Fusifo @ FaBa v.07
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
Fusifo @ FaBa v.07
Fusifo ätt Fasnacht, 4. Uflag! 03 bis 05
Wär isch derby? Mändig ufe Zyschdyg zobe, 00.45h vor em Roothuus, Abmarsch Roothus 01:00h @ 27.2.2006.
Wär isch derby? Mändig ufe Zyschdyg zobe, 00.45h vor em Roothuus, Abmarsch Roothus 01:00h @ 27.2.2006.
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

- Ranzehänger
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
[quote="Nur So..."]vom Mäntig am 4i bis Donstig am 4i.. binis unterwäggs rund ums Hotel Basel... oder fascht!!! ]
hehe, so wie letscht johr, go hinterland-glatze plooge......
hehe, so wie letscht johr, go hinterland-glatze plooge......
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
Gueti Idee!
Apropos: Das Zyygli kunnt em Belgisch Moorgestraich äänlig, aifacht e baar Stund speeter und am Oobe druff. Wär hätt an so eppisem wiideremoolen Interässe? Vor ungfäär zwai Joor het e Glygge das wiidr ufflääbe loo, laidr nur fir ai Fasnacht...

Apropos: Das Zyygli kunnt em Belgisch Moorgestraich äänlig, aifacht e baar Stund speeter und am Oobe druff. Wär hätt an so eppisem wiideremoolen Interässe? Vor ungfäär zwai Joor het e Glygge das wiidr ufflääbe loo, laidr nur fir ai Fasnacht...

[CENTER]FC Basel - Lyydeschaft syt 1893[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/[/CENTER]
[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung.
[/CENTER]
[CENTER]Ich bin ein Verbrecher, denn ich liebe Fussball. Aber ich kämpfe für mein Recht, meine Privatsphäre in einer freien Kurve zu wahren und doch mitten im Geschehen zu stehn! Hilf auch du mit, dass die Muttenzerkurve sich frei bewegen kann!
http://www.freiheitskampagne.ch/[/CENTER]
[CENTER]Hooligans sind nicht das Problem, sie sind die Lösung.

-
- Erfahrener Benutzer
du mainsch dr bell'schi moorgestraich, nit dr belgischimajorBS hat geschrieben:Gueti Idee!
Apropos: Das Zyygli kunnt em Belgisch Moorgestraich äänlig, aifacht e baar Stund speeter und am Oobe druff. Wär hätt an so eppisem wiideremoolen Interässe? Vor ungfäär zwai Joor het e Glygge das wiidr ufflääbe loo, laidr nur fir ai Fasnacht...![]()
![]()
![]()

isch so viil i waiss d määrtblatz gsi domools
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- kogb, der Glaibaasler
- Benutzer
Wär wiider emool geil
Nachdäm s letscht Joor nit klappt het, nimm y gärn e wyttere Alauf. Allerdings isch 0.45 h bitzli knapp. PP, duesch Du Di denn aifach bi mir mälde, wenn s mir nit längt. Y nimm aa, y find Eich wiider im Baggestos 

Y sag numme http://www.fcbforum.ch./showpost.php?p=33491&postcount=14
und http://www.fcbforum.ch/vb/showthread.php?s=&threadid=23279&highlight=fusifo ...
und http://www.fcbforum.ch/vb/showthread.php?s=&threadid=23279&highlight=fusifo ...

Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
Kunnt druff aa, s letscht Joohr simmr Märtplatz - "Chalet" de Poisonkogb, der Glaibaasler hat geschrieben:Nachdäm s letscht Joor nit klappt het, nimm y gärn e wyttere Alauf. Allerdings isch 0.45 h bitzli knapp. PP, duesch Du Di denn aifach bi mir mälde, wenn s mir nit längt. Y nimm aa, y find Eich wiider im Baggestos![]()

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
eh kumm jetzt, no sailsch di halt e momänt vorem spitz ab vo dine kumpane! wirschs wohl vrgrafte ;-)kogb, der Glaibaasler hat geschrieben:Nachdäm s letscht Joor nit klappt het, nimm y gärn e wyttere Alauf. Allerdings isch 0.45 h bitzli knapp. PP, duesch Du Di denn aifach bi mir mälde, wenn s mir nit längt. Y nimm aa, y find Eich wiider im Baggestos![]()
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!