die gestrige choreo / FCB-FCL
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="*Tami*"]wurde jetzt gleich nachgeholt ]
dr miedi rappe, oder was?
muess au wieder emol e weeneli vo mym beschaidene studäntebydschee iberwyyse
dr miedi rappe, oder was?

muess au wieder emol e weeneli vo mym beschaidene studäntebydschee iberwyyse
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- fcbscheelpoppsli
- Benutzer
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
Die gleichen Künstler, die Menschenfresser, Vergwaltiger, Feuerteufel, Hooligäns und Mörder sind, aber bei solchen ereignissen fordern deine Nachbarn aus Prestigegründen dann die Ausweisung sämtlicher Fussballfans nach Island.Rey hat geschrieben:ich konnte es von meinem gestrigen standpunkt - oder vielmehr sitzpunkt - dem C2 das ganze bestens sehen. die leute in meinem block, zum grossteil aus prestigegründen beim spiel dabei, standen auf und klatschten herzhaft. ich war auch ganz baff - welche künstler bringen sowas fertig? danke.

Muess sage, y zieh dr Huet. Wunderscheen. Y stuun immer wieder wie d Macher das fertigbringe!
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Suoper Idee, Brilliant Umgesetzt!
Absolutes CHAPEAU für die Macher. Auf diese Idee muss man erst kommen, und wenn ich mir vorstelle, welche Arbeit da dahinter steckt....
CONGRATULATIONS!!!
GANZ FETTES MERCI!!
CONGRATULATIONS!!!
GANZ FETTES MERCI!!
---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
Grandios gsi. Ha zwar nütt gseh, aber wenn me d'Föteli seht, muess ich sage: Chapeau!
Aber no e Froog: bi uns isch Afangs 2. Halbzyyt no öbbis uffeghebt worde, ich find leider niene e Föteli. Was isch druff gstande? (ich weiss, es hett mit em Vorfall letscht Wucheänd z'tue. Würd mi no interessiere...)
Aber no e Froog: bi uns isch Afangs 2. Halbzyyt no öbbis uffeghebt worde, ich find leider niene e Föteli. Was isch druff gstande? (ich weiss, es hett mit em Vorfall letscht Wucheänd z'tue. Würd mi no interessiere...)
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
-
- Erfahrener Benutzer
Josy Ebinger hat geschrieben:SUPER CHOREO! ANDERSCH KREATIV! MERCI AN D' MACHER! WITER SO!
Kann mir jemand aber noch sagen oder besser zeigen, was da im Oberrang noch fürne Choreo in der zweiten Halbzeit gezeigt wurde? Danke.
Hier aufm bild, oben rechts (Nicht das Transpi: "Gueti Besserig..."!)
http://www.fcbworld.ch/bilder/gallery/fcb118/web/P2170133.jpg
- seth
- Erfahrener Benutzer
au vo minere sytte e ganz grossi verneigig vor dere laischtig!!
für ei mol wär y gärn kurz im abc gsässe
für ei mol wär y gärn kurz im abc gsässe

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
Zerst au no vo minere Sitte ä grosses Danke and Macher.
No ä chlaini Amerkig: Ich will für das kai neue Fred uffmache und ä biz passts jo au do ine, weder in Bern no am Sa. hani je öbber ghört "Fahne/DH abe" schreie, dasch doch mol ä super Entwicklig, witter so.
No ä chlaini Amerkig: Ich will für das kai neue Fred uffmache und ä biz passts jo au do ine, weder in Bern no am Sa. hani je öbber ghört "Fahne/DH abe" schreie, dasch doch mol ä super Entwicklig, witter so.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
Stadionverbote sind unmenschlich!
also i bestell grad emol e goldigi bi dir!Domingo hat geschrieben:i find das nid mol so ä Gag, wenn meh bedänggt wie viel dr Blaggedde-Verkauf in dä Kasse vonere Clique usmacht, darf meh sich diä Frog durchuus stelle, ob meh das nid effektiv mache loh will
mE wär das dr Verkaufsrenner schlechthin
evtl gar wiä bi dä Blaggedde in 3 Usführige (sehr vieli Lüt würde wohl alli 3 Versione kaufe)
d original blaggedde gits übrigens 4 fach (hesch s bijou vergässe!) ]www.plakettenmueller.ch[/url] (hp-besuche vor dem posting des links 12119)

es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
es kunnt ebbe so wies kunnt und so wies kunnt kunnts ebbe guet!
[quote="fcb_1973"]
d original blaggedde gits übrigens 4 fach (hesch s bijou vergässe!) ]
Du meinsch, dass Gigi au no eini kaufe ka
d original blaggedde gits übrigens 4 fach (hesch s bijou vergässe!) ]
Du meinsch, dass Gigi au no eini kaufe ka

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
[quote="fcb_1973"]
http://www.plakettenmueller.ch (hp-besuche vor dem posting des links 12119) ]
12138
http://www.plakettenmueller.ch (hp-besuche vor dem posting des links 12119) ]
12138
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Remember ZürichStiffmeister hat geschrieben:Zerst au no vo minere Sitte ä grosses Danke and Macher.

Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
Würds guet finde wennme grad nach de Choreo sammle würd. Wennme grad gseht für was me spändet (bzw. gspändet het) machtmes grad um so lieber vorallem im B und C und evtl. au im A, es profitiere jo alli devo... kenn vill wo im C sitze und wo gärn würde öbbis spände aber (wieso au immer...Fullheit oder so...) wärde Sie nie e Iizahligsschien ussfülle, do liggt no einiges dinne vorallem ebbe nach eso e geili Choreo.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
denn aber lieber vor em match, nach em match isch s portemonnaie leider amme leerrotoloso hat geschrieben:Würds guet finde wennme grad nach de Choreo sammle würd. Wennme grad gseht für was me spändet (bzw. gspändet het) machtmes grad um so lieber vorallem im B und C und evtl. au im A, es profitiere jo alli devo... kenn vill wo im C sitze und wo gärn würde öbbis spände aber (wieso au immer...Fullheit oder so...) wärde Sie nie e Iizahligsschien ussfülle, do liggt no einiges dinne vorallem ebbe nach eso e geili Choreo.

Lies mi Biitrag nomol... nach dr Choreo hani gschriebe, demit meini spötischtens währende dr Pause.Scott hat geschrieben:denn aber lieber vor em match, nach em match isch s portemonnaie leider amme leer![]()
Psychologisch isches um einiges vorteilhafter öbbis verlange wennme (wiederemol) öbbis genials hett könne bewiese, i bi überzüggt (und vo gwüssne weissis au) das ganz vill lütt im C und B nur druff warete das öbber mitemene Kässeli verbi kunnt.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************