Neue Railticket-Preise
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
@starmaster.
isch scho notwändig und wichtig, dass mr echli ufpasse uf d' verschmutzig in dä züüg, denn nur eso chöne mr au wyyterhin uf das agebot vo dr sbb zrugggriffe.
e guete.
isch scho notwändig und wichtig, dass mr echli ufpasse uf d' verschmutzig in dä züüg, denn nur eso chöne mr au wyyterhin uf das agebot vo dr sbb zrugggriffe.
e guete.
- Erfahrener Benutzer
man kann's auch so sehen:HKV hat geschrieben:vo dr sbb chamme jo eigendli nix anders erwarte... monopol und so...
WEIL die sbb das gleis-monopol von basel nach bern hat, MUSS sie jeden noch so erbärmlichen fussballfan transportieren... wärs ein privates unternehmen im liberalisierten Markt (zB eine airline) hiesse es bei einigen: 'hier kommste nit rein!'.
oder s mami zahlt ems jo villicht (bi mir leider nit dr fall, wiess öpper e guete ort zum feriejobbs mache?)mimpfeli hat geschrieben:....okay, isch scheisse wenn sälber no kei Gäld verdiensch, aber bitte, 80 Frangge uff's Johr verteilt....
1x e Bierli weniger oder e Päggli Ziggi's denn hesch es au dinne...![]()
[CENTER]EIN MAL BASEL IMMER BASEL[/CENTER]
- chesterfield
- Erfahrener Benutzer
mit dem bus über die staffelegg ...chesterfield hat geschrieben:Also mi chunts mmerno billiger!!!
Nume was ghoschdet denn de Zug uf AARAU???

Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
Wenn s genau dure lisisch heissts dörte:rot-blau hat geschrieben:mit em extrazug logischerwys 20fr/40fr
Preis für die Hin- und Rückfahrt in den Extrazügen
1 –]nach Aarau
werden Billette zum Normaltarif verkauft[/B].
Ermässigungen
GA Das General-Abo ist zur Fahrt im Extrazug gültig.
Gleis 7 Die Gleis 7-Karte wird bei Abfahrt des Extrazuges nach 19.00 Uhr akzeptiert.Dh.
Ab Basel kostets denne: 38.00 Franke (2 Fr. weniger als s Railticket)
Mit U-Abo ab Sissach: 24.80 Franke (extrem vill weniger als s Railticket

Und mit Halbtax sogar natürlich d Hälfti ...
[CENTER]OliK, (C) 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]FCB FOR EVER[/CENTER][CENTER]Oli Kreuzer - Fussballgott[/CENTER]
[CENTER]FCB FOR EVER[/CENTER][CENTER]Oli Kreuzer - Fussballgott[/CENTER]
- chesterfield
- Erfahrener Benutzer
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
jo klar, mr mien beidi mitenand läbe... aber wie sie sich unglaublig ufrege, wenn nach dr thun-maischtrfyyr dr zug demoliert isch, reg ich mi jetz über die scheiss pryyserhöhig uff! wär voll nid nötig gsi! wenn meh jetz mit u-abo, halbtax und gleis7 uf de interregio fascht immer weniger und nie viel meh würd zahle, isch das eifach untrschti schublade...scout zuckerhut hat geschrieben:man kann's auch so sehen:
WEIL die sbb das gleis-monopol von basel nach bern hat, MUSS sie jeden noch so erbärmlichen fussballfan transportieren... wärs ein privates unternehmen im liberalisierten Markt (zB eine airline) hiesse es bei einigen: 'hier kommste nit rein!'.
@Nostradamus, woni so alt gsi bi wie du hets kei gleis7 geh... ha mitem Halbtax jewils e 50er aneblätteret dass ich mitere Tagescharte uf Sion Lugano und Gämpf ha chönne. Jedi Reis nach LU, ZH, BE het e 30er kostet. Es isch au irgendwie gange. Vomene Extrazug bzw Fussballtickets hani träum.
I find d Priserhöhig OK.
I find d Priserhöhig OK.
- Master Chief
- Erfahrener Benutzer
Ich bi au schieler und finds nit optimal, kas jetzt aber no verstoh. und 30 uf sion isch immerno günstig.
Ihr miend das positiv gseh:
Basel - Altstette Extrazug 20.- (halbtax)
Basel - Zh HB via Frick 18.- (mit U-Abo und Halbtax, was ziemlig vill hän)
somitt stiggt au dr reiz meh an HB z'fahre und durch d' stadt z' laufe, was sehr geil isch.
somitt stiggt au dr reiz meh an HB z'fahre und durch d' stadt z' laufe, was sehr geil isch.
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
den muesch aber mit em Bummler noch züri....Master Chief hat geschrieben:Ich bi au schieler und finds nit optimal, kas jetzt aber no verstoh. und 30 uf sion isch immerno günstig.
PETRIC RAUS
- Master Chief
- Erfahrener Benutzer
Gültig 04.03.2007, FRICK - ZÜRICH HBStarmaster hat geschrieben:den muesch aber mit em Bummler noch züri....
Preis (CHF)
2. Klasse, Einfache Fahrt 19.00
2. Klasse, Einfache Fahrt 1/2 9.50
2. Klasse, Hin und Zurück 38.00
2. Klasse, Hin und Zurück 1/2 19.00
1. Klasse, Einfache Fahrt 31.40
1. Klasse, Einfache Fahrt 1/2 15.70
1. Klasse, Hin und Zurück 62.80
1. Klasse, Hin und Zurück 1/2 31.40
bi jo nur um ei frangge falsch gsih ^^
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
jo d.h. lüt könne in rhyfälde & frick istige, mit u-abo ischs wiexait günschtiger als railticket, goht nur ca. 15 minute länger als mit de unchillige ICE etc., hesch oldschool-zugabteil mit fänschtr zum abemache wie im extrazug usw.Starmaster hat geschrieben:halt in:
Rheinfeldern, Frick, Baden, Brugg.....
ich gseh kei problem bi de interregio, ich gseh nur aintz bi dr priserhöhig vom railticket...
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
- Master Chief
- Erfahrener Benutzer
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- scout zuckerhut
- Erfahrener Benutzer
da geb ich dir recht. der anreiz den extrazug zu benützen ist kleiner geworden und damit werden sich die segmente 'überbordender fussballfan' und 'familien/freizeit- und ahv-reisender' tendenziell wieder mehr vermischen. was ja keiner der beteiligten wirklich will.XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:jo klar, mr mien beidi mitenand läbe... aber wie sie sich unglaublig ufrege, wenn nach dr thun-maischtrfyyr dr zug demoliert isch, reg ich mi jetz über die scheiss pryyserhöhig uff! wär voll nid nötig gsi! wenn meh jetz mit u-abo, halbtax und gleis7 uf de interregio fascht immer weniger und nie viel meh würd zahle, isch das eifach untrschti schublade...