Verzeigung wegen quitschende Reifen!?
Verzeigung wegen quitschende Reifen!?
Gestrn wurde ich von der Polizei angehalten, es hies es sei eine allgemeine Verkehrskontrolle, nach längerem Kontrollieren.
Habe ich eine Verzeigung bekommen, weil ich mit Quitschenden Reifen um die Kurve gefahren bin????????
Findet Ihr das Normal?
Mit was für e stroof muess ich rächne?
Habe ich eine Verzeigung bekommen, weil ich mit Quitschenden Reifen um die Kurve gefahren bin????????
Findet Ihr das Normal?
Miu Miu u Cane Muriu
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
also bist du wie ein Rowdy gefahren und dies evtl. sogar noch innerorts.......Atlantico hat geschrieben:Gestrn wurde ich von der Polizei angehalten, es hies es sei eine allgemeine Verkehrskontrolle, nach längerem Kontrollieren.
Findet Ihr das Normal?
Richtig so. Hoffentlich hat 1'000.-- gekostet
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten
chiemmtsch aber guet wäg! mim kolleg hän si s'bilett wäggnoh und het ca. 2000 buess zahlt plus 500 gebühre... het drei daag ziit gha zum zahle. ansunschte 10 daag knaschtBrandstifter hat geschrieben:also bist du wie ein Rowdy gefahren und dies evtl. sogar noch innerorts.......

Ihr verstöhnt das Falsch, ha ziemlich billigi Winterreife dra, wo schnäll Quitsche.Brandstifter hat geschrieben:also bist du wie ein Rowdy gefahren und dies evtl. sogar noch innerorts.......
Es isch Autobahnusfahrt bi Rankhof gseh, grad die Kurve nach Rächts.
Vor mir isch no e Subaru Impreza gseh, wo no e tick schnäller um kurve isch.
Mit de Summerreife kummi rächt viel schnäller um Kurve ohne das es Quitscht.
Miu Miu u Cane Muriu
tja... das hätsch dr vorhär miesse überlegge...Atlantico hat geschrieben:Ihr verstöhnt das Falsch, ha ziemlich billigi Winterreife dra, wo schnäll Quitsche.

- Ranzehänger
- Erfahrener Benutzer
- Black Squad
- Erfahrener Benutzer
Tja, und du verschtosch chli falsch, dass me nur Nome und Wörter am Satzafang gross schribt.Atlantico hat geschrieben:Ihr verstöhnt das Falsch, ha ziemlich billigi Winterreife dra, wo schnäll Quitsche.

Mir sind halt nid drbi gsi, aber so e Verzeigig isch nid grad nüt, sunscht hättisch jo e Buess becho.
Edit: Grundsätzlich sött me aber mit Winterreife immer sehr vorsichtig fahre, wenns billigi sind umso mehr.
man zieht auch nicht winterreifen auf im frühling...Atlantico hat geschrieben:Ihr verstöhnt das Falsch, ha ziemlich billigi Winterreife dra, wo schnäll Quitsche.

- drummerbhoy
- Erfahrener Benutzer
- Dirk Diggler
- Benutzer
Naja...bi mir quitscht es auch, wenn ich in eine Einstellhalle um die Kurve fahr oder einparke....aber mittere Gwindigkeit zwüsche 10-25 km/hdrummerbhoy hat geschrieben:Quietschende Reifen sind Audruck von Nichtbeherrschen des Fahrzeuges.
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
-
- Erfahrener Benutzer
wenn wgee so öpisem sbillet weg isch, mues er aber def. scho vorakte gha..Barty hat geschrieben:chiemmtsch aber guet wäg! mim kolleg hän si s'bilett wäggnoh und het ca. 2000 buess zahlt plus 500 gebühre... het drei daag ziit gha zum zahle. ansunschte 10 daag knascht![]()
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
nei! es hän grad 2 reife quitscht... beidi rächts in ere linkskurve! dorum grad zwei mol bestroft! knallhart und au rächt so!!! i ha siit denn mit däm mongo kei wort me gredet! ehrlich! das isch doch unter aller sau, was dä do abzoge het!!!dasto hat geschrieben:wenn wgee so öpisem sbillet weg isch, mues er aber def. scho vorakte gha..

-
- Erfahrener Benutzer
chund chli drufa wies rapportiered.. ich nime a de fall god wiiter ane strafbehörde? den chunds na drufa was die entscheided.. und denn entscheided admasbehörde öb du din check döfsch bhalte oder ned.. emel in zug lauft das so..Atlantico hat geschrieben:Ha im Summer sbillet 1 Monat abgeh.
Den isch meh jo 2 joor uf bewährig.
Voll de scheiss mann.
Abr Bulle händ gmeint sbillet miessti wäge däm nit abgeh?!
-
- Erfahrener Benutzer
jop.. d'polizei hed scho jensti mal falschi uskünft geh.. debi werdeds emmer weder druf hiigwiese, das nüd söled sege was d'abgabeduur betrifftBarty hat geschrieben:das lass mal den richter entschieden... do hän d'bulle gar nüt z'bstelle!!!![]()

- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
khunnt druf a ob gheitzt bisch wiene blöde - denn würdi em biljee mol adiö sage. wenn eifach znacht unnötig lärm produziersch (-> gummi ligge loh), drno giz e ordnigsbuess.Atlantico hat geschrieben:Ha im Summer sbillet 1 Monat abgeh.
Voll de scheiss mann.
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

- Ranzehänger
- Erfahrener Benutzer
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
Also ych ha mit em Gaspedal gspielt. Und denn - das isch am Barfi gsi - händ si mi au verzeigt. Jetzt han ych e Buess beko vo sfr. 1000.-- und s Billet fyr e 2 Monat ewäg. Ych ha denn aber e Kurs könne binere Psychologin mache (6 Obe à 2 Std. fyr Fr. 785.--) druff abe han ych denn s Billet e Monat friener beko....Atlantico hat geschrieben:Ha im Summer sbillet 1 Monat abgeh.
Voll de scheiss mann.
Leider isch das eso
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten