Stehplätze ???
Stehplätze ???
Vielleicht hab ich's übersehen und es wurde in einem Thread bereits geschrieben (Panda?). Trotzdem würde ich gerne wissen, ob irgendjemand weiss, ob ab kommendem Sonntag gegen GC die Stühle in der mk (oder zumindest ein Teil davon) wieder draussen sind?
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
was kümmert dich das? du sitzt ja im Asnatch hat geschrieben:Vielleicht hab ich's übersehen und es wurde in einem Thread bereits geschrieben (Panda?). Trotzdem würde ich gerne wissen, ob irgendjemand weiss, ob ab kommendem Sonntag gegen GC die Stühle in der mk (oder zumindest ein Teil davon) wieder draussen sind?

FREYSTAATBASEL 2003
Alli Stehplätz use!! das würd mi verdammt uffrege wenn die jetzt immer no dinne sin! und wenn mä grad drby wär setti mä grad di ganz mk entstuehlä, da mä doch scho so gross verzellt het, mä heig d stiehl miessä nöcher anenand mache, will dr fcb halt die kapazität brucht. und so hättis denn au widr meh platz...
fcb/basel united think about it...
fcb/basel united think about it...

Ceccaroni2 hat geschrieben:Alli Stehplätz use!! das würd mi verdammt uffrege wenn die jetzt immer no dinne sin! und wenn mä grad drby wär setti mä grad di ganz mk entstuehlä, da mä doch scho so gross verzellt het, mä heig d stiehl miessä nöcher anenand mache, will dr fcb halt die kapazität brucht. und so hättis denn au widr meh platz...
fcb/basel united think about it...![]()

Liis dis Post nomol.
Ceccaroni2 thinka about it...

Droge???Ceccaroni2 hat geschrieben:Alli Stehplätz use!! das würd mi verdammt uffrege wenn die jetzt immer no dinne sin! und wenn mä grad drby wär setti mä grad di ganz mk entstuehlä, da mä doch scho so gross verzellt het, mä heig d stiehl miessä nöcher anenand mache, will dr fcb halt die kapazität brucht. und so hättis denn au widr meh platz...

hää? was denn? mä het doch d stiehl nöcher zämmä to (nid nur mk), damit d kapazität höcher isch. und wenn mä jetzt würd di ganz mk entstuehle, hätti mä dört doch no ä höcheri kapazität, und dasch doch das was dr fcb bzw. basel united will?Delgado hat geschrieben:![]()
Liis dis Post nomol.
Ceccaroni2 thinka about it...![]()
Ceccaroni2 lies das nomol!Ceccaroni2 hat geschrieben:Alli Stehplätz use!! das würd mi verdammt uffrege wenn die jetzt immer no dinne sin! und wenn mä grad drby wär setti mä grad di ganz mk entstuehlä, da mä doch scho so gross verzellt het, mä heig d stiehl miessä nöcher anenand mache, will dr fcb halt die kapazität brucht. und so hättis denn au widr meh platz...

Sogseh het s usscheide usem Uefa-Cup trotzdäm no öpis guets. Si chöne d usred mit de internationale spiil nümm bringe. Bi aber fascht überzügs es chunt e neui usred.
Sin eigentlich d sitzplätz im ganze stadion so äng oder isch das sektoreabhängig? Ich cha mir eifach nit vorstelle wie uf dene sitz 2 lüt wo bitz gwichtiger sin wän hocke und no öpis ässe oder so. Bi uns wirds scho äng wenn mr amme in dr pause schnäll anehocke. Und mir sin wirklich nit bsunders gross oder beleibt. E ganze Match würdi das nit ushalte. Isch ämmel nüt für lüt mit platzangscht
Sin eigentlich d sitzplätz im ganze stadion so äng oder isch das sektoreabhängig? Ich cha mir eifach nit vorstelle wie uf dene sitz 2 lüt wo bitz gwichtiger sin wän hocke und no öpis ässe oder so. Bi uns wirds scho äng wenn mr amme in dr pause schnäll anehocke. Und mir sin wirklich nit bsunders gross oder beleibt. E ganze Match würdi das nit ushalte. Isch ämmel nüt für lüt mit platzangscht

hander kei ahnig was bedüted krieg un was bedüt schlegle chander vo mir heere. ich bin in krieg gsi, ich han alles eläbt, ichchan böwise wönder luege lueg, schtoleschuss, bombesplitter ichhan alles eläbt
Usser im A isches überal glich äng.Smokey hat geschrieben:Sogseh het s usscheide usem Uefa-Cup trotzdäm no öpis guets. Si chöne d usred mit de internationale spiil nümm bringe. Bi aber fascht überzügs es chunt e neui usred.
Sin eigentlich d sitzplätz im ganze stadion so äng oder isch das sektoreabhängig? Ich cha mir eifach nit vorstelle wie uf dene sitz 2 lüt wo bitz gwichtiger sin wän hocke und no öpis ässe oder so. Bi uns wirds scho äng wenn mr amme in dr pause schnäll anehocke. Und mir sin wirklich nit bsunders gross oder beleibt. E ganze Match würdi das nit ushalte. Isch ämmel nüt für lüt mit platzangscht![]()
Goil!!! Bitte mehr news....Kohler hat geschrieben:Jop d'Schtiel sind hütte usegno worde zudäm wird d'Stägge vergreseret um meh lüt ine zlo derfe.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Alles klar und wenn kunt das? Isch jo vm FCB emol versproche worde me würd das im Mai 2004 (!!!) aaluege? Isch nur e froog, käi Aagriff an niemerts...Kohler hat geschrieben:(au wenn nonig die ganz Kurve)
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
wär doch geil FCB-GayC vor 35000 zueschauerAsselerade hat geschrieben:was für eine grössenordnung an mehr verkauften tickets entspricht diese treppenvergrösserung?

sin d'stehplätz in dr ganze kurve oder widr nur im zentrum?
EDIT: ah sorry, han glaubs ebbis überläse... anschiinend nur im zentrum... abr immerhin mol das widr
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer