Gueti Sach.
S'isch nid s'gliiche wenn d'Bulle und dr FCZ das im "Fcbforum" läse oder wenn sies offiziell vom Dachverband mitteilt bekömme... würsch du uffgrund vomene Biitrag immene Forum, als verantwortliche für d'Sicherheit, d'Sicherheit im Stadion reduziere? Was isch wenns nid stimmt, wenns e Änte isch? Hingege wenns öffentlich und offiziell komuniziert wird, isch d'Sach klar...PizzaBaecker hat geschrieben:Meinsch ernsthaft so e grossi Aktion könnt me "insgeheim" durefüehre so dass z'Züri kein öbbis mitbekunnt?
Und wer bitte söll die Tickets für dr Basler Sektor denn kaufe? Die kriege das Stadion eh niemols voll!
herrlich, und ob sich das in der fcz kasse bemerkbar macht!!!!!!!rotoloso hat geschrieben:Lauft alles au scho...
http://www.fczforum.ch/phpbb2x/viewtopic.php?t=10343
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Leider würd e Bitrag im FCBForum niemols länge, zum die Aktion sinnvoll könne durefüehre, sprich möglichst vieli Fans z'erreiche... usserdem bi ich mir ziemli sicher dass gwüssi Sicherheits Exponente au amigs do im Forum umeluege. Das macht alles kei Unterschied.rotoloso hat geschrieben:S'isch nid s'gliiche wenn d'Bulle und dr FCZ das im "Fcbforum" läse oder wenn sies offiziell vom Dachverband mitteilt bekömme... würsch du uffgrund vomene Biitrag immene Forum, als verantwortliche für d'Sicherheit, d'Sicherheit im Stadion reduziere? Was isch wenns nid stimmt, wenns e Änte isch? Hingege wenns öffentlich und offiziell komuniziert wird, isch d'Sach klar...
Zitat 1:baslerstab hat geschrieben:könnt me e paar highlights us em z-forum quote.........mi arbetgäber het die sitte gsperrt![]()
![]()
![]()
Dr helli Wahnsinn! Dört stöhn d'News vo morn hüt scho druff!rotoloso hat geschrieben:Die sytte isch so öbbis vo aktuell...
hast gar nicht mal so unrecht.rotoloso hat geschrieben:Aktion isch guet, numme find i hättme das nid eso offiziell ( i mein in de Medie usw.) müesse komuniziere, denn jetzt wüsse d'Zürcher das und wärde d'Karte vom Basler Block an Zürcher verkaufe d.h. sie verliere käi Gäld und wärde au weniger Sicherheitlütt bruche und spare so nomol Gäld ii... bringt die aktion also nid wirklich vill... finds aber trotzdämm guet, müesstme aber bi beidne Clubs duurefüere demit beidi gliich benochteiligt wärde...