Larven oder Schminken ??

Der Rest...
Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

[quote="Blauderi"]Dangge für dr Support - und vo mir uss darfsch wyter mache. ]

dangge :p

y ertränk mi eländ allerdings amme lieber im laiezorn im gin und vor allem tonic. derzue nomol e letschte wirbel uff em tisch bis d schlegel gschicht sind.

es tschuuderet mi jetzt scho wieder, wenn y an donnschtig morge am vieri dänk. es goht eifach immer z schnäll verbi.
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Keenig vo Basel hat geschrieben:Bimene Platzkonzärt wärde d Larve abzooge das me die einzelne Register besser hört. Wenn me "numme" Pfiffe und Drummle tuet isch das einigermasse eifach das alli alli höre. Innere grössere Gugge isch das mit gwüsse Larve eifach schwieriger. Aber ich dängg do gits Schlimmers oder meinsch nit au. Das wäri denne ebbe ebiz Toleranz.
sorry, kai schaase! wemmen an dr fasnacht spiilt het me d larven aa punggt.

und s isch übrigens überhaupt nid aifach dass alli alli ghööre bim pfyffe, drum vermuetlig au dr trend zu halblärvli bi de pfyffer(-grüppli), well men enander aifach besser ghöört und well sy aifach vyyl aagnäämer sin zum draage.
birdy-num-num!

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Blauderi hat geschrieben:Worum sotte me sich jetzt an die Donntschti am Vieri-Reegle halte? Die isch nämmlig au nummen e Bolizeivorschrift und het mit dr Fasnacht säber gar nüt z due!

No vor 15 Joor hesch Dy am Donnschtig morgen am Säggsi zu glatte Züügli droffe - und kaine het sich draa gstöört!
soo isch es.

numme isch daas mir aigentlig rächt egal. für mii könnt me dr mittwuch aigentlig abschaffe.
birdy-num-num!

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

kopfwee hat geschrieben:soo isch es.

numme isch daas mir aigentlig rächt egal. für mii könnt me dr mittwuch aigentlig abschaffe.
blib doch aifach dehaime oder gang wieder go schaffe? dä wäg dure isch es jo kei sach?
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Die ungschriibene Gsetz sinn ganz klar

- Usswärtigi mache do aggtiv Fasnacht, wenn si vo-n-ere Glygge/Gugge us Basel yyglaade sinn ( z.B. als Dail vom Sujet) Sunscht nid!

- Me hett immer e Larve aa, wenn me si Instrumänt spiilt

- Schminggi gheert nid zer Basler Fasnacht. Niemols.
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Ritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ritter »

Ich find die Diskussion no interessant und si beruhigt mi e bitz!

I mues zuegeh, dass ich persönlich no nie an dr Basler Fasnacht gsi bi. Wieso? Ich mach sit ich cha laufe Fasnacht, im "Buureland" wies do so schön gnennt worde isch!

Ich bi sit 17 Johr inere Gugge, die letschte elf johr als Musikalische Leiter und mir si e Gugge, wo kei Larve het. Und: Mir si gschminkt! :D

Ok, eifach gschnäll feschtstelle! Ich würd mer nie erlaube, ohni Ihladig an e Ort go spiele! Gibt es nicht. Und in d'Stadt würd isch scho gar nid go, will mer kei Larve hei!

Au mir ghöre im Baselbiet immer bissigi Kommentär! Isch eus aber mittlerwiile so öppis vo Egal. Mir möche in erschter Linie für eus Fasnacht und so wie mir wei! Mir si zum Bispill mol in Lieschtel am Stedtlichehrus gsi. Und dört hets denne au riese Theater geh, weill mir ohni Larve cho si! Jä nu. denn gönge mer halt nüm.

Ich find eifach dr Vergliich guet - Stadt / Land und scho ischs wider ganz anderscht!
ähm......... tja!

Blauderi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blauderi »

Ritter hat geschrieben:Ich find die Diskussion no interessant und si beruhigt mi e bitz!

I mues zuegeh, dass ich persönlich no nie an dr Basler Fasnacht gsi bi. Wieso? Ich mach sit ich cha laufe Fasnacht, im "Buureland" wies do so schön gnennt worde isch!

Ich bi sit 17 Johr inere Gugge, die letschte elf johr als Musikalische Leiter und mir si e Gugge, wo kei Larve het. Und: Mir si gschminkt! :D

Ok, eifach gschnäll feschtstelle! Ich würd mer nie erlaube, ohni Ihladig an e Ort go spiele! Gibt es nicht. Und in d'Stadt würd isch scho gar nid go, will mer kei Larve hei!

Au mir ghöre im Baselbiet immer bissigi Kommentär! Isch eus aber mittlerwiile so öppis vo Egal. Mir möche in erschter Linie für eus Fasnacht und so wie mir wei! Mir si zum Bispill mol in Lieschtel am Stedtlichehrus gsi. Und dört hets denne au riese Theater geh, weill mir ohni Larve cho si! Jä nu. denn gönge mer halt nüm.

Ich find eifach dr Vergliich guet - Stadt / Land und scho ischs wider ganz anderscht!
Und vor allem isch baides richtig - aifach jeedes an sym Ort.
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe

Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Scott hat geschrieben:blib doch aifach dehaime oder gang wieder go schaffe? dä wäg dure isch es jo kei sach?
... oder uff mäntschester :D

nai, für mii het dr mittwuchzooben (dr gorteesch könnt mr sowisoo gstoole blyybe) öbbis draagischs, d fasnacht goot z änd *druurig* und drzueaane bin y denn maischtens au scho soo uff de wegge, dass y froo bi, wenns fertig isch. denn no gschnäll s goschdüm und d larven abzie und uff en abfallhuffe gheie und ab haim go pfuuse.
birdy-num-num!

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

Ritter hat geschrieben:Ich find die Diskussion no interessant und si beruhigt mi e bitz!

JEP..............

war bei uns auch so. wer nicht will, der hat eben gehabt.

und nur so am rande bemerkt, für jeden fasnächtler ist sowieso die "eigene" fasnacht am schönsten!

ich frage mich alle jahre wieder, was man an "lumpenkappelen" und "funkenmariechen-tanz" fasnächtlich und so finden kann :rolleyes:
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Blauderi hat geschrieben:Und vor allem isch baides richtig - aifach jeedes an sym Ort.
Ebbe. Mir isch doch wurscht, wenn die z'Zeeglige, z'Wange, z'Arbon etc dr Grind aamoole und sich gegesyytig unagmolde bsueche. Vyyl Spass!

Aber eifach nid bi uns, bitte. Merci!
FCB, la raison d'être!

Ritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ritter »

:D
Mätzli hat geschrieben:Ebbe. Mir isch doch wurscht, wenn die z'Zeeglige, z'Wange, z'Arbon etc dr Grind aamoole und sich gegesyytig unagmolde bsueche. Vyyl Spass!

Aber eifach nid bi uns, bitte. Merci!
In Zeeglige lauft also definitiv nüt! :D :D :D
ähm......... tja!

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Ritter hat geschrieben: :D

In Zeeglige lauft also definitiv nüt! :D :D :D
Isch numme e Byschpiil gsi.

Drfir isch glaub Oberdoof no soone Hochburg, oder?
FCB, la raison d'être!

Ritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ritter »

Mätzli hat geschrieben:Isch numme e Byschpiil gsi.

Drfir isch glaub Oberdoof no soone Hochburg, oder?
Jo scho!

Am Zischtig isch dört ame s'Gugge Konzärt! Das isch Geil! Immer e Highlight für mich!
ähm......... tja!

EL Torro
Neuer Benutzer

Beitrag von EL Torro »

Derbii wärs so eifach! :o
3-5 gugge zämme schliesse uf e Theaterplatz go
eine zämme schränze und scho hörsch die
Nootheuer nimmi! :D

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

AVATAR hat geschrieben:ich frage mich alle jahre wieder, was man an "lumpenkappelen" und "funkenmariechen-tanz" fasnächtlich und so finden kann :rolleyes:
dasch joo ebbe dr basler fasnacht zum verhängnis worde.

uff dr ainte syte wird sy überall propagiert, wie aimoolig und s beschte vom beschte sy seig und s wird wärbig (stadtmarketing) gmacht mit ere. "kömmet uff basel an d fasnacht!"

uff dr andere syten isch sy so riisigi und unüberbliggbar und ebben au unkontrolliert (usser dr gorteesch am nomidaag), dass aigentlig jeede ka mitmache.

und jez isch me verwunderet, dass au dadsächlig usswärtigi fasnacht doo aanekunnt!

dass d basler fasnacht numme so "speziell" isch well sich alli an gwüsse tradizionen und ungschriibene gsetz dien halte, isch nadürlig den usswärtigi nid automatisch klaar! und dass dodrduur d toleranz vo den aagstammte fasnächtler irgendemoll uffbrucht isch, nadürlig au!
birdy-num-num!

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

kopfwee hat geschrieben:dasch joo ebbe dr basler fasnacht zum verhängnis worde.

uff dr ainte syte wird sy überall propagiert, wie aimoolig und s beschte vom beschte sy seig und s wird wärbig (stadtmarketing) gmacht mit ere. "kömmet uff basel an d fasnacht!"

uff dr andere syten isch sy so riisigi und unüberbliggbar und ebben au unkontrolliert (usser dr gorteesch am nomidaag), dass aigentlig jeede ka mitmache.

und jez isch me verwunderet, dass au dadsächlig usswärtigi fasnacht doo aanekunnt!

dass d basler fasnacht numme so "speziell" isch well sich alli an gwüsse tradizionen und ungschriibene gsetz dien halte, isch nadürlig den usswärtigi nid automatisch klaar! und dass dodrduur d toleranz vo den aagstammte fasnächtler irgendemoll uffbrucht isch, nadürlig au!
deshalb sage ich.......................behaltet ihr eure fasnacht mit all ihren tratitionen und dem ganzen drumherum. ;)

und wir behalten unsere fasnacht mit unseren bräuchen für uns :D

jeder so wir er gerne möchte :p

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

AVATAR hat geschrieben: und wir behalten unsere fasnacht mit unseren bräuchen für uns :D
z'Bärn gitt's e Fasnacht?!? :eek: :confused:
Wie muess me sich das vorstelle?!? Wie z'Loozärn?
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

mimpfeli hat geschrieben:z'Bärn gitt's e Fasnacht?!? :eek: :confused:
Wie muess me sich das vorstelle?!? Wie z'Loozärn?
los emou chlini.............................bäääääääärn isch e grosse kanton, nid so wie basu-stadt :p

und ich komme nicht aus der stadt selber (eher so region solothurn), so sehen unsere bräuche auch eher wie die der solothurner aus ;)

der umzug in der stadt bern kannst du einfach vergessen, keine wagen und so, fast nur guggen! das ist eben auch nicht mein ding, für mich muss es schön gemischt sein.................

solothurn ist scho eher wie luzern

Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keenig vo Basel »

EL Torro hat geschrieben:Derbii wärs so eifach! :o
3-5 gugge zämme schliesse uf e Theaterplatz go
eine zämme schränze und scho hörsch die
Nootheuer nimmi! :D
Dangschön das wenigstens öbber bim Thema blibt. :rolleyes:
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.

Female-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Female-Supporter »

Ich würd mol tippe Du bisch bi de Gwaageschränzer oder Büchelgrübler, richtig? :D

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Ich gang Diesjohr al "Female Supporter" and d Fasnacht, inkl. French Manicure....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keenig vo Basel »

Lou C. Fire hat geschrieben:Ich gang Diesjohr al "Female Supporter" and d Fasnacht, inkl. French Manicure....
Geil !!!!!!!!! :eek:
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

Lou C. Fire hat geschrieben:Ich gang Diesjohr al "Female Supporter" and d Fasnacht, inkl. French Manicure....

SCHWULE

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

.. und ich gang diesjohr mit dr FemSup an d' Fasnacht. :cool:
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

SCHWULE
nai, als daas bini scho letschtjoor gange! inere roserotbimmelblaue satäängkreazion!
birdy-num-num!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Zemdil hat geschrieben:.. und ich gang diesjohr mit dr FemSup an d' Fasnacht. :cool:
in!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Female-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Female-Supporter »

Tzzzz, so billigi Kopie :mad:

Fritz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fritz »

Ich bi letsch Johr während em Guggeobe längeri Zyyt am Theaterplatz ummeghange. All di Guggene wo dört uff dr Treppe gspielt hend, hei gopferdeggel fascht glich tönt und au all hei praktisch die gliche Stück gspielt. Uff ei mol het unde bim Tramhüüsli e Gugge afo spiele und es het halt verdammt guet tönt dert unde. Es sind die Nooteheuer gsi am musiziere. Es het mich in dem Moment ehrlich gseit wenig gstört, dass die gschminkt gsi sind und keini Larve gha hend. Hauptsach dr Sound und d'Stimmig drummherum isch guet gsi. Ich denk e paar "Stadtbasler" Guggene könnte sich dört musikalisch no e Schiebe abschiede.

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

Fritz hat geschrieben:Ich denk e paar "Stadtbasler" Guggene könnte sich dört musikalisch no e Schiebe abschiede.
isch so, aber glich kei grund zum gschminkt ummezlaufe

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Fritz hat geschrieben:... Es sind die Nooteheuer gsi am musiziere. Es het mich in dem Moment ehrlich gseit wenig gstört, dass die gschminkt gsi sind und keini Larve gha hend.... Hauptsach dr Sound und d'Stimmig drummherum isch guet gsi.....
seer schöön. aber aifach nid z basel.
birdy-num-num!

Antworten