Gute Besserung R.!
-
- Erfahrener Benutzer
wurde eigentlich der Feuerzeugwurf irgendwo journalistisch erwähnt??
und wieso geben wir diesen sesselfurzern immer wieder gelegenheit, sich so abschätzig über Fans zu äussern..??
wieso können solche typen 100000 verdienen, mit solchen geschichten...wieso kaufen wir zeitungen, wieso sehen wir uns ihre sendungen an........
und wieso geben wir diesen sesselfurzern immer wieder gelegenheit, sich so abschätzig über Fans zu äussern..??
wieso können solche typen 100000 verdienen, mit solchen geschichten...wieso kaufen wir zeitungen, wieso sehen wir uns ihre sendungen an........
gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
ganz genau, niederschti billigschti stimmigsmachi ala zf...FCB Forever hat geschrieben:Die wo ihn nid kenne hän nach däm Bricht sicher s Gfühl er sig eh eine wo die ganz Ziit nur scheiss macht! Voll die Trotzreaktion vo telebasel! "Niemer redet mit uns
bsunders widerlich find y, sone bricht über öpper z mache wo schwer verletzt im spital liggt

s grossmammeli vorem tv wird sicher dängge: dä isch jo sälber schuld, ein wo pöösi rakete abloht hed sicher wider e scheiss gmacht und isch dorum untere zug ko

unglaublich, verklaage sött me dass journi-pagg

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
mir sötte am samschtig e solidaritätsbekundig mache..
mini beschwerde folgt bald...
so, mail an telebasel isch abgschiggt
mini beschwerde folgt bald...
so, mail an telebasel isch abgschiggt
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
woher hat telebasel diese information bezgl. dem angeblichen stadionverbot.
selbst mit der bwis-revision und der neuen hoogan-datei, in der der fan noch gar nicht verwerkt sein könnte, wäre es seitens des ehc widerrechtlich, solche informationen weiterzugeben. und jemand anders - ausser die polizei - könnte solche infos gar nicht haben. das muss konsequenzen haben!
ich kann mir nicht vorstellen, woher diese vermeintliche info sonst kommen sollte. ein fan würde so etwas wohl kaum behauptet haben.
das muss konsequenzen haben!
selbst mit der bwis-revision und der neuen hoogan-datei, in der der fan noch gar nicht verwerkt sein könnte, wäre es seitens des ehc widerrechtlich, solche informationen weiterzugeben. und jemand anders - ausser die polizei - könnte solche infos gar nicht haben. das muss konsequenzen haben!
ich kann mir nicht vorstellen, woher diese vermeintliche info sonst kommen sollte. ein fan würde so etwas wohl kaum behauptet haben.
-
- Erfahrener Benutzer
Die Info kam nicht vom EHC! Das SV wurde ja auch gar nicht vom EHC ausgesprochen!könig hat geschrieben:woher hat telebasel diese information bezgl. dem angeblichen stadionverbot.
....., wäre es seitens des ehc widerrechtlich, solche informationen weiterzugeben. ich kann mir nicht vorstellen, woher diese vermeintliche info sonst kommen sollte. ein fan würde so etwas wohl kaum behauptet haben.
-
- Erfahrener Benutzer
was söll denn dä schaiss?!?FCB Forever hat geschrieben:In Olte söll er 6 Rakete abgloh ha! EHC (Test) Spiel
i bi in olte derby gsi: die ussaag isch in däre form definitiv falsch!
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
-
- Erfahrener Benutzer
und vo wäm isch d info denn koo?megge hat geschrieben:Die Info kam nicht vom EHC! Das SV wurde ja auch gar nicht vom EHC ausgesprochen!
das ka's jo ächt nit syy, ass do so sache an d medie kemme, bsunders mit so falsche ussaage wie das mit de säggs raggeete

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- seth
- Erfahrener Benutzer
mi würd e stellignahm vo telebasel bzgl. dere ussaag interessiere
Als erschts ganz gueti Besserig. Wünsch Dr nur s beschti und hoff, chasch gly wider drby sy.
Möcht aber an däre Stell au sage, dass i die Informationspolitik nid spitze find. Wieso verzellt TeleBasel irgendöppis? Wüll sich niemmer zum Vorfall will üssere. Wieso isch das so? Es sind soviel Lüt drby gsi und es git dutzendi vo Züge, wo dr Hergang chönte schildere. Aber niemmer sait öppis. Also chunt doch gly emol d Vermuetig uf, dass öppis mues komisch sy an dr ganze Sach.
Ich dänk, es wär um einiges gschickter, wenn vo irgendere Site e Stellignahm chämt. Nur so löhn sich Grücht verhindere. Bin absolut drgegä, wenn irgendwelchi Unwohrheite verzellt wärde. Aber ich bi für en offeni Informationspolitik.
Durch das dä Unfall an d Öffentlichkeit cho isch, gits au hunderti vo Lüt, nid nur FCB Fans, wo gärn wötte wüsse, was würklig gsi isch und no viel wichtiger, wie s ihm goht.
Nomol alles Gueti!
Möcht aber an däre Stell au sage, dass i die Informationspolitik nid spitze find. Wieso verzellt TeleBasel irgendöppis? Wüll sich niemmer zum Vorfall will üssere. Wieso isch das so? Es sind soviel Lüt drby gsi und es git dutzendi vo Züge, wo dr Hergang chönte schildere. Aber niemmer sait öppis. Also chunt doch gly emol d Vermuetig uf, dass öppis mues komisch sy an dr ganze Sach.
Ich dänk, es wär um einiges gschickter, wenn vo irgendere Site e Stellignahm chämt. Nur so löhn sich Grücht verhindere. Bin absolut drgegä, wenn irgendwelchi Unwohrheite verzellt wärde. Aber ich bi für en offeni Informationspolitik.
Durch das dä Unfall an d Öffentlichkeit cho isch, gits au hunderti vo Lüt, nid nur FCB Fans, wo gärn wötte wüsse, was würklig gsi isch und no viel wichtiger, wie s ihm goht.
Nomol alles Gueti!
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
und weshalb müssen diese "hunderte" von Leuten dies wissen? Gib es dazu annähernd einen Grund? Meinst du wirklich, dass die verunfallte Person diese Medienpräsenz möchte? Ist es zuviel verlangt, aus Respekt der Person gegenüber, diesen Vorfall in alle Welt zu tragen?Firefrog hat geschrieben:Durch das dä Unfall an d Öffentlichkeit cho isch, gits au hunderti vo Lüt, nid nur FCB Fans, wo gärn wötte wüsse, was würklig gsi isch
Noch so nebenbei, in was für einer Welt lebst du eigentlich? Sobald dass auch nur einer eine Aussage gegenüber den Medien macht, kannst du sicher sein, dass diese dir Worte dankend zu ihrem Vorteil umdrehen.
Mir sin mitem Velo doo
Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher

- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
ich wahr beim fraglichen testspiel neben ihm und es wahr NICHT so wies in dem bericht von tele basel geheissen hat. meinen kommentar dazu steht bereits in einem anderen fred und au telebasel hab ich schon in aller deutlichkeit mitgeteilt was ich davon halte.Heavy hat geschrieben:Höred uf Schiess verzelle und froget ihn selber wies gsi isch.![]()
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
S einzig Problem wo n ich gseh (wenn ich mir dä scheiss telegfasel schund nomol in erinnerig rief) isch, dass irgendwelchi so färnseh zueschauer, die ussag vom oltespiel mit däm vo geschter zämmemische und s ihm am schluss no zem verhängnis wurd (was jo ächt schad wär), dorum d frog/aaregig, wieso me könnt drüber diskutiere, welli vorgehenswiis in däm fall ächt die beschti gsi isch...Pibe d'oro hat geschrieben:und weshalb müssen diese "hunderte" von Leuten dies wissen? Gib es dazu annähernd einen Grund? Meinst du wirklich, dass die verunfallte Person diese Medienpräsenz möchte? Ist es zuviel verlangt, aus Respekt der Person gegenüber, diesen Vorfall in alle Welt zu tragen?
Noch so nebenbei, in was für einer Welt lebst du eigentlich? Sobald dass auch nur einer eine Aussage gegenüber den Medien macht, kannst du sicher sein, dass diese dir Worte dankend zu ihrem Vorteil umdrehen.
Ich hoff zemindescht Telegfasel nimmt no stellig zu däm unsäglige Biitrag
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Das sehe ich etwas differenzierter. Die Öffentlichkeit hat wohl das Interesse, zu erfahren, was passiert ist,. Und es ist gut, wenn im allgemeinen Rahmen über dieses schlimme Unglück berichtet wird.Pibe d'oro hat geschrieben:und weshalb müssen diese "hunderte" von Leuten dies wissen? Gib es dazu annähernd einen Grund? Meinst du wirklich, dass die verunfallte Person diese Medienpräsenz möchte? Ist es zuviel verlangt, aus Respekt der Person gegenüber, diesen Vorfall in alle Welt zu tragen?
Eine journalistische Fehlleistungen, ja Frechheit ist es aber, ohne Wissen des Betroffenen seine Funktion, seinen Fanclub und vor allem unfallirrelevanten Gerüchte über irgendwelche Tätigkeiten des Opfers zu kolportieren, da daraus vollkommen falsche Zusammenhänge entstehen können.
z.B. Meldung: "Der stadtbekannte Lebemann Peter K, der schon wegen seiner Trinkfreudigkeit geschieden ist, wurde heute von einem Auto auf einer Kreuzung angefahren". Sofort spinnt der Leser einen Zusammenhang unfallirrelevanter Gerüchte mit dem Unfall, die wahrscheinlich gar nicht zutreffen. So etwas ist extrem unfair. Eben Blöööök oder Telebasel. Pfui!

---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
-
- Erfahrener Benutzer
absolut richtig!Mätzli hat geschrieben:Das sehe ich etwas differenzierter. Die Öffentlichkeit hat wohl das Interesse, zu erfahren, was passiert ist,. Und es ist gut, wenn im allgemeinen Rahmen über dieses schlimme Unglück berichtet wird.
Eine journalistische Fehlleistungen, ja Frechheit ist es aber, ohne Wissen des Betroffenen seine Funktion, seinen Fanclub und vor allem unfallirrelevanten Gerüchte über irgendwelche Tätigkeiten des Opfers zu kolportieren, da daraus vollkommen falsche Zusammenhänge entstehen können.
z.B. Meldung: "Der stadtbekannte Lebemann Peter K, der schon wegen seiner Trinkfreudigkeit geschieden ist, wurde heute von einem Auto auf einer Kreuzung angefahren". Sofort spinnt der Leser einen Zusammenhang unfallirrelevanter Gerüchte mit dem Unfall, die wahrscheinlich gar nicht zutreffen. So etwas ist extrem unfair. Eben Blöööök oder Telebasel. Pfui!![]()
bsunders wenn die mäldige denn sogar no falsch sin!