Sonntag - und es kribbelt doch
- seth
- Erfahrener Benutzer
in ca. 49h z bäääääärn.. 

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Rückrundenstart gegen die Berner Young Boys
Es geht wieder los in der Axpo Super League! Am Sonntag, 11. Februar, trifft der FC Basel im ersten Pflichtspiel des Jahres 2007 auswärts auf die Berner Young Boys. Anpfiff im Stade de Suisse ist um 16:00 Uhr.
Ein Startspiel sei immer speziell, meinte Cheftrainer Christian Gross. Die Vorbereitung der Mannschaft sei gut gewesen, jetzt müsse die Umsetzung auf dem Platz erfolgen, forderte er - und dies in einer spannenden Affiche zweier Teams, die beide den Anschluss an die Spitze halten, resp. ihre Gegner überholen wollen.
Den ersten Ernstkampf nach einer langen Verletzungspause wird Boris Smiljanic bestreiten. Mit dabei in Bern wird auch Neuzuzug Eren Derdiyok sein. Wegen einer Sperre fehlen wird Mile Sterjovski. Fraglich ist Eduardo, der sich in der Vorbereitung eine leichte Verletzung zuzog.
Gross ist zuversichtlich für das Spiel. Der Tatsache, dass der Match auf Kunstrasen stattfinden wird, wollte er keine grosse Bedeutung zumessen: „Die heutigen Kunstrasen sind so gut, dass eine Woche Vorbereitung auf die andere Unterlage reichen sollte“, meinte er. Wichtig sei, dass man sich aufs Siegen konzentriere: Gross und sein Team möchten so in die Rückrunde starten, wie sie die Vorrunde beendet hatten - mit einem Sieg.
fcb.ch
Es geht wieder los in der Axpo Super League! Am Sonntag, 11. Februar, trifft der FC Basel im ersten Pflichtspiel des Jahres 2007 auswärts auf die Berner Young Boys. Anpfiff im Stade de Suisse ist um 16:00 Uhr.
Ein Startspiel sei immer speziell, meinte Cheftrainer Christian Gross. Die Vorbereitung der Mannschaft sei gut gewesen, jetzt müsse die Umsetzung auf dem Platz erfolgen, forderte er - und dies in einer spannenden Affiche zweier Teams, die beide den Anschluss an die Spitze halten, resp. ihre Gegner überholen wollen.
Den ersten Ernstkampf nach einer langen Verletzungspause wird Boris Smiljanic bestreiten. Mit dabei in Bern wird auch Neuzuzug Eren Derdiyok sein. Wegen einer Sperre fehlen wird Mile Sterjovski. Fraglich ist Eduardo, der sich in der Vorbereitung eine leichte Verletzung zuzog.
Gross ist zuversichtlich für das Spiel. Der Tatsache, dass der Match auf Kunstrasen stattfinden wird, wollte er keine grosse Bedeutung zumessen: „Die heutigen Kunstrasen sind so gut, dass eine Woche Vorbereitung auf die andere Unterlage reichen sollte“, meinte er. Wichtig sei, dass man sich aufs Siegen konzentriere: Gross und sein Team möchten so in die Rückrunde starten, wie sie die Vorrunde beendet hatten - mit einem Sieg.
fcb.ch
geil, freut mi!sergipe hat geschrieben: Den ersten Ernstkampf nach einer langen Verletzungspause wird Boris Smiljanic bestreiten. Mit dabei in Bern wird auch Neuzuzug Eren Derdiyok sein. Wegen einer Sperre fehlen wird Mile Sterjovski. Fraglich ist Eduardo, der sich in der Vorbereitung eine leichte Verletzung zuzog.
fcb.ch
Basel ai Liebi!!!
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
JAAAAAAAAAAAAA!!! Mini Gebätt sin erhört! ALLI AN HB!GHB54 hat geschrieben:http://www.muttenzerkurve.ch
Am 5.2 het d SBB ihri neui Strategie zu Extrazüg bekannt gäh. Nach em Vorfall in Altstette, wo d SBB uf behördlicher Site au beteiligt gsi isch, isch s Wort Extrazug für e Merheit kei Thema meh gsi. Dass d Extrazüg überhaupt wieder benutzt worde sin, het uf dr einte Site mit de attraktive Priise (10.-/20.-) ztue, isch aber schlussendlich dr aktive Muttenzerkurve und dr Ornella vom Fanprojäggt z verdanke. Sion, Vaduz, Luzern, Lugano etc., het jo alles sie mit dr SBB und uns organisiert kah u2013 und es isch guet gange!
Klar hän Extrazüg für d Fans au Vorteil. So könne mir rauche, singe, Fondue ässe, etc. Mir sin unter uns und es stört kein. Drfür hän mir aber immer wieder, usser in Züri und Lugano, uf Märsch vom Hauptbahnhof verzichtet, wo uns wichtig wäre. Wenn d SBB jetzt die Priise eifach wieder ahebt (u201Eeimol mehu201C ohni Rücksproch, weder mit Fans no mit Fanprojäggt)
gits für uns nach Bern, Luzärn und Züri sehr viel weniger Gründ dr Extrazug z benütze. (E Mehrheit isch im Bsitz vo Halbtax und Gleis 7)
Schlussändlig stellt sich eifach d Frog, wieso das jetzt wieder muess gänderet wärde. Genau jetzt wo d Extrazüg mit wenige Usnahme akzeptiert worde sin und mir au unsere Teil zum ene guete glinge vo dere Sach gleischtet hän (Flyer, Mischtkübelsägg, Durchsage, etc.).
Mir wärde nach Bern mit eme reguläre Zug an HB fahre und vo dört us zum Stadion marschiere.
Besammlig: 12.30 Basel SBB
Wie mer letzte Mäntig gseh hän, sin in dr Winterpause ganz viel neui Dhs und Schwänkfahne entstande. Verzaubere mer dr Gästesektor in e Rotblaus Fahnemeer!
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
- seth
- Erfahrener Benutzer
ehrlich gsait, grad wäge dam kribblets bi mir stärker als au scho..BI HEIIIIISSSSSSuffbrueder hat geschrieben:Trotz allen Problemen und Skandälchen ist es am Sonntag wieder so weit und ich kanns kaum erwarten!

*düppflischysser mode on*
"Sonntag - und es kribbelt wieder" wär drum für mi persönlig e passendere fred-name..
*düppflischysser mode off*
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- seth
- Erfahrener Benutzer
plus dr kontrolleur und sini 8-bulle-armeetanner hat geschrieben:nid ganz 1 ni wird sicher dinne hogge![]()
i hoff uffem rüggwäg au![]()

weiss nit, vilicht macht dir s hinterteil weh vom ville sitze im stadion und du stohsch
uff dr ruggfahrt;P

- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
Amerggig: YB het im Sporttip di besser Siegerquote als dr FCB! What the Fuck? Schliesslich isch trotz "suboptimaler" vorrundi dr fcb immer no vor YB? kunnt ein drus?
Where's your father, where's your father,
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
- Agglomeritaner
- Erfahrener Benutzer
Genau, dr FCB het di saison uswärts nonig richtig yberziigt, drfir hesch jetz di ebsser quote zem wette, be mr soooo sicher dass dr FCB gwünnt,Legolas hat geschrieben:YB schuttet däheim.
D.h. no viel schlimmer: Mir schutte usswärts...
SO SO SO, SO SIND WIR
UND DAS IST UNSER LEBEN
WAS KANN ES SCHÖNERS GEBEN
ALS EIN BASLER ZU SEIN?