ich seh jo die pünkt au..aber meinsch nid au e cecca wär gange wenn e agebot ko wär..?Nur So... hat geschrieben:Die Spieler wo ich uffzellt ha nämlich Cecca, Ado und vellicht irgendwenn emol Ergic, d Zuekunft wirds zeige... ka me aber wirklich eso betitle...
Cecca isch klar, är isch Basler, isch FCB-Fan, het immer nur für dr FCB gspielt... het immer alles geh, engagiert sich nachwievor im Regionale Fuessball... är isch eine vo uns...
Ado isch zwar kei Basler, wohnt aber nachwievor z Basel, het d Sproch glernt, är isch au FCB-Fan oder zmindest liegt em unsere Verein sehr am Härze... , het immer alles geh im Rot-Blaue Dress mängisch sogar me als das, är engagiert sich trotz sinere Verletzig im Regionale Fuessball... grad letschti e Interview vo im gläse das sini Tochter wo au schuttet sälbstverständlich, so het ärs gsait, ebefalls FCB-Fan isch... är isch eine vo uns....
Ergic, isch zwar au kei Basler het sich aber bestens Integriert, fühlt sch wohl in dr Region, redet scho fascht Baseldytch, kunnt an alli Verastalltige vo uns Fans, befasst sich viel mit dr Clubarbet au näbem Fuessballplatz, kämpft wenn au nit immer glücklich... kurzgsait eine wo s Potential het zum sich in die Liste izreihe....
so gsehn ich das...
Einen von uns, gibts das noch???
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
sälbst denn wär är eine vo uns, är häts Härz in Basel in sinere Stadt glo... und zum FCZ oder sunstige Erzfeinde wär är nie gwächslet so hoffi doch...Hennes&Mauritz hat geschrieben:ich seh jo die pünkt au..aber meinsch nid au e cecca wär gange wenn e agebot ko wär..?

Grüsse gehen an alle die es verdienen...
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
who knows..aber gib dr scho rächt in dine pünkt...aber es brucht nid nur e guete charakter und die verschiedene argumänt, e karriere hängt au viel vo zuefäll ab...tranfers etc..Nur So... hat geschrieben:sälbst denn wär är eine vo uns, är häts Härz in Basel in sinere Stadt glo... und zum FCZ oder sunstige Erzfeinde wär är nie gwächslet so hoffi doch...![]()
ych han mr immer denkt wenn i e mol so würd fuessball spiile wie dr henry den würdi immer bi basel bliibe immer!!!!!
s problem isch es got halt scho viel ums geld...i glaub dr scotty wär au weg wenn er es agebot becho würd.....

s problem isch es got halt scho viel ums geld...i glaub dr scotty wär au weg wenn er es agebot becho würd.....
FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!

syt summer 99 bim fcb, sprich im achte Joor bim FCB (quelle hattrick Ausgabe Nr. 1 99/00). Notürlig, Juniore nicht gleich Fanionteam. Abr wenn'r kei Beroter odr Vaddr odr was au immr het wo in scho jetzt vrheitzt dänggi wird är uns no 2,3,4 Joor grossi Freud bereite. Är hätt scho könne zu halb Europa wäggsle und hetts nit gmacht. Au nit zum FCZ wie anderi Basler Juniore (Kollar, Inler) isch'r nit. Zuedäm ischr eher e ruhige typ und nit sone plauderi wie dr zdravko (1. Yydrugg), was'n miner Meinig noch sympathisch macht.robotnik hat geschrieben:Nid korräkd, isch vor 5 Joor vo Möhli zum FCB gwäggslet.
Schlussändlig söll gseit sy dasi jedem dr Sprung ins Usland mag gönne. Es kunnt eifad uf d'art und wyys druffaa. Eine wo Jooreland drvo schnuurt wägzgo etc. goht mr am arsch vrbyy, aber eine wo sini danggbarkeit ggü. em FCB zeigt und au ziel mit em verein het und nit nur mit sich sälber(siehe schreyhals interview mit em rakitic).
naja, will do kei ellelange teggscht schribe. Find eifad dr rakitic sött me nit uf e ebeni wie kuzmanovic o.ä. setze. Vom Baumann erhoffi mr btw. au vyl!
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
@4055:
Ivan Rakiti? (* 10. März 1988) Er wechselte im Alter von 14 Jahren vom FC Möhlin-Ryburg zum FC Basel in dessen U-15-Juniorenmannschaft.
Quelle: Wikipedia
Die Rechnung: 2007 - 1988 = 19 Jahre alt abzüglich der Wechsel im Alter von 14 Jahren = 5 Jahre FCB.
(Auf der FCB Homepage leider keine Angaben)
Ivan Rakiti? (* 10. März 1988) Er wechselte im Alter von 14 Jahren vom FC Möhlin-Ryburg zum FC Basel in dessen U-15-Juniorenmannschaft.
Quelle: Wikipedia
Die Rechnung: 2007 - 1988 = 19 Jahre alt abzüglich der Wechsel im Alter von 14 Jahren = 5 Jahre FCB.
(Auf der FCB Homepage leider keine Angaben)
einer von uns...
hab das ganze mit zubi ein wenig näher angeschaut.
was klar ist, er ist einer von gc!!!! das ist scheisse, ABER er hat so viele jahre für den fcb gespielt.. bin ja kein spezieller zubifreund ABER mit ihm haben wir so vieles erreicht. wenn ich sehe, wie die heutige verteidigung organisiert ist, fehlt für mich ein zubi... ok das ist von gestern.. ABER die situation in england kann kein zubi hinnehmen. angenommen er würde in die schweiz zurück kehren, dann nur zu uns!!!!!!! oder????
ich könnte nicht auf den rasen schauen wenn zum beispiel xamax mit zubi gegen uns spielen würde. das wäre ganz grosse scheisse .
ich sage: zubi zu uns zurück!!!!!
was klar ist, er ist einer von gc!!!! das ist scheisse, ABER er hat so viele jahre für den fcb gespielt.. bin ja kein spezieller zubifreund ABER mit ihm haben wir so vieles erreicht. wenn ich sehe, wie die heutige verteidigung organisiert ist, fehlt für mich ein zubi... ok das ist von gestern.. ABER die situation in england kann kein zubi hinnehmen. angenommen er würde in die schweiz zurück kehren, dann nur zu uns!!!!!!! oder????
ich könnte nicht auf den rasen schauen wenn zum beispiel xamax mit zubi gegen uns spielen würde. das wäre ganz grosse scheisse .
ich sage: zubi zu uns zurück!!!!!
Visionär