fasnacht
fasnacht
so bald isch's wieder sowiit und d'vorfreud stiigt. laider ka ich das johr am iitrinke ai wuche vorhär in allschwil nit tailneh aber am sunntig druff gohts den los.
postet mol euri tipps betreffend baizene, lieblingskeller, wo me an dene drei täg unbedingt ufsueche sött.
ain vo mine leiblingskeller -laider fallt mr de name grad nit ii- isch am nadelberg, aigentlich direkt hinterem wwz.
postet mol euri tipps betreffend baizene, lieblingskeller, wo me an dene drei täg unbedingt ufsueche sött.
ain vo mine leiblingskeller -laider fallt mr de name grad nit ii- isch am nadelberg, aigentlich direkt hinterem wwz.
Karten sind des Teufels ABC
Bi Cliquekäller kunnt mr dr Privewaggis Käller in dr Steine in sinn, anderscht übel gsi letscht Johr
no e ganze kleine, glaub am Schlüsselbärg ligt dä glaub, obe an dr Freie und isch vo de Knochestampfer ?? Mag mi nüm rächt erinnere, isch rächt flüssig gsi. Dä Käller isch relativ klei abr gemütlich zum itrinke
no e ganze kleine, glaub am Schlüsselbärg ligt dä glaub, obe an dr Freie und isch vo de Knochestampfer ?? Mag mi nüm rächt erinnere, isch rächt flüssig gsi. Dä Käller isch relativ klei abr gemütlich zum itrinke
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
They say time is a healer
ja..nachtzug vom samstag auf sonntag. wollte schon donnerstags oder freitags kommen. waren aber beide züge ausgebucht.Sad Mo S. hat geschrieben:hi
bist du erst am 25.2. in der schweiz?
nette preispolitik übrigens; wien zürich(1000km) kostet mich 29euro.
zürich basel kostet mich weitere 29euro..es lebe die sbb.
bist du dann auch in basel? den müssen wir uns treffen und spielen! werde in dieser zeit vor dem ausgang eh öfters mit freunden spielen.
wäre wirklich starke, wenn du dannnoch in basel bist..wobei ich aus deiner frage, ob ich erst am 25. komme eher raushöre, dass du dann wohl schon wieder weg bist...kann ich dich lesen oder nicht...
Karten sind des Teufels ABC
- Fussballheld
- Erfahrener Benutzer
- Ranzehänger
- Erfahrener Benutzer
- redangel
- Erfahrener Benutzer
Duubeschiss alllezzzzzzOnkel hat geschrieben:Bi Cliquekäller kunnt mr dr Privewaggis Käller in dr Steine in sinn, anderscht übel gsi letscht Johr

Witteri Käller:
Grottegyggserkäller Kohlebärg/Steinebachgässli (ehem. BAZ Forum Türe)
Basilissge Käller Noodlebärg
Breokäller Bäumligass
Fuege Fäger Käller Steine
- Erfahrener Benutzer
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
- redangel
- Erfahrener Benutzer
Land zum iistimme aggtiv passivmaradoo hat geschrieben:uffem land... muuuuuuuuuuuuuuuh!
morn isch:
Mer losse d'r Dom in Kölle
Die traditionelle Mädchensitzung der Karnevalsgesellschaft
Schnüsse Tring 1901 e.V. Köln
und denn s Basel aggtiv aggtiv............ chunnt scho guet
Heeelaaauuuuuuuuuuuuu

@salegh
nei hettr nid, dorum erscht im 08. är gründet e eigeni und suecht jetzt no gspöönli
- Neuer Benutzer