Larven oder Schminken ??

Der Rest...
Legolas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legolas »

Wer die gepflogenheiten unserer Fasnacht nicht akzeptieren will, soll zu hause bleiben.

Ich kann nur alle dazu auffordern, dem besagten Auftritt fern zu bleiben. Selbst diesen Bauern wirds irgendwann verleiden, wenn niemand ihrem völlig unangebrachten Auftritt beiwohnt. Chapeau vor der Courage der FG& IG diesen Brief zu schreiben.
© by Legolas - all rights reserved

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

AVATAR hat geschrieben: aber nur noch eine kleine verständniss frage, unorganisiert heisst doch auch, jeder kann so und wo wie er möchte. oder sehe ich da was falsch?
Ja, siehst Du falsch.

Unorganisiert heisst nitt dass me ka mache wie eim grad luschtig isch. Es heisst eifach es gitt kei Cortège (Umzug).
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

Theophil Läppli hat geschrieben:Avatar, dis penetrante bewusste Ignoriere vo de entscheidende Stichwort närvt. Isch uns do eigentlich wurscht was bi euch üblig isch. Bi allem Respäkt.

genau das sollte dir/euch aber nicht wurst sein.....sonst stellst du dich auf die gleiche ebene wie die, die ihr bei euch nicht gerne seht!

und nur so am rande bemerkt, bei uns gibt es beides mit oder ohne larve.
es funktioniert wunderbar, ohne stress.....................
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

AVATAR hat geschrieben:genau das sollte dir/euch aber nicht wurst sein.....sonst stellst du dich auf die gleiche ebene wie die, die ihr bei euch nicht gerne seht!

Mi Liebe, jetzt tryybsch mi aber langsam in Wahnsinn... :D :rolleyes:

DORUM GOHTS NITT!!

1. Die Guggemusig isch NITT iglade/NITT erwünscht
2. Z'Basel HETT me e Larve a und dodra hett me sich z'halte.

WEnn das neume anderscht eso isch (zb wie bi Euch...) isch das jo okay, aber wenn me druff hyygwyyse wird und nitt erwünscht isch, DENN BLYBT ME DEHAI.

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

AVATAR hat geschrieben: und nur so am rande bemerkt, bei uns gibt es beides mit oder ohne larve.
willsch uns vrarsche odr wie??????????
Basel ai Liebi!!!

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

mimpfeli hat geschrieben:Mi Liebe, jetzt tryybsch mi aber langsam in Wahnsinn... :D :rolleyes:

DORUM GOHTS NITT!!

1. Die Guggemusig isch NITT iglade/NITT erwünscht
2. Z'Basel HETT me e Larve a und dodra hett me sich z'halte.

WEnn das neume anderscht eso isch (zb wie bi Euch...) isch das jo okay, aber wenn me druff hyygwyyse wird und nitt erwünscht isch, DENN BLYBT ME DEHAI.
ihr seit doch nur ein haufen bornierte fasnachtsegoisten :p

:D

ps: isch im fau aus witz gmeint

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

AVATAR hat geschrieben:... aber nur noch eine kleine verständniss frage, unorganisiert heisst doch auch, jeder kann so und wo wie er möchte. oder sehe ich da was falsch? ...
soo isch es! es git zwor e baar grundleegendi polizeiveroornige wo me sott befolgen aber sunscht isch s ainzige reegelwärgg d dradizione.

e byschbiil:

friener, won ych no glai gsi bi, isch es usus gsi, dass d lääden, reschtorant und yywooner vo dr innerstadt iri monteren und fänschter am morgestraich verdungglet, respegdyyv s liecht abgmacht hänn. well nadürlig dr speziell dradizionell ladärne-"zauber" am morgestraich numme bi richtiger dunggelhait zur gälltig kunnt.

in de letschte baar jooren isch aber sone saumoode yygrisse, dass e mänge laade maint, er miessi sich do nid draa halte. druffaabe het s komitee die lääden aagschriiben und ene erklärt worum sy s liecht sotten abmache.

well s laider immer non e baar deppe git, wo maine sy miesse sich nid draahalte, stoots mittlerwyylen in dr bolizeiveroordnig und s komitee muess "verdunggligs-trupps" loosschigge, wo die feelbaaren uffschryyben dass sy biesst wärde können und dennen au grad an ort und stell duet d montere zueklääben.

s letschte kapitel, druurig, druurig, wie me ka läse, haigs letschtjoor schynz handgryffligi ussenandersetzige gää mit laadebsitzer, wo sich nid wänn dra halte!

schaaad!

drum: "wehret den anfängen!"
birdy-num-num!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

AVATAR hat geschrieben:ihr seit doch nur ein haufen bornierte fasnachtsegoisten :p

:D

ps: isch im fau aus witz gmeint
*schmutz* :D

Und jä, borniert sinn d'Fasnächtler z'Basel viellicht scho e bitz, isch viellicht s'falsche Wort, uns liggt eifach sehr viel an unserer Fasnacht und an de Traditione...und die sölle respektiert wärde!

John Doe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John Doe »

AVATAR hat geschrieben:hast du schon einmal in einer "beiz" mit larve (maske) gespielt, viel spass.............da vergeht dir aber die lust am ganzen!
Bisch schone Mool in dr Beiz gsässe und hesch in Rueh di Bier welle suffe, während dämm dr eine vo links dr Posuuneheebel ins Gnick rammt und vo rächts en andere uff sinere Pauke (taktlos) umme hämmeret?

Do vergoht dr d Luscht an no viel meh - und vor allem an de Gugge!

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

AVATAR hat geschrieben:ihr seit doch nur ein haufen bornierte fasnachtsegoisten :p
so isches! und s isch NID als witz gmaint!

d basler fasnacht, wie duu vermuetlig mittlerwyyle sälber gmerggt hesch, isch öbbis ärnschts! kai juubel truubel haiterkait!
birdy-num-num!

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

[quote="AVATAR"]tradition ist für mich etwas das immer so war und sich nicht einfach ergeben hat......... ]

Bemie mer doch wider emool s`Wicki zur objektivierig:

Tradition (von lat. tradere („trans-“ 'hinüber-' und -dare 'geben') bzw. traditio („Übergabe, Auslieferung, Überlieferung̶) ) bezeichnet die Weitergabe (das Tradere) von Handlungsmustern , Überzeugungen und Glaubensvorstellungen u.a. oder das Weitergegebene selbst (das Traditum, z.B. Gepflogenheiten, Konventionen, Bräuche oder Sitten). Tradition geschieht innerhalb einer Gruppe oder zwischen Generationen und kann mündlich oder schriftlich über Erziehung oder spielerisches Nachahmens erfolgen. Die soziale Gruppe wird dadurch zur 'Kultur'. Weiterzugeben sind jene Verhaltens- und Handlungsmuster, die im Unterschied zu Instinkten nicht angeboren sind. Dazu gehören einfache Handlungsmuster wie der Gebrauch von Werkzeugen oder komplexe wie die Sprache. Die Fähigkeit zur Tradition und damit die Grundlage für Kulturbildung beginnt bei Tieren (vgl. Krähen, Schimpansen) und kann im Bereich der menschlichen Kulturbildung umfangreiche religiös-sittliche, politische, wissenschaftliche oder wirtschaftliche Systeme erreichen, die durch ein kompliziertes Bildungssystem weitergegeben werden.

Und dorum goht`s um`d erhaltig vo unserer lebändige Fasnachtskultur. Lebändig will immer wider öbbis neus ifliesst und die Kultur in ihrem Rahme erwiteret. Aber beschdimme dien das die wo dra teil nämme und nid Träger vonere andere Kultur.

Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keenig vo Basel »

John Doe hat geschrieben:Bisch schone Mool in dr Beiz gsässe und hesch in Rueh di Bier welle suffe, während dämm dr eine vo links dr Posuuneheebel ins Gnick rammt und vo rächts en andere uff sinere Pauke (taktlos) umme hämmeret?

Do vergoht dr d Luscht an no viel meh - und vor allem an de Gugge!
Und was isch mit em Stamm vo de alte Steinlemer ???
Ziehn durch dGasse und mache e unorganisierte Lärm uff irgend emene Stück Metall. Keini Pfiffer und Tamboure. Uffiere tien si sich wie halbstarki Affe. Was het das mit Fasnacht ztue. E Gugge spielt wenigstens no Aaständig.
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.

John Doe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John Doe »

Keenig vo Basel hat geschrieben:Und was isch mit em Stamm vo de alte Steinlemer ???
Ziehn durch dGasse und mache e unorganisierte Lärm uff irgend emene Stück Metall. Keini Pfiffer und Tamboure. Uffiere tien si sich wie halbstarki Affe. Was het das mit Fasnacht ztue. E Gugge spielt wenigstens no Aaständig.
Find ych persönlich au nid dr hammer - aber dene kan-y uss em Wäg goh, wenn's mir nid passt. Das kan-y in dr Beiz nid; resp. d Gugge sueche mi heim ob-y will oder nid. Fascht wie d Stroossemusiker in de Tram.

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Keenig vo Basel hat geschrieben:E Gugge spielt wenigstens no Aaständig.
e gugge wo aaschtändig spiilt, isch per see kaini und ghört drum ans nägschte aidgenössische dorf- und bloosmusig-fescht in titterten und nid an d basler fasnacht ...... und wemme nätt frogt, nämme sy jo velicht au no die alte staiablaader ....
birdy-num-num!

Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

[quote="John Doe"]Find ych persönlich au nid dr hammer - aber dene kan-y uss em Wäg goh, wenn's mir nid passt. Das kan-y in dr Beiz nid]

Das sind denne aber eher die kliine Gugge. Mit enere Grosse Gugge mit über 50 Lüt chunsch eh nit in e Beiz Iine. Goot mi vo däm här nüt a :p
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.

John Doe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John Doe »

Keenig vo Basel hat geschrieben:Das sind denne aber eher die kliine Gugge. Mit enere Grosse Gugge mit über 50 Lüt chunsch eh nit in e Beiz Iine. Goot mi vo däm här nüt a :p
Es sinn jo - wie in däm fred scho mehrfach erwähnt - au nid alli gugge glych schlimm; genauso wie's unter de glygge au sottogi und sottigi gitt..

Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

maradoo hat geschrieben:gib einfach sachen die macht mann nicht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ich scheisse auch nicht einfach auf den barfüsserplatz nur weil ichs grad will!!!
Wär aber no Oke :rolleyes:

lukiblue
Neuer Benutzer

Beitrag von lukiblue »

kopfwee hat geschrieben: s letschte kapitel, druurig, druurig, wie me ka läse, haigs letschtjoor schynz handgryffligi ussenandersetzige gää mit laadebsitzer, wo sich nid wänn dra halte!
Isch laider no druuriger. Die Verdunggligstruppe sin nid vo Laadebsitzer agmacht worde sondern vo Aktive Fasnächtler. Wurum au immer?! :confused:

Luki

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

AVATAR hat geschrieben:genau das sollte dir/euch aber nicht wurst sein.....sonst stellst du dich auf die gleiche ebene wie die, die ihr bei euch nicht gerne seht!

und das interessiert und so e schissdräck und jetzt halt doch eifach mol dr lade mit däm huere schwobehafte scheissbuure getue wo und eso kei schissdräck interessiert!!! gopferdammi nonemool avatar jetzt aber emol ehrlich! hör doch uff mit däm schissdräck!

null toleranz dem aufmüpfigen bauernvolke! remember 1833! wehret den anfängen!

:p
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

und usserdäm!

wär verdammi nonemol het behauptet mir wänd euch dumme sieche an unserer fasnacht? das interessiert jetzt so kei sau! das isch unseri fasnacht und vo mir uss selle sämtligi uswärtige färnblibe! denn isch es nämlig am scheenschte. gönd doch an die glatti luzerner fasnacht, oder kli go veegle ind ostschwiz! dert isch es willkomme! es het keine gseit mir wänd eych burelümmle bi uns ha!

so fuck off! :cool:

adiee zämme kaffimyyhli!

läck freu y mi uff d fasnacht!
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Theophil Läppli
Neuer Benutzer

Beitrag von Theophil Läppli »

Me ka sich jo au äxtra saublöd stelle... Wie dir bi euch was handhabet isch mir wurscht, bi uns laufts eso, dass me äntwäder iglade isch oder sich an unseri Usanze apasst vrglemmi.

Nur weil bi euch jede Doddl ka mache was er will heisst das no lang nid, dass das überall eso mues si.

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Y ha de dunkli Verdacht dass de Avatar e Clon vom Grga Mali aka Karliod isch... :confused: ;) :rolleyes: :D

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

mit der weissen fahne wink.........................

genug "gstürmt" will nicht den zorn der meisten hier auf mich ziehen, will ich doch weiterhin die spiele des FCB´s besuchen ohne angst haben zu müssen das mir einer auf die rübe haut.

und ich akzeptiere das ihr eure traditionen vertrettet und erhalten möchtet.

und so sprüche wie bauerpack und so könnt ihr für euch behalten :p

wünsche euch eine wunder schöne fasnacht ohne das ihr euch aufregen müsst.

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

AVATAR hat geschrieben:mit der weissen fahne wink.........................

genug "gstürmt" will nicht den zorn der meisten hier auf mich ziehen, will ich doch weiterhin die spiele des FCB´s besuchen ohne angst haben zu müssen das mir einer auf die rübe haut.

und ich akzeptiere das ihr eure traditionen vertrettet und erhalten möchtet.

und so sprüche wie bauerpack und so könnt ihr für euch behalten :p

wünsche euch eine wunder schöne fasnacht ohne das ihr euch aufregen müsst.
saupuuur!!! :D

merke, fasnacht isch heilig! für mi einiges heiliger als dr fcb sogar! und dä isch scho heilig!

Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

Scott hat geschrieben:und usserdäm!

wär verdammi nonemol het behauptet mir wänd euch dumme sieche an unserer fasnacht? das interessiert jetzt so kei sau! das isch unseri fasnacht und vo mir uss selle sämtligi uswärtige färnblibe! denn isch es nämlig am scheenschte. gönd doch an die glatti luzerner fasnacht, oder kli go veegle ind ostschwiz! dert isch es willkomme! es het keine gseit mir wänd eych burelümmle bi uns ha!

so fuck off! :cool:

adiee zämme kaffimyyhli!

läck freu y mi uff d fasnacht!
Luft hoole !!!!!! :D

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Apropos ebbis anders emol....

E Kollegin vo mir isch ime glaine Pfyffergrippli drbii (ebe 6-8 Nase) und wo sie letschjoohr vorem Comitee hän miesse warte, sin grad die griene Hyynd hintedra gsi.... Ein vom Comitte hett denn ihri "Zugcheffene" gfroogt, ebe die hinte dra au no zue ihne gheere.... ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

[quote="Goofy"]Apropos ebbis anders emol....

E Kollegin vo mir isch ime glaine Pfyffergrippli drbii (ebe 6-8 Nase) und wo sie letschjoohr vorem Comitee hän miesse warte, sin grad die griene Hyynd hintedraa gsi.... Ein vom Comitte hett denn ihri "Zugcheffene" gfroogt, ebe die hinte dra au no zue ihne gheere.... ]

jä, und die sinn au gschminggt und ooni larve gsi? und dass die griene hind e biz hindedryy sinn, isch jo au nüt neus ......
birdy-num-num!

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

[quote="Goofy"]Apropos ebbis anders emol....

E Kollegin vo mir isch ime glaine Pfyffergrippli drbii (ebe 6-8 Nase) und wo sie letschjoohr vorem Comitee hän miesse warte, sin grad die griene Hyynd hintedra gsi.... Ein vom Comitte hett denn ihri "Zugcheffene" gfroogt, ebe die hinte dra au no zue ihne gheere.... ]

ai du scheene, ai du scheene....

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

kopfwee hat geschrieben:jä, und die sinn au gschminggt und ooni larve gsi? und dass die griene hind e biz hindedryy sinn, isch jo au nüt neus ......
Die sin wohl beidi nid gschminggt gsi, aber ebs die griene Hyynd so luschtig finde, dass sie vom Comittee zuenere ender gmietlige und nid so superdruper Pfyffergruppe zehlt wärde weiss ich au nid :D
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

Goofy hat geschrieben:Die sin wohl beidi nid gschminggt gsi, aber ebs die griene Hyynd so luschtig finde, dass sie vom Comittee zuenere ender gmietlige und nid so superdruper Pfyffergruppe zehlt wärde weiss ich au nid :D
modefasnächtler...

...oder sicher eine vo ere gugge gsi :D :p

Antworten