Guedi Nacht Basel und schlof gued......

Der Rest...
Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

s'volch hett immer rächt!
Argumentum ad populum - sorry, aber ich haette nie geglaubt, dies einmal verwenden zu koennen. Diese Chance musste ich einfach nutzen :D

Nasty
Benutzer

Beitrag von Nasty »

HASS :mad: :mad: :mad:
Coyotes Basel

Tüllhuffe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tüllhuffe »

By allnen Abstimmigen ischs vor allem drum gangen e Signal uszsände - die wirgliggen Usswirggige (mol abgsee villicht vo der Erlematt) wärde wool nit soooo dramatisch syy au wenn me das halt scho bitz als Absaag en jede Räscht vo Nachtläbe wärte ka. Wells jo in däm Fall e relativ knappen Entschaid gsii isch ka men immer no hoffen ass me d Verordnig bitz vernünftig gschtaltet au wenn das villicht bitz e naive Glauben isch - y hätt jedefalls nit dänggt ass es no so äng wird, die Abstimmig z gwünnen isch fascht unmöglig gsii, usser de Jungen isch jo fascht niemer vom "Establishment" derfür gsii.
OléOlé, Vollschinggen Olé

Scönling
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scönling »

Gued nacht BASEL vo minere sitte!!
SCHLAFSTADT JETZT!!

Schlafstadt
Neuer Benutzer

Beitrag von Schlafstadt »

@Tüllhuffe das hoff i au aber i glaub ehrlichgseit nid dra will dr Gsetzentwurf jo scho vorhande isch, aber du seisch es jo scho selber sisch en Naive Gedanke.

daffy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von daffy »

wuahaha bronx het no offe!! greets :cool:

Basler83
Benutzer

Beitrag von Basler83 »

An die wo liebr wänn go kiffe, als abstimme. Wäge so vollidiotte wie euch hetts nid glängt. :mad: Sinn nämmli numme 55% Jo-Stimme gsi...

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

Tüllhuffe hat geschrieben:By allnen Abstimmigen ischs vor allem drum gangen e Signal uszsände - die wirgliggen Usswirggige (mol abgsee villicht vo der Erlematt) wärde wool nit soooo dramatisch syy au wenn me das halt scho bitz als Absaag en jede Räscht vo Nachtläbe wärte ka. Wells jo in däm Fall e relativ knappen Entschaid gsii isch ka men immer no hoffen ass me d Verordnig bitz vernünftig gschtaltet au wenn das villicht bitz e naive Glauben isch - y hätt jedefalls nit dänggt ass es no so äng wird, die Abstimmig z gwünnen isch fascht unmöglig gsii, usser de Jungen isch jo fascht niemer vom "Establishment" derfür gsii.
.... frei nach dem motto: die hoffnung stirbt zuletzt

Orgetorix
Neuer Benutzer

Beitrag von Orgetorix »

Basler83 hat geschrieben:An die wo liebr wänn go kiffe, als abstimme. Wäge so vollidiotte wie euch hetts nid glängt. :mad: Sinn nämmli numme 55% Jo-Stimme gsi...
Genau ;)

ich sags jo scho lang, ufem land sin zum teil die bessere party's, lüd etc.... als in dr stadt :cool:

queenzoraa
Neuer Benutzer

Beitrag von queenzoraa »

schlofstadt?!!? super alles macht am 12 dicht und bis in 5 joor isch basel überbevölkeret... :D

hotdog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hotdog »

das ist nun einer der grossen Nachteile, wenn man von Basel wegzieht. Keine Chance mehr, mit zu reden... :( :mad:

DanTheMan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DanTheMan »

[quote="Orgetorix"]Genau ]

Dorum wohn ich au dört. Muess nur no zum schaffe und für e FCB in d Stadt... :p

Die paar Türke-Bäize wo denn nümme dörfe offe ha interessiere mi eh nit... ;)

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

alkohol vrbot ischs negschte...

bierbaron allez...
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Unglaubligg...

Beitrag von Fire of Basle »

Hanis fascht nit könne glaube wo ich hütt Morge dr Teletext gläse ha...scheiss Abstimmig. Tja, leider wohn ich nit in dr Stadt, sunscht hätts e Nei-Stimm meh gäh. Hoff jetzt eifach, dass die Beize wo länger offe kah hän au e Bewiligung bekömme...

Isch truurig so öbbis...s erinneret mi immer mehr an Zirü *hass*...
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Ludwig van
Neuer Benutzer

abartig

Beitrag von Ludwig van »

jääääs, das chas jo nid sie... jetzt bliebt eim nur no dr ryy (im summer), wenn me am halb nüni nonid ins bett will... und dangg dr erhöig vo de alk-pryse im bh-coop wird sälbscht das nimmi zumene plausch...

und die wo sage, im bl laufi no öbis? wo denn?!! abgseh vo dene buure-durnhalle-glatze-stresschöpf-partys gits do au nid viel...

saint john
Erfahrener Benutzer

Beitrag von saint john »

Vorher Schlofstadt-jetzt Geisterstadt :mad: :mad:

Es isch glaub zyt zum auswandere :(
... jusqu'ici tout va bien ...

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Oder wieder mal auf "gut schweizerische Art":
von einem Extrem ins nächste.

Bei der Abschaffung der Polizeistunde hätte darauf geachtet werden müssen, dass nicht jeder dahergelaufene mitten in Wohnquartieren seinen "Treff" eröffnen kann und die Anwohner bis in die Morgenstunden mit Lärm entnervt werden. Nachtaktivismus gehört nunmal einfach a) in Industriezonen oder b) in die Innenstadt. Wer mitten im Zentrum lebt, muss einen gewissen Lärmpegel akzeptieren oder wegziehen. Dass uneingeschränkte Nachtaktivitäten in einer überalterten Stadt wie Basel früher oder später thematisiert werden wird, lag auf der Hand.

Nun ist nur zu hoffen, dass das Bewilligungsverfahren nicht all zu restriktiv umgesetzt wird. Ansonsten: "gute Nacht Basel".
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Scönling
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scönling »

wo gön jetzt die ville bsoffene und andere usgangsfröige nach dr bulle-stund ane? heime?

coolio
Erfahrener Benutzer

das wars

Beitrag von coolio »

Soriak hat geschrieben:. Junge zwischen 18 und 25 haben eine derart tiefe Stimmbeteiligung, dass ihre Anliegen nie richtig vertreten werden - was wiederum dazu fuehrt, dass sie nicht (mehr) stimmen gehen.
..oder auswandern. ich bin vor ca. vier jahren zwecks ausbildung nach zuerich gezogen. ich habe mir nun ueberlegt zurueckzukommen. nach diesem wahlresultat hat sich das aber def. erledigt. :rolleyes: ich komme vielleicht wieder wenn ich einen platz in einem altersheim benoetige..

verdammt, ich will party mache bis am 10 am morge!

schloof guet basel. guet nacht @alli alte buenzlis :mad:

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Scönling hat geschrieben:wo gön jetzt die ville bsoffene und andere usgangsfröige nach dr bulle-stund ane? heime?
sammle sich in dr staine, denn gits e uffstand gege coppers :cool:

Rebi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rebi »

bird hat geschrieben:basel isch schlimmer als jedes kaff im aargau. gönd z.b. mol uf bade - lauft mehr als in basel...truurig aber wohr...
meinsch s lwb oder s trafo?
LIEBER ZWEI[color="Red"]T[color="Blue"]E[color="Red"]R [color="Blue"]A[color="Red"]L[color="Blue"]S [color="Black"]Zi!rücher!!![/color][/color][/color][/color][/color][/color][/color]

Boris Smiljanic in der AZ nach dem UEFA-Cup Geisterspiel im Belgrader Marakana-Stadion:
" Ich habe das Gefühl, vor leeren Rängen aufzutreten, schon gekannt. Ich habe ja früher für GC gespielt."

Antworten