Argumentum ad populum - sorry, aber ich haette nie geglaubt, dies einmal verwenden zu koennen. Diese Chance musste ich einfach nutzens'volch hett immer rächt!

.... frei nach dem motto: die hoffnung stirbt zuletztTüllhuffe hat geschrieben:By allnen Abstimmigen ischs vor allem drum gangen e Signal uszsände - die wirgliggen Usswirggige (mol abgsee villicht vo der Erlematt) wärde wool nit soooo dramatisch syy au wenn me das halt scho bitz als Absaag en jede Räscht vo Nachtläbe wärte ka. Wells jo in däm Fall e relativ knappen Entschaid gsii isch ka men immer no hoffen ass me d Verordnig bitz vernünftig gschtaltet au wenn das villicht bitz e naive Glauben isch - y hätt jedefalls nit dänggt ass es no so äng wird, die Abstimmig z gwünnen isch fascht unmöglig gsii, usser de Jungen isch jo fascht niemer vom "Establishment" derfür gsii.
..oder auswandern. ich bin vor ca. vier jahren zwecks ausbildung nach zuerich gezogen. ich habe mir nun ueberlegt zurueckzukommen. nach diesem wahlresultat hat sich das aber def. erledigt.Soriak hat geschrieben:. Junge zwischen 18 und 25 haben eine derart tiefe Stimmbeteiligung, dass ihre Anliegen nie richtig vertreten werden - was wiederum dazu fuehrt, dass sie nicht (mehr) stimmen gehen.
meinsch s lwb oder s trafo?bird hat geschrieben:basel isch schlimmer als jedes kaff im aargau. gönd z.b. mol uf bade - lauft mehr als in basel...truurig aber wohr...