schloofproblem, was mache?

Der Rest...
Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Rankhof hat geschrieben:e warmi Milch mit Honig - wirkt Wunder!
ha scho dängt dä chunt nümmi...

warmi milch isch wisseschaftlich bewiese e guets ihschlofmittel.

schöffli zelle (sunst zelle) usw. hilft nüt.
konzentrierti atmig ebefalls nids beste, mr beruhigt zwar dä ganzi körper. aber er chunt in e position wos ihschlofe schwär fallt (meist fangt mr denn au no ah dänge und sobald mr dängt, schloft mr nid ih.)

kauf dir e CD mit meeresrusche, plätscherdem wasser. rusche vo gwässer isch guet zum ihschlofe. (chasch au versueche dirs ganze nur vorstelle ohni ton. den no blaus mehr oder e bächli wo plätscheret i dä gedanke...). (ebefalls wisseschaftlich bestätigt)

-----

falls milch und wasserrusche nid hilft: SCHLOFKLINIK...

-----
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

Mindl hat geschrieben:kauf dir e CD mit meeresrusche, plätscherdem wasser. rusche vo gwässer isch guet zum ihschlofe. (chasch au versueche dirs ganze nur vorstelle ohni ton. den no blaus mehr oder e bächli wo plätscheret i dä gedanke...). (ebefalls wisseschaftlich bestätigt)
-----
und am morge verwachsch denn in ere wasserlache?
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

prattela
Erfahrener Benutzer

Beitrag von prattela »

Scott hat geschrieben:und am morge verwachsch denn in ere wasserlache?
...oder am Strand :D
Beim Fussball verkompliziert sich alles durch die Anwesenheit des Gegners.
Jean-Paul Sartre

Vasil Levski
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Vasil Levski »

mehr joints rauche bevor dr gönd go schlofe, so lös ich mini schlofstörige...

gratistip gse verstoht sich...
:cool:
S.P.Q.R.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Scott hat geschrieben:und am morge verwachsch denn in ere wasserlache?
wenn cd e halb stund isch längt das vorig :) bliebsch sälte länger als 20minute wach...
und won ich im militär 4 stund amene bach gschlofe han, isch mini hose au trocke bliebe...

und wassergrüsch fiehret nur zum pisse wenn mr scho mues ;) und jede normale mensch goht am obet vorem pfusse no schnäll uffe topf

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

Rheinkultur hat geschrieben:E fette joint hindere haue denn pennsch wiene könig.

Penn sit 10 joor nie mehr als 3-5 stund am tag. Usser am wucheändi im vollsuff. Aber das isch nit wirklich schloffe. Dr körper gwöhnt sich drah. Ha kollege wo mind. s dopplete vo mir penne aber glich mieder sin als ich. Ha eifach immer s gfühl ich verpass öpis wenn ich am penne bi. S git lüt die verpenne s halb läbe wenn ich so späss hör mit 8 - 10 stund penne am tag.
aait..mr könnt meine de redisch vo mir....hehe...

schlafen ist was für weiber!!!
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Vasil Levski hat geschrieben:mehr joints rauche bevor dr gönd go schlofe, so lös ich mini schlofstörige...

gratistip gse verstoht sich...
:cool:
hehe sau guete tip ;) canabis isch zwar gsund, aber total ungeignet zum vor em penne znäh...
wenn das zoft machsch kriegsch:
1. problem zum ohni tüte ihzpenne.
2. chas bi grosser dosis im guetnachtütli drzue füere, das zwar schlofsch aber nid in e tiefschlofphase chunsch.
3. langzeitwirkung: (ab ca. 2 monet guetnachtjointli täglich): mr pennt zwar gnueg lang, aber mr isch dä ganzi tag kaputt mied (ebefalls wäge zkurze oder gar kei tiefschloffphase)

----

ha 2 joor jede obet e 0.25-0.5g tütli vor em penne graucht... irgendwenn frogsch di wieso so kaputt bisch...
mindestens 1.5 stund vor em penne söttisch dini tüte graucht ha... (die erste 2 wuche ohni guetnachtjointli sind dr horror, aber nochhär gohts dir um länge besser. ha weniger pennt und mir isch es um einiges besser gange)

ps: schlofproblem chöntisch sogar mit däm in griff kriege.
1 kleis jointli, 5 min vor dinere schlofensziet rauche und ins bett goh...
den 1 tag pause, dr negsti tag wieder 1 kleis jointli.
2 tag pause, jointli
3 tag pause...

das ca 2-3 wuche mache... achtung: während dä ganze zietperiode um die gliechi ziet ins bett und um die gliechi ziet uffstoh...
sobald pause täg ohni problem gönd, sofort uffhöre mit dä tüte. sunst schlofsch zwar immer, aber fühlsch di nur on kaputt

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

Mindl hat geschrieben: ha 2 joor jede obet e 0.25-0.5g tütli vor em penne graucht... irgendwenn frogsch di wieso so kaputt bisch...
das isch aber gopferglemmi au kei joint hösch!!!

dasch e tabak cigarette...

do könnti nocher au nid schloofe....aber eher wägem schlächte gwüsse...
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

cigán hat geschrieben:das isch aber gopferglemmi au kei joint hösch!!!

dasch e tabak cigarette...

do könnti nocher au nid schloofe....aber eher wägem schlächte gwüsse...
also wenn ich meh ine mach veranstalti irgenden scheiss statt gozpenne... 5km burgerking undso... :p

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

mimpfeli hat geschrieben:Rosenquarz unten ans Bett hinstellen, in der Nähe der Füsse, wirkt! Nicht neben dem Kopf hinlegen!!
Mimpfeli, gopf*, jetzt habe ich diese Dinger seit Jahren neben dem Bett liegen, aber auf dem Nachttisch neben meinem Kopf... :eek:

Woher hast du die Info, dass sie NICHT neben dem Kopf liegen sollen? Bzw. was bewirkt es?
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

Panzergeneräle mit Bundesrat-Status benötigen keinen Schlaf.
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

Spirit of St. Jakob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spirit of St. Jakob »

Ich find so viel Sport vor em go Schloofe nid förderlich. Noch emene harte Training am Obe kani sehr oft nur sehr schlächt schlofe, will i irgendwie viel z'erschöpft bi. Dr Körper het kei Zyt zum wieder uf "Normalbetrieb" z'cho und das muess er anschynend, damit er ine Ruhephase wie s'Schlofe ka wächsle. E glains Footing schadet sicher nüt, aber grad 3 Stund isch scho chli viel.

Mini Typs sind:
-kei Alkohol am Obe (lieber ä entspannende Tee, das beruhigt)
-kei schwer verdaulichi Nahrig und vitaminrychi Sache am Obe
-kei Mittagsschlof
-s'Schlofzimmer (vor allem s'Bett) würklich nur zum Schlofe bruche
-kei Problem mit ins Bett näh, wo me ewigs umestudiert
-Sport eher am Nomittag mache, nid am Obe
-erscht am Morge dusche, nid grad vor em ins Bett go (macht wieder wach)
-nid z'warm im Schlofzimmer (lieber ä paar Bettsocke azieh)
-evtl. Matratze wächsle (z'weich, z'hart)
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.

Bebbionist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbionist »

so, merci viel mol für die viele tipps, woni jetzt au scho einigi usprobiert ha.
leider eigentlich alli ohni de gwünschti erfolg...

probiert bis jetzt: ahnesitze wenni meh wie e halb stund wach im bett liig.. und denn solang wart bisi tod-müed bi und fascht iischloof..
bi zwar tod müed, aber s'letschte bizli goht nit... und ich ghei nid in schloof... suscht nur seehr schnäll nud e stund spöter bini wieder wach und das ganze vo vorne... fazit: schlussändlich 2.5h pennt...

nachtspaziergang: het leider au nid dr gwünschti effäkt brocht...

s'einzige wo bizli öbbis gnützt het ishc s'wasserrusche (wällegang), wobi au do isch es 2h gange bisi wirklcih schloof gfunde ha. s'problem isch do eifach, dass eso d'stereo aalag dauernd aa isch und die macht nunmal bizli liecht (aazeig) und das stört mi extrem..
mitem ipod gohts au nit, wäge de kopfhörer... böxli hani leider nur sehr alti wo meh s'rusche nid würklcih als wasser cha wohrnee...

wäge de tipps zum zimmer/bett umstelle und s'zimmer nur als schloofzimmer benutze, do ischs problem, do ich no däheim wohn und somit nur das einte zimmer ha. us platzgründ chani leider au nid wirklcih umstelle.... ha dr pc udn d'stereo aalag scho am wiitischte entfärnt vom bett ahnegstellt... dr tv hani jetzt usem zimmer use gno... uf de verzichti jetzt halt eifach mol...

d'temperatur isch au nid z'warm, uf das luegi... es isch öbbe 17°, wasi als sehr aagnähm empfind...

durch das, dass ich am wuchenänd unbedingt meh schloof bruch, zum en ufhoole und kuriere, schloofi jewiils länger, was au meh schloof bringt... mi schloof isch aber sehr untief, was heisst, dass ich bi dr chliinschte veränderig grad ufwach... (z.b. öbber usse an dr zimmertüüre stoht, wachi uf...)

um wiiteri tipps wäri wiiterhin dankbar.

Bebbionist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbionist »

Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Ich find so viel Sport vor em go Schloofe nid förderlich. Noch emene harte Training am Obe kani sehr oft nur sehr schlächt schlofe, will i irgendwie viel z'erschöpft bi. Dr Körper het kei Zyt zum wieder uf "Normalbetrieb" z'cho und das muess er anschynend, damit er ine Ruhephase wie s'Schlofe ka wächsle. E glains Footing schadet sicher nüt, aber grad 3 Stund isch scho chli viel.
hehe, klar, isch bi mir au so.. aber öb ich e 15minute gang go logger jogge, e halb stund schutt/schwimm oder au 1.5h-3h.. spielt alles kei rolle, schloofe chani so oder so nit...

Walter Sonderegger
Neuer Benutzer

Beitrag von Walter Sonderegger »

versuch dir mal vorzustellen wie müde du dich jeweils am morgen fühlst, und am liebsten weiter schlafen möchtest. in diesen zustand kommen, und schon schläfst du ein. bei mir nützt das immer.

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

Nicht zuviel nachdenken!!! Wenn du nachts im Bett überlegst, wie du jetzt einschlafen könntest, hast du schon verloren.

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

git nur öbbis: guetnacht-blunt rauche... erschtens isches kei joint und zweiten kei 0.25 - 0.5 gramm joint... :D

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

Bebbionist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbionist »

ich rauch nit und das wird au so bliibe.

nochdänke im bett isch tödlichscht cih weiss.. aber wenn du 2-3h wach im bett liegsch, setzisch di aber automatisch sofort utner drugg, dass de jetzt denn mol ändlich söllsch iipenne. zum dir dä drugg wäg z'neh isch s'ufstoh scho guet, nur chani au nochhär nid iischloofe :(

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Bebbionist hat geschrieben:ich rauch nit und das wird au so bliibe.

nochdänke im bett isch tödlichscht cih weiss.. aber wenn du 2-3h wach im bett liegsch, setzisch di aber automatisch sofort utner drugg, dass de jetzt denn mol ändlich söllsch iipenne. zum dir dä drugg wäg z'neh isch s'ufstoh scho guet, nur chani au nochhär nid iischloofe :(
Schwirre dir dängg die ganzi Zyt diversi Gedanke dure Kopf oder? Wenn di irgendöbbis beschäftigt, nimm e Block und e Kulli näbes Bett und schrieb eifach grad uf, was di beschäftigt. Oft hilfts, do du DÄ Gedanke denn chasch losloh, heschen jo ufgschriebe...
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Bebbionist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbionist »

Sharky hat geschrieben:Schwirre dir dängg die ganzi Zyt diversi Gedanke dure Kopf oder? Wenn di irgendöbbis beschäftigt, nimm e Block und e Kulli näbes Bett und schrieb eifach grad uf, was di beschäftigt. Oft hilfts, do du DÄ Gedanke denn chasch losloh, heschen jo ufgschriebe...
isch e ziitli sicher so gsi jä. aber siit 2,3 mönet eigentlich nümme, will sich das problem denn glööst het...
aber au scho bevor das problem entstande isch hani sehr oft nid chöne iischloofe, geschweige denn, unruhig gschloofe..
siithär liigi eifach gedankeloos im bett. bis denn plötzlich dr momänt chunt, wo ich mi will zwinge iiz'schloofe...

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Was seit dr Arzt?
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

Spirit of St. Jakob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spirit of St. Jakob »

Versuche einmal krampfhaft, dich unbedingt wach zu halten. Das soll angeblich auch helfen.
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.

Stanislaw
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stanislaw »

Bebbionist hat geschrieben:so, merci viel mol für die viele tipps, woni jetzt au scho einigi usprobiert ha.
leider eigentlich alli ohni de gwünschti erfolg...

probiert bis jetzt: ahnesitze wenni meh wie e halb stund wach im bett liig.. und denn solang wart bisi tod-müed bi und fascht iischloof..
bi zwar tod müed, aber s'letschte bizli goht nit... und ich ghei nid in schloof... suscht nur seehr schnäll nud e stund spöter bini wieder wach und das ganze vo vorne... fazit: schlussändlich 2.5h pennt...

nachtspaziergang: het leider au nid dr gwünschti effäkt brocht...

s'einzige wo bizli öbbis gnützt het ishc s'wasserrusche (wällegang), wobi au do isch es 2h gange bisi wirklcih schloof gfunde ha. s'problem isch do eifach, dass eso d'stereo aalag dauernd aa isch und die macht nunmal bizli liecht (aazeig) und das stört mi extrem..
mitem ipod gohts au nit, wäge de kopfhörer... böxli hani leider nur sehr alti wo meh s'rusche nid würklcih als wasser cha wohrnee...

wäge de tipps zum zimmer/bett umstelle und s'zimmer nur als schloofzimmer benutze, do ischs problem, do ich no däheim wohn und somit nur das einte zimmer ha. us platzgründ chani leider au nid wirklcih umstelle.... ha dr pc udn d'stereo aalag scho am wiitischte entfärnt vom bett ahnegstellt... dr tv hani jetzt usem zimmer use gno... uf de verzichti jetzt halt eifach mol...

d'temperatur isch au nid z'warm, uf das luegi... es isch öbbe 17°, wasi als sehr aagnähm empfind...

durch das, dass ich am wuchenänd unbedingt meh schloof bruch, zum en ufhoole und kuriere, schloofi jewiils länger, was au meh schloof bringt... mi schloof isch aber sehr untief, was heisst, dass ich bi dr chliinschte veränderig grad ufwach... (z.b. öbber usse an dr zimmertüüre stoht, wachi uf...)

um wiiteri tipps wäri wiiterhin dankbar.
lägg mir muesch du e komische körperhuushalt ha....
Frog di dure!

Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

i weiss es ebe grad au nümm, i ha in einere nacht die do drinn empfohlene mitteli grad mehrmools agwändet, hilfd alles nüt. irgendwenn schloofsch i und weisch gar nid worum..örch örchch örsch...

Faust
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Faust »

Captain Sky hat geschrieben:Wieso denn das? Ich dachte immer, Pflanzen würden per Photosynthese aus CO2 (und Wasser) Sauerstoff (und Traubenzucker) machen...
Ja und wenns Dunkel ist gibt es keine Photosynthese und die Pflanzen haben schliesslich auch einen Stoffwechsel bei dem Sauerstoff verbraucht wird. Pflanzen produzieren im Schnitt also keinen Sauerstoff.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Faust hat geschrieben:Ja und wenns Dunkel ist gibt es keine Photosynthese und die Pflanzen haben schliesslich auch einen Stoffwechsel bei dem Sauerstoff verbraucht wird. Pflanzen produzieren im Schnitt also keinen Sauerstoff.
Im Gegenteil sogar, zuviele Pflanzen saugen dir den Sauerstoff weg....

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

São Paulino hat geschrieben:Mimpfeli, gopf*, jetzt habe ich diese Dinger seit Jahren neben dem Bett liegen, aber auf dem Nachttisch neben meinem Kopf... :eek:

Woher hast du die Info, dass sie NICHT neben dem Kopf liegen sollen? Bzw. was bewirkt es?
Anschyyndend (me seits....) regt dr Rosequarz näbem Kopf d'Hirnström a, so dass me nitt wirkligg ruhig wird. Und je witter unde dass dä Stei liggt, desto besser, da beruhigender.

:o :)

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

Faust hat geschrieben:Ja und wenns Dunkel ist gibt es keine Photosynthese und die Pflanzen haben schliesslich auch einen Stoffwechsel bei dem Sauerstoff verbraucht wird. Pflanzen produzieren im Schnitt also keinen Sauerstoff.
Und woher kommt denn all der Sauerstoff, den wir verbrauchen (nicht nur beim Atmen)?

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Captain Sky hat geschrieben:Und woher kommt denn all der Sauerstoff, den wir verbrauchen (nicht nur beim Atmen)?
aus taucherflaschen...
Basel ai Liebi!!!

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Captain Sky hat geschrieben:Und woher kommt denn all der Sauerstoff, den wir verbrauchen (nicht nur beim Atmen)?
Aus der Photosynthese.

Glaub denen doch nicht alles Capitano. Es gibt zwar den beschriebenen Prozess (Dunkelatmung), der Sauerstoff verbraucht, aber dessen Anteil ist gemessen am Gesamtumsatz vergleichsweise gering.

Ausserdem würde sich eine erhöhte CO2-Konzentration in der Atemluft, sagen wir mal "schlaffördernd" auswirken. Was aber nicht heisst, dass es auch gesundheitsfördernd wäre. :D
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

Antworten