Larven oder Schminken ??

Der Rest...
Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

[quote="maradoo"]has bitz übrtriebe usdruggt, abr dasch doch untersti schublade!!!!

i würd am liebste mit 10 kollege in dr stadt ume laufe und gugge wo ohni larve spiele go uspiffe und usbuuhe!!! ]
Hesch jo dasjoohr doch nüdd vor ussr Di z besuffe :eek: ! Also, machs... :p Wenn y grad Pause ha, kumm ych Di go unterstütze :cool:

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

0 Toleranz für Gugge/anderi Gruppierige ohni Larve, geschweige denn mit Schminki (absoluter Hass!). Das setzt es paar Drummelschlegel.

Wenns um Fasnacht goht bi-n-y so ebbis vo intolerant.
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

ok, ausserhalb des Fasnachtseröffnungsumgangs und den Festumzügen am Nachmittag soll jeder und jede so rumlaufen wie er will, Hauptsache er hat ein Festabzeichen.
CR7 Fanboy

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Dasch öbbe s'glyyche wie 'Konfetti' anstatt 'Räppli'....do stelle sich eim doch alli Hoor uff.....aaaah!

Guggene ghöre ebeso zur Basler-Fasnacht wie Cliquene und Waggiswage und ebbe Konfetti... :D :D ;)
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Keenig vo Basel hat geschrieben: Die wo saage e Gugge het an dr Basler Fasnacht eh nüt zsuche sin für mi underschti.
Wieso isch doch wohr!

Aber wenn, denn sölle si sich gfälligst an d Regle halte... das heisst Larve a au bi Platzkonzärt, nix Schminki oder süschtigs...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Regle und Fasnacht....

Scho dött hörts bi mir uff
CR7 Fanboy

Female-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Female-Supporter »

Ich find au, dass me sich sött apasse, sprich wenn me z'Basel mitmacht au e Larve treit.

Ich persönlig cha allerdings mit dr Basler Fasnacht überhaupt nüt avo, denn erschtens isch mir das Ganze bitz zu konservativ und vo zu vielne Regle gschmückt und zweitens isch Drummle und Pfiffe absolut nit mis Ding, für mich goht nüt über e gueti Gugge. Und die findet me halt hauptsächlig in dr Innerschwiz (Luzärn & Nidwalde), drum verbring ich d'Fasnacht au hauptsächlig dört :eek: !!

Jedem das seine.

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

ganz klar Larve, kei Diskussion!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

Findi absolut drnäbe! Die scheiss buure sölle gfelligscht dött blibe wosi härko sin, es git gnueg gugge und clique und bs und bl.

Und falls si kömme: agmolde, abgsproche und abasst genauso wiemes vonene verlangt.

das interview im baslerstab mitem obmaa vo de noteheuer het mi sauhässig gmacht. so vo wäge: mir passe uns nid ah, mer maches wie mirs wänn etc. arschlöcher!

wenni söttigi uf dr stroos gse chöne si sich zumidischt ufe fetts "hueson" istelle.

gschminggti gsichter sin au scheisse, höggschtens am kinderumzug!

@maradoo: gömmer zämä in di freyi go buure aspucke? :D
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Keenig vo Basel hat geschrieben:Die wo saage e Gugge het an dr Basler Fasnacht eh nüt zsuche sin für mi underschti.
Alli Rambbasse raus! Briefkaschtefirma im Gundeli zellt nit!!
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

ScoUtd hat geschrieben:Regle und Fasnacht....

D Baslerfasnacht isch halt kei Ballermann hauptsach es Besuffe sich alli Buurefasnacht, sondern Kulturell höcher stehend... :p

Natürlich dörfsch di trotzdäm Besuffe so lang de Respäkt vor de Traditione zeigsch...

Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keenig vo Basel »

Nur So... hat geschrieben:Wieso isch doch wohr!

Aber wenn, denn sölle si sich gfälligst an d Regle halte... das heisst Larve a au bi Platzkonzärt, nix Schminki oder süschtigs...
Was isch mit dene Pfiffer Drummler wo vor de Baize ummestöhn und ohni Larve Pfifferle und Drümmele dien. Oder was isch wenn e Gugge zlaufe chunnt und gwüssi Herre vo Gwüsse Clique bliibe demonstrativ uff dr Stroos stoh. Es git uf beidne Siite söttigi wo sich nit wüsse zbenäh. Aber es goot jo au nit um das, lies doch bitte mol genau um was es gooht. Hesch dr Bricht gläse gha im Baslerstab oder wotsch jetzt do eifach eine uf diggi Hoose mache ??
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Suffbrueder hat geschrieben: @maradoo: gömmer zämä in di freyi go buure aspucke? :D
wasserpistole mit pissi... :D :rolleyes: ;)
Basel ai Liebi!!!

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

ScoUtd hat geschrieben:Regle und Fasnacht....

Es git keini Regle an dr Fasnacht, stimmt jo gar nid.
Es setzt eifach ebbis wenn me sich nid dr Masse füegt :p
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

[quote="maradoo"]wasserpistole mit pissi... :D :rolleyes: ]

herrlich! das erinneret mi an alti zitte =)
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Keenig vo Basel hat geschrieben:Was isch mit dene Pfiffer Drummler wo vor de Baize ummestöhn und ohni Larve Pfifferle und Drümmele dien. Oder was isch wenn e Gugge zlaufe chunnt und gwüssi Herre vo Gwüsse Clique bliibe demonstrativ uff dr Stroos stoh. Es git uf beidne Siite söttigi wo sich nit wüsse zbenäh. Aber es goot jo au nit um das, lies doch bitte mol genau um was es gooht. Hesch dr Bricht gläse gha im Baslerstab oder wotsch jetzt do eifach eine uf diggi Hoose mache ??
Also minere Meinig noch hän die usswärtige Guggene genau so wenig an dr Basler Fasnacht z sueche wie d Downtowners in dr MK!

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Keenig vo Basel hat geschrieben: ... Die wo saage e Gugge het an dr Basler Fasnacht eh nüt zsuche sin für mi underschti...
hesch rächt! "und drummler" hesch no vergässe. :D
birdy-num-num!

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

also meine 2 cent´s

optisch sehen die larven natürlich schon geil aus, aber zum spielen sind sie nicht so der hammer. da bist du mit "nur" geschminkten face besser drann.

optimal wäre natürlich eine mischung aus beidem. larve und schminke
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Keenig vo Basel hat geschrieben:Was isch mit dene Pfiffer Drummler wo vor de Baize ummestöhn und ohni Larve Pfifferle und Drümmele dien ....
daas zügt von ere ganz e schlächte kinderstuube (binggis, ableeger etc). wemme duet drummlen und pfyffe het me d larven aa! uns het me dozemool noo byybroocht was sich ghöört und was nid.

wie s sich zum byspiil nid ghöört, zueloosen oder emänd sogaar no ummenanderdanze wenn e gugge duurlauft!
birdy-num-num!

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

AVATAR hat geschrieben:also meine 2 cent´s

optisch sehen die larven natürlich schon geil aus, aber zum spielen sind sie nicht so der hammer. da bist du mit "nur" geschminkten face besser drann.

optimal wäre natürlich eine mischung aus beidem. larve und schminke
doo hesch du so öbbis vo extreeeeeeem rächt ABER aifach nid z basel an dr fasnacht pungtt.
birdy-num-num!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

AVATAR hat geschrieben: optimal wäre natürlich eine mischung aus beidem. larve und schminke
:eek: KETZER!! :eek:

;)

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

kopfwee hat geschrieben:daas zügt von ere ganz e schlächte kinderstuube (binggis, ableeger etc). wemme duet drummlen und pfyffe het me d larven aa! uns het me dozemool noo byybroocht was sich ghöört und was nid.

wie s sich zum byspiil nid ghöört, zueloosen oder emänd sogaar no ummenanderdanze wenn e gugge duurlauft!
So ha ich das au glehrt. Wie gseit es git überall schwarzi Schoof. Ich sag jo au nit Cliquene sind Scheisse und nur Gugge sind guet. Es bruucht beides, es ghört eifach derzue. Mitenand mit Aastand !!
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

kopfwee hat geschrieben:doo hesch du so öbbis vo extreeeeeeem rächt ABER aifach nid z basel an dr fasnacht pungtt.
hast du schon einmal in einer "beiz" mit larve (maske) gespielt, viel spass.............da vergeht dir aber die lust am ganzen!

mimpfeli hat geschrieben: :eek: KETZER!! :eek:

]

bin doch immer geschminkt, das ganze jahr über.......................
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Keenig vo Basel hat geschrieben:... Mitenand mit Aastand !!
exaggtömang!
birdy-num-num!

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

kopfwee hat geschrieben:hesch rächt! "und drummler" hesch no vergässe. :D
hesch du e abzeiche???
gohsch an umzug???
machsch au mit bi sonere kappäle mit?
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

AVATAR hat geschrieben:hast du schon einmal in einer "beiz" mit larve (maske) gespielt, viel spass.............da vergeht dir aber die lust am ganzen!

bin doch immer geschminkt, das ganze jahr über.......................
Jo dasch denne e anders Thema Das chönne die wos no nie gmacht hän nit beurteile. Innere Beiz bi öbbe 35 Grad voller Rauch und denne no vollgas gä, aber lömers. ;)

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

AVATAR hat geschrieben:hast du schon einmal in einer "beiz" mit larve (maske) gespielt, viel spass.............da vergeht dir aber die lust am ganzen!
dasch ebben au sone saumoode!

also nomoll, zum mitschryybe:

d basler fasnacht isch e STROOSSEFASNACHT!!!!

sy findet uff dr stroos statt. d baize sinn numme do zum sich go uffweermen, öbbis z ässen und aine z schnabbe bivor me wiider uff d gass goot.
birdy-num-num!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

AVATAR hat geschrieben: bin doch immer geschminkt, das ganze jahr über.......................
Dasch e anders Thema :D

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

kopfwee hat geschrieben:dasch ebben au sone saumoode!

also nomoll, zum mitschryybe:

d basler fasnacht isch e STROOSSEFASNACHT!!!!

sy findet uff dr stroos statt. d baize sinn numme do zum sich go uffweermen, öbbis z ässen und aine z schnabbe bivor me wiider uff d gass goot.
finde es schön dass einem immer wieder gesagt wird was man zu tun hat....
CR7 Fanboy

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

ScoUtd hat geschrieben:finde es schön dass einem immer wieder gesagt wird was man zu tun hat....
Es isch aber genau eso wie er schriebt. Respektive es sott eso sy.

d'Basler Fasnacht isch nitt e Riesebesäufniss wie im Buureland. Es gitt Traditione und die sött me au ihalte. Wer lieber Scheiaweia will söll nach Looozärn oder irgendwo ins Dütsche.

Nitt alli Traditione sinn schlächt.

Antworten