Daig-Familien
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
hast du internet im wohnwagen???Grga Mali hat geschrieben:D' Grgas hesch glaub no vergässe Bueb.

kein geld für vignette und für ein hemd für den sohnemann, aber wlan! ja, ja die präferenzen sind zum glück von mensch zu mensch (sippe zu sippe) verschieden.........

Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="maldini"]s het neume im goldige stärne sone bild mit allne familie-wappe vom daig....falls de's no bruuchsch ]
genau sone bildli mit so wappene hämmer vo unsere urgrossmuetter (liechtenhan) so quasi vrerbt biko... unserains het au daigigi relatione, waisch...

das thema isch jo mega alt... e lyschte han y immer nonig, abr wenn aine no ärnschthaft aini sött ha, wurd y's nid ablehne...
genau sone bildli mit so wappene hämmer vo unsere urgrossmuetter (liechtenhan) so quasi vrerbt biko... unserains het au daigigi relatione, waisch...

das thema isch jo mega alt... e lyschte han y immer nonig, abr wenn aine no ärnschthaft aini sött ha, wurd y's nid ablehne...
Hoffmann durchus, Paravicini au. Die andere..CdaMVvWgS hat geschrieben: sind ihr sicher mit Paravicini, Thurneysen, Faesch, Schiess, Vonder Müllh, Schlumberger? Oeri und Hoffmann glaub y nid... evtl. no Heusler odr Aebersold?

D Edith frogt übrigens no, wiso du das wüsse willsch?
Leider hed mr d Zit gfählt, weniger z schribe.
Bitte sehr, abers s Gigi isch alles aber sicher kaini vom Daig (ihre Maa scho, si sicher nid!) Denn: "Me hetts, aber me zaigts nid!"nosferatu hat geschrieben:E fick ufe Daig. D'Zytte vom Daig sin ume.
Als "Büezer" isch mir dr Daig sowieso suspekt.. (siehe Gisela Oeri)
Alles andere, no comment

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- schnauz
- Erfahrener Benutzer
ich empfehle den münsterkreuzgang, anscheinend gibts noch nachkommen !Racket hat geschrieben:ah, übrigens.. wenn de di interessiersch, kasch au mol durch e baar älteri Kirche zieh, und d Fänschter aluege, dört heds au öft Wöppe druff.
.
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !
als dr FCB und schwizer Geld !
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
In Basel unterhalte sich zwai Dame ussm Daaig imene Coiffeurlade:
"Frau Sarasin, gooht ihre Maa nit me ins Elsass ins Puff?"
D'Frau Sarasin iiberheert d'Froog. Doch am oobig stellt sie die Froog ihrem Maa diräkt wieder:
"Du Emil, Du, gosch Du nimmi ins Elsass ins Puff?"
"Doch Doch, miis glains Diibli"
"Ah guet, ha scho Angscht kah, mer kenne uns das nimmi laischte."
So, und NUN MEHR DAIG WITZE
"Frau Sarasin, gooht ihre Maa nit me ins Elsass ins Puff?"
D'Frau Sarasin iiberheert d'Froog. Doch am oobig stellt sie die Froog ihrem Maa diräkt wieder:
"Du Emil, Du, gosch Du nimmi ins Elsass ins Puff?"
"Doch Doch, miis glains Diibli"
"Ah guet, ha scho Angscht kah, mer kenne uns das nimmi laischte."
So, und NUN MEHR DAIG WITZE

-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer