Lost

Der Rest...
Pascha
Benutzer

Beitrag von Pascha »

Eckfahne hat geschrieben:goht abartig schnäll zum zieh...

es goht sauguet vora...
was hesch du für e dl/ul rate ygstellt? i kum eifach nit vom fläck :rolleyes:
[CENTER]
MAN KANN NIEMANDEN ÜBERHOLEN, WENN MAN IN SEINE FUSSSTAPFEN TRITT - François Truffaut[/CENTER]

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

hmm, han das immer e scheiss gfunde. ha mi denn am mäntig mol duuregrunge zum e ganzi folg luege und muess sage isch ganz ok. :p

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

boom bang!!

lost ist zurück!!

ganz geili folg gsi!! BOOM
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Russe hat geschrieben:boom bang!!

lost ist zurück!!

ganz geili folg gsi!! BOOM
abr was für e boooooooooooooooooooooooooooooom!!! :eek:

ganz geili rückkehr vo dr serie!

spoiler:
geil gsi!! neus übr d jules erfahre und übr d others...
am strand wo plötzig dä hueson kho isch hani dänggt, ok sawyer jetzt isch wirglig schluss mit dir... abr heeeeeeschn!! :D
hmm dr jack jetzt ellei bi e others... d kate het vtsproche nümm uff d insle zrugg z go... bliebe also no dr sawyer, jin, sayid und dr des für d befreiig! :cool:
Basel ai Liebi!!!

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

abartig - ändlich wider lost...

spoiler:
kate goht jetz eh extra zrugg will dr jack dä scheiss usegloh het......und am jack bassiert scho nüt...sawyer wie immer geile siech - geili sprüch..
"common cheech" :p
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Nino Brown hat geschrieben: "common cheech" :p
jedi folg gits 5 neui spitznäme! :D

dr geilscht isch immer no "al-dschasira" für dr sayid... :D
Basel ai Liebi!!!

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

ha geschter mit beamer die letschte 8 folge am stügg gluegt und mis fazit:
lost isch definitiv mini nr.1 worde :cool:
hed 24 uff platz 2 verwiese (sorry clark, aber die 4. staffle 24 hani zimlich schwach gfunde ;) )
tschösssssss, was für e spannig, was für vielschichtigi, zwiespältigi, brocheni charaktere, was für abgfahreni ideeä und die traumhafti inszenierig*schwärm*
e unglaublichi qualität für e tv-serie :eek:

i wünsch vill spass dene glügglige leuts, wo no nid alles gseh hän :)

...so und jetzt bsorg i mir nr. 3...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

maradoo hat geschrieben:jedi folg gits 5 neui spitznäme! :D

dr geilscht isch immer no "al-dschasira" für dr sayid... :D
sawyer isch eifach dr king...

aber dr danny glaubs vo de others isch jo au dr könig - "open the door" - "what happend?" - "JUST OPEN THE GOD DAMNED DOOR"
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

seth hat geschrieben:ha geschter mit beamer die letschte 8 folge am stügg gluegt und mis fazit:
lost isch definitiv mini nr.1 worde :cool:
hed 24 uff platz 2 verwiese (sorry clark, aber die 4. staffle 24 hani zimlich schwach gfunde ]...so und jetzt bsorg i mir nr. 3...[/size]
i sag nüt gege 24, abr wenn vo afang a jede folg lost gseh hesch kha 24 aifach in mine auge nit mithalte! i bi nitemol vor dr LAP so närvös gsi wie vor und wärend dr erste folg vo dr dritte staffle LOST!!!!!! :D

@nino, i lieb dä geil LOST humor!! dr sawyer und dr hurley bringe soooo die geile jokes!!!
Basel ai Liebi!!!

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

maradoo hat geschrieben:i sag nüt gege 24, abr wenn vo afang a jede folg lost gseh hesch kha 24 aifach in mine auge nit mithalte! i bi nitemol vor dr LAP so närvös gsi wie vor und wärend dr erste folg vo dr dritte staffle LOST!!!!!! :D
jo, das glaub i gärn, das wird mini neggschti folg syy ;)
ha beidi staffle uff dvd, die 1. 3mol gluegt, die 2. in dr romandie kauft (wieso zum geier gits nur dört e kompletti box? :mad: )...
24 isch langsam immer s glych (logisch, s konzäpt losst nit soo vill freiruum zue, au bi de charaktere) und lost entwicklet sich
kontinuierlich witer ohni "abzheebe" (i mein die typischi sequel- und seriekrankheit..)
24 ka also scho konzeptionell gar nit mithalte, obwohls e innovativi trendsetter-serie (gsi) isch, i dängg kei serie kas momentan mit lost uffnäh!

so öppis süchtig machends im bezug uf tv hani glaub no nie erläbt :cool:
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

So, ha d Folg erscht jetzt gseh und irgendwie bini nid so begeischteret. D Lostomanie isch bi mir leider e biz am abflache... vor allem dr Plot uf dr "Others-Insle" gfallt mir nid so. na ja, mol luege, wies wird, wenni die dritt Staffle spoilerfrei lueg.

PS: I ha die Folg s erscht mol mit Untertitel gluegt, woni vo http://www.menoffaith.de/downloads.html glade ha. Hüt hani nämlig eifach Bock druf ka, zrugg z lähne und ohni grosse Überlegige Lost z luege. ;)

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Pascha hat geschrieben:was hesch du für e dl/ul rate ygstellt? i kum eifach nit vom fläck :rolleyes:
DL/UL - Verhätnis isch eigentlich eifach igstellt:

Immer ungefähr 2/3 vo dr möglige Upload-Kapazität freigä und down sowieso unlimited! Denne lauft das tiptop! Und halt luege dass de halt e Tracker findsch wo nid grad überlade isch und due di Share-Ratio im Aug bhalte, gwüssi Tracker gändr sunscht gar kei Datefluss me...

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

[quote="Corpsegrinder"]So, ha d Folg erscht jetzt gseh und irgendwie bini nid so begeischteret. D Lostomanie isch bi mir leider e biz am abflache... vor allem dr Plot uf dr "Others-Insle" gfallt mir nid so. na ja, mol luege, wies wird, wenni die dritt Staffle spoilerfrei lueg.

PS: I ha die Folg s erscht mol mit Untertitel gluegt, woni vo http://www.menoffaith.de/downloads.html glade ha. Hüt hani nämlig eifach Bock druf ka, zrugg z lähne und ohni grosse Überlegige Lost z luege. ]

i glaub s isch wirglig wichtig d staffle spoil frei z luege! i bi jetzt wärend dr pause kei einzigs mol irgendwelchi sache go läse! und s bringts im fall scho...

i lueg immer mit untertitel... ;)
Basel ai Liebi!!!

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Sit hüte isch d Box 2 vo Season 2 dusse! Intressanti Bonusdisc, krasses Seasonändi!! Freued euch uf nögschte Mäntig!!!

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

So, ich fang jetzt a die neusti Folg z'luege.... cheeers!

chickens**t
Benutzer

Beitrag von chickens**t »

Eckfahne hat geschrieben:So, ich fang jetzt a die neusti Folg z'luege.... cheeers!
hani halt scho gseh ;)

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

[quote="chickens**t"]hani halt scho gseh ]

Lägg, s wird vo wuche zu wuche e grössere kindergarteu2026 ich has zerscht gseh und du gsehsch si erscht in ere stund, ätschbätsch!

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

[quote="chickens**t"]hani halt scho gseh ]

per TVU?

Kimmie
Neuer Benutzer

Beitrag von Kimmie »

Ich ha ghört, dass die dritte Staffle jetzt au uff SF 2 kunnt, nid numme uf Premiere. Weiss öbber meh? und wenn jo ab wenn, bzw. bis wen lauft die 2. Staffle no im SF 2?

Sorry, ha kum Zyt zum dr ganzi Thred duurezläse.

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Die zweit Staffle goht glaub no 2 Folge oder so (bitte korrigiere, bi nid uf em laufende). Nochhär gohts wohrschinlig bis im Herbscht oder so, bis es witer goht.

Kimmie
Neuer Benutzer

Beitrag von Kimmie »

Corpsegrinder hat geschrieben:Die zweit Staffle goht glaub no 2 Folge oder so (bitte korrigiere, bi nid uf em laufende). Nochhär gohts wohrschinlig bis im Herbscht oder so, bis es witer goht.
dangge! ha ebbe uff SF 2 letschti Wuche e Wärbig für Lost gseh, wo si vo de neue Folge gredet hän. Isch in däm Fall aber numme für die zweiti Staffle gsi.

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

Corpsegrinder hat geschrieben:Die zweit Staffle goht glaub no 2 Folge oder so (bitte korrigiere, bi nid uf em laufende). Nochhär gohts wohrschinlig bis im Herbscht oder so, bis es witer goht.
Wehe wenn das so stimmt!!!
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

näggstwuche kunnt s staffle final vo dr 2te staffle uff SF und Pro7!!!!

bis die dritti kunnt wirds lang go will die lauft zerst no uff premiere etc...
Basel ai Liebi!!!

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Corpsegrinder hat geschrieben:Lägg, s wird vo wuche zu wuche e grössere kindergarteu2026 ich has zerscht gseh und du gsehsch si erscht in ere stund, ätschbätsch!
wär will scho vorem schaffe lost luege... gmietlig nachem schaffe mitere gugge, do laufts! ;)
Basel ai Liebi!!!

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

hehe, die whylostsucks-Seite ist echt lustig. Spricht mir bei manchen Sachen sogar aus der Seele...

Sagt mal bitte, wie ihr diese Folge gefunden habt. Ich fand das die beste Folge seit einer Ewigkeit, obwohl sie fast gar nicht auf der Insel stattfand. Aber irgendwie kam wieder so viel Mystery rein, wie es in der Mitte der zweiten Staffel hatte. Ausserdem finde ich immer mehr, dass Henry Ian Cusick (Desmond) schauspielerisch gesehen zum besten gehört, was diese Sendung zu bieten hat. Übrigens habe ich mich dabei erwischt, wie ich bei dieser Folge mitgeredet habe ("jä nei!!", "wuas? willsch mi verarsche?!", "hey, i glaubs nid!!"), hehe, war geil! Ich freue mich auf die nächste Folge! :)

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

Die 3. Staffel macht nebenbei praktisch keinen Sinn mehr - ich glaube das ist jetzt auch die letzte. Irgendwie haben sie es ganz aufgegeben Sinn zu machen... von Mystery zu Misery :(

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Corpsegrinder hat geschrieben: Ausserdem finde ich immer mehr, dass Henry Ian Cusick (Desmond) schauspielerisch gesehen zum besten gehört, was diese Sendung zu bieten hat.
scho ellai wäge sim geile akzänt!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Corpsegrinder hat geschrieben:hehe, die whylostsucks-Seite ist echt lustig. Spricht mir bei manchen Sachen sogar aus der Seele...

Sagt mal bitte, wie ihr diese Folge gefunden habt. Ich fand das die beste Folge seit einer Ewigkeit, obwohl sie fast gar nicht auf der Insel stattfand. Aber irgendwie kam wieder so viel Mystery rein, wie es in der Mitte der zweiten Staffel hatte. Ausserdem finde ich immer mehr, dass Henry Ian Cusick (Desmond) schauspielerisch gesehen zum besten gehört, was diese Sendung zu bieten hat. Übrigens habe ich mich dabei erwischt, wie ich bei dieser Folge mitgeredet habe ("jä nei!!", "wuas? willsch mi verarsche?!", "hey, i glaubs nid!!"), hehe, war geil! Ich freue mich auf die nächste Folge! :)
hm, wie hani die folg gfunde...

vrwirrend und psychisch!!

back to the roots also!!! :eek: :D

geil!!
Basel ai Liebi!!!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Soriak hat geschrieben:Die 3. Staffel macht nebenbei praktisch keinen Sinn mehr - ich glaube das ist jetzt auch die letzte. Irgendwie haben sie es ganz aufgegeben Sinn zu machen... von Mystery zu Misery :(
auch mir wird das ganze etwas zu viel........neben all dem schrägen scheiss jetzt noch das???

meine hoffnung: schon eingiemale dachte ich jetzt beginnts zu lutschen, jedoch hat die serie die kurve in meinen augen noch immer gekriegt...
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Antworten