Nintendo Wii

Der Rest...
Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Nintendo Wii

Beitrag von Dark Coyote »

Hey Forum!

Wer vo euch het scho so e Wii deheim und was für Erfahrige händ dir gmacht? Ich glaub ich muess mir so e Teil kaufe isch sicher no lustig zum zocke! :D
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Dark Coyote hat geschrieben:Hey Forum!

Wer vo euch het scho so e Wii deheim und was für Erfahrige händ dir gmacht? Ich glaub ich muess mir so e Teil kaufe isch sicher no lustig zum zocke! :D
Hani ebbe au scho dänkt, aber denne bini au nur no vor dr Glotze...

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

sorry, nintendo baut nume scheisse..sicher isch dr (die, der dass wii??) wii amüsant, aber eifach nume zitgemäss. in sache technik (immer no kei dvd laufwärk, komischi gamedisks, nume 512 mb ram hd spiicher) und graphik (sorry x box 360 gseht besser us und ps 3 wird no besser usgse)..es git 1 grund sich wii z kaufe. ZELDA! (in dr manor am claraplatz kamme zelda übrigens teschte, grad am iigang)..aber für ei game gibi eini 400 stei us..
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

dä gits garantiert bi mir.. aber garantiert..

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Suffbrueder hat geschrieben:sorry, nintendo baut nume scheisse..sicher isch dr (die, der dass wii??) wii amüsant, aber eifach nume zitgemäss. in sache technik (immer no kei dvd laufwärk, komischi gamedisks, nume 512 mb ram hd spiicher) und graphik (sorry x box 360 gseht besser us und ps 3 wird no besser usgse)..es git 1 grund sich wii z kaufe. ZELDA! (in dr manor am claraplatz kamme zelda übrigens teschte, grad am iigang)..aber für ei game gibi eini 400 stei us..
Nintendo will jo gar nid mitmache bi däm Leischtigskrieg zwüsche Sony und Microsoft, sie hän jetzt eifach uf e Gameplay gsetzt, das kha mr nid vergliiche...

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Suffbrueder hat geschrieben:sorry, nintendo baut nume scheisse..sicher isch dr (die, der dass wii??) wii amüsant, aber eifach nume zitgemäss. in sache technik (immer no kei dvd laufwärk, komischi gamedisks, nume 512 mb ram hd spiicher) und graphik (sorry x box 360 gseht besser us und ps 3 wird no besser usgse)..es git 1 grund sich wii z kaufe. ZELDA! (in dr manor am claraplatz kamme zelda übrigens teschte, grad am iigang)..aber für ei game gibi eini 400 stei us..
Ich glaub du hesch dr Sinn vom Wii nid ganz begriffe! Wii isch nid in Konkurenz zu PS3 und Microschrott sondern fahrt e ganz e anderi Schiene im Console Bereich und genau das macht für mich das Teil au so interessant. Wenn ich High End Games will spiele nimm ich sowiso dr PC für das bruch ich kei Console! ;)

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

Yazid hat geschrieben:Nintendo will jo gar nid mitmache bi däm Leischtigskrieg zwüsche Sony und Microsoft, sie hän jetzt eifach uf e Gameplay gsetzt, das kha mr nid vergliiche...
do hät eine ufpasst bi dä tagesschau :D

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

176-671 hat geschrieben:do hät eine ufpasst bi dä tagesschau :D
Wieso? Nintendo isch sit dr Gründig de andere immer unterläge gsi und einewäg wird sie kauft, einersits vo de Games här und anderersits will sie, rein uf e Gameplay und uf e Spielspass bezoge, mehr bietet als die andere. Do mues me halt eneime spaare. Das weiss me doch nid erscht sit dr Tagesschau (wenn isch drüber brichtet worde)?

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Ueberhaupt nid, aber dank dir kha ich mi jetzt gezielt wiiterbilde:
ZFDRS-Jounalist :p :D (isch es überhaupt d'CH-Tagesschau gsii?)

(wenn mr bi dene Glunggis überhaupt vo Wiiterbildig kha rede... :rolleyes: ;) )

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

176-671 hat geschrieben:do hät eine ufpasst bi dä tagesschau :D
:D für das muesch nid Tageschau luege Gamers sind scho vorhär informiert!

Wii geils Teil grad e Movie gseh........

http://video.google.com/videoplay?docid ... 0742073700

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

jo, das stimmt natüerlich scho. nume andr zielgruppe "suffbrueder" sini dasmol verbigschosse..i ha fascht jedi konsole vo nintendo emol ka (nes,snes,n64,gc, jo sogar dr VIRTUAL BOY womer mi götti sinerzit usem japseland mitbrocht het, au gameboy etc..). ihres konzäpt isch jo au guet und rächt, aber für das sin si schlicht z tüür. s gameplay stoht im vordergrund, das schetzt ich (monkey island 2 besser als oblivion ;) ) aber 399?
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Suffbrueder hat geschrieben:jo, das stimmt natüerlich scho. nume andr zielgruppe "suffbrueder" sini dasmol verbigschosse..i ha fascht jedi konsole vo nintendo emol ka (nes,snes,n64,gc, jo sogar dr VIRTUAL BOY womer mi götti sinerzit usem japseland mitbrocht het, au gameboy etc..). ihres konzäpt isch jo au guet und rächt, aber für das sin si schlicht z tüür. s gameplay stoht im vordergrund, das schetzt ich (monkey island 2 besser als oblivion ]aber 399?[/B]
Und denn muesch no mit höhere Mietköschte rächne, dass de au richtig mit däm Teil spiele kasch :p (s'bruucht nämlich no rächt viel Platz)

d'Games sind drfür glaubi billiger als bi Sony/Microsoft.

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

ahhh sehr geil isch das würklich so, dass grad die 5 Sportgames dabei sind in dene läppische 399.-? ich muess so e Teil ha Wii süchtig......

@eckfahne git e session im Rümli sobald ich das Teil han ;)

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

[quote="Dark Coyote"]ahhh sehr geil isch das würklich so, dass grad die 5 Sportgames dabei sind in dene läppische 399.-? ich muess so e Teil ha Wii süchtig......

@eckfahne git e session im Rümli sobald ich das Teil han ]

Sehr guet, ich bring s Bier! Und wie ich mi kenn wird ich se 2 Tag spöter kaufe...

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

Unbedingt an der Wiimote festhalten:

www.wiihaveaproblem.com ( :D )

Bild

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Das Signal der Steuerung kann man schon anzapfen (für den PC wird es sicher bald brauchbar sein):

http://www.heise.de/newsticker/result.x ... s=Nintendo

wek
Neuer Benutzer
Beitrag von wek »

also i hanen sit gester, vorerst mol nur mit em biiliegende wii sports aber scho das macht extrem spass und luscht uf mehr

grad guet das weekend isch :D

sehr positiv am ganze find i das me ebbe nit nur umme sitzt stunde lang, die art vo gameing het sicher e grossi zuekunft.

bereu kei rappe wo das teil mi koschtet het ;)

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Man stelle sich vor, es gibt ein StarWars Game mit diesem Dualstick-Controller ...

GOIL ... :)

mob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mob »

Mantrax
Neuer Benutzer

Beitrag von Mantrax »

Nintendo setzt auf Spielspass und Gameplay. Dafür ist die Konsole noch ziemlich teuer. Klingt allerdings interessant und vor allem ZELDA ist ein Grund, bei etwa 300.- dann zuzuschlagen.

Die Nintendospiele haben am Ende irgendwie immer am meisten Freude bereitet :cool: *An Zelda und Mystic Quest (Gameboy) bzw. Secret of Mana denk*
"Ich wurde durch ein pfeifendes Geräusch von Steuerbord her plötzlich wach. Als ich auf das Wasser blickte sah ich die Gestalt eines sich windenden und drehenden großen Lebewesens. Es war durch das Leuchten des Meeres so gut auszumachen, als würde eine Neonröhre dranhängen. Es war ungeheuer groß, etwa 10 Meter oder noch länger und bewegte sich sehr schnell auf mich zu." Captain John Ridgway

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

Wieso finde alli die 399.- so tüür? wieviel koschtet d xbox und pes3? usserdäm isch do neui technologie drhinter und no 5 games drbi, also so tüür findi das gar nit :confused:

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

ich glaub du hesch dr sinn vom game nid verstande:

ok die hütigi mentalität: super grafik... aber d spiel sind jo praktisch alli mies. (mit wenige ussnahme, GTA zum biespiel)

friehner hets game gäh (ohni grafische schnick schnack), wo guet und gärn 6 monet dra gsässe bisch und nonid fertig gsi bisch. aber spielspass isch mit dr ziet sogar gstiege...
hüt spielsch praktisch jedes spiel innerhalb vo 2 wuche dure und den wirds spötistens noch 4 wuche langwillig (ok ussnahme gits immer), ok guet fürd spiele industrie, nur will ich ewigs amene game chöne sitze und immer nonid bim endboss si...

Wii = spiel wo nid uff grafik quatsch uffbauet, sundern wo uffs spiel uffbauet (also spass vergniege und wird sicher wieder paar never ending game gäh :D , (usert DVD det bin i dinere meinig)...

wenns den irgendwo wieder sonderrabatt, uff die konsole git, wird mr so eini zuelege
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

basler hat geschrieben:Wieso finde alli die 399.- so tüür? wieviel koschtet d xbox und pes3? usserdäm isch do neui technologie drhinter und no 5 games drbi, also so tüür findi das gar nit :confused:
1 Game ist dabei (Wiisports), das hat keinen Online Modus.

Neue Technologie ist nicht viel dabei, es ist ein leicht schnellerer Gamecube, deutlich schlechter als die xbox360 und PS3. Aufloesung des Wii ist 480p (gleich wie die PS2), xbox360 ist 720p und PS3 ist 1080p. Wii spielt keine DVDs (hat ein eigenes Medium), hat keine Festplatte und nur sehr wenig RAM fuer downloads. (hauptsaechlich alte nintendo games - Virtual Console)

Die xbox360 kostet etwa 500.- womit du deutlich mehr hast... die PS3 ist mit 900.- eine eigene Preisklasse ;)

Preis/Leistung: xbox360
Pure Leistung: PS3
Abwechslung: Wii

Nur, wie lange ist das rumfuchteln mit der Wiimote unterhaltsam? Wirklich 6 Jahre, bis die naechste Reihe der Konsolen kommt?
Viele 'traditionelle' games sind mit der Wiimote nicht wirklich machbar - man denke an RPGs oder Sport.

edit: Spielzeit hat aber mehr mit dem Genre als mit der Konsole zu tun... Shooters hat man allgemein schnell durch (12 Stunden), waehrend moderne RPGs sehr viel optionalen content haben. Natuerlich kann man das Spiel in 40 Stunden durch haben, wenn man aber alle optionalen Bosse killen will, dauert es locker 3x so lange.

NKBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NKBS »

ganz e geils teil!!!
absolut empfehlenswert. vorallem multiplayer.
freu mi scho wenn mol nhl ufm wii usechunt... :eek:
kostet im mediamarkt übrigens 393, für die wo 6 stutz wend spare.
[CENTER]ITALIA CAMPIONE DEL MONDO 2006
[CENTER]GRAZIE RAGAZZI[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]POOOOO PO PO PO PO POOOOOO POOOOOOOOOO[/CENTER]

My Music http://www.last.fm/user/NKBS/

Intruder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Intruder »

Suffbrueder hat geschrieben:(sorry x box 360 gseht besser us und ps 3 wird no besser usgse
Stimmt nid. Xbox 360 het immer no die besseri Grafik als d PS3.

Do dr Link als Quelle: http://www.computerbase.de/news/consume ... er_grafik/

NKBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NKBS »

Soriak hat geschrieben: Viele 'traditionelle' games sind mit der Wiimote nicht wirklich machbar - man denke an RPGs oder Sport.
John Madden gits bereits uf Wii. Nhl und witeri Sportspiel werde folge.
Ego-shooter wie Call of Duty gits bereits.
Ganz geil wär natürlich e StreetFighter uf Wii...
[CENTER]ITALIA CAMPIONE DEL MONDO 2006
[CENTER]GRAZIE RAGAZZI[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]POOOOO PO PO PO PO POOOOOO POOOOOOOOOO[/CENTER]

My Music http://www.last.fm/user/NKBS/

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Intruder hat geschrieben:Stimmt nid. Xbox 360 het immer no die besseri Grafik als d PS3.

Do dr Link als Quelle: http://www.computerbase.de/news/consume ... er_grafik/
lustig wie alli mit dr PS3 und Microschrott chöme, wer das verglicht het abslut kei ahnig für was dr Wii isch! Absolut neus Gameplay und totale Spielespass, was e besseri Grafik no lang nid garaniert! ;)

Intruder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Intruder »

[quote="Dark Coyote"]lustig wie alli mit dr PS3 und Microschrott chöme, wer das verglicht het abslut kei ahnig für was dr Wii isch! Absolut neus Gameplay und totale Spielespass, was e besseri Grafik no lang nid garaniert! ]

Ich bi absolut kei Konsolefründ. Aber punkto Spielspass und aktiver Interaktion bisch mit dr Wii sicher besser bedient. Mit mim vorrige post hani nur öbbis welle klar stelle...

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Intruder hat geschrieben:Ich bi absolut kei Konsolefründ. Aber punkto Spielspass und aktiver Interaktion bisch mit dr Wii sicher besser bedient. Mit mim vorrige post hani nur öbbis welle klar stelle...
:D take it easy ich bin sunst kei Fründ vo Console aber das Teil isch s Geld glaubs wärt und wird mini PC aktivitäte zrugstecke. Freu mi scho uf die erste 2on2 an Lanpartys mit em Wii, singstar und buzz isch gstorbe :p

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

Soriak hat geschrieben:Neue Technologie ist nicht viel dabei, es ist ein leicht schnellerer Gamecube, deutlich schlechter als die xbox360 und PS3. Aufloesung des Wii ist 480p (gleich wie die PS2), xbox360 ist 720p und PS3 ist 1080p.
Meine Xbox360 hat aber 1080p. Das zeigt zumindest der TV an. Bei DVD-Movies habe ich die 720p.

Antworten