so, nochdäms zwei anderi gmacht hän, willi au no mini eigeni Vorhärsag zitiereDome hat geschrieben:man man man, Ailton keit schnäller als e hundertjährige Baum
Ha s Gfühl, dä schindet no e 11er hüt...

ihr händ dr match aber scho uf dütsch gliegt? i ha dr erich vogel ganz ganz hart gfunde. dr Ristic sit 110 joor dr schlächtisti GC Spieler und är wäri e fuessballerischs ärgernis. Super! Au suscht hetter hüd eigentlich sehr objektiv gschnurt aber als GC Fan isch vilicht scho bitz hart xiHendrik hat geschrieben:Jo mich au!! Mä mergt scho wo dä Schoffsegel ä mol gschpilt hed!!!
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
et voilaParede hat geschrieben:Ich freu mich schon auf Benders Bewertung![]()
14x 6 & 1x 1 türlich!Parede hat geschrieben:Ich freu mich schon auf Benders Bewertung![]()
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
nix sorry! ab sofort hochdütsch fyr di!Hendrik hat geschrieben: Sorry dasich do so schribä
Hed dä Sauhund irgendwie en Schprung in de Schüssle?, aber dä hed doch wirklig en egge ab!
hdf wefeohö djjöf kkidö llej füä hjjezi öffjkäwäe finjweöfw mmefö fkedl kfäöef kweöwef öläöäwfHendrik hat geschrieben:Will dich jo nid blöd amachä, aber das seit mier en Moderator und nid du wien ich zschribä han.
Also, peace