aber e fuessmarsch nach zirü und vrbrannti ärde zruggloh wär halt scho
Was geht gegen GC ab?
- Silent Bob
- Erfahrener Benutzer
http://www.20min.ch/news/schweiz/zuerich/story/22616693sMoOv hat geschrieben:Was steht denn da genau?
- Snowy
- Erfahrener Benutzer
Super Sach! Bi ab Frick (wohrschins... villicht au Basel...) au am start!
Uf Ruckweg wird s Velo ganz eifach für 7.- in Zug verlade...
Mien uns no öppis überlege, wo mir chönne d Velos abstelle. Ha kei Lust mini Rennmaschine im gsetzlose Zirü einfach so vorem stadion abstelle....
An Match selber gangi (wohrschins) au nid! Pro riise Party vorem Hardturm!
Wiiterhin vil Erfolg euch zwei!
Uf Ruckweg wird s Velo ganz eifach für 7.- in Zug verlade...
Mien uns no öppis überlege, wo mir chönne d Velos abstelle. Ha kei Lust mini Rennmaschine im gsetzlose Zirü einfach so vorem stadion abstelle....
An Match selber gangi (wohrschins) au nid! Pro riise Party vorem Hardturm!
Wiiterhin vil Erfolg euch zwei!
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
Wenn's irgendwie goht bin ich au drby!
Hoffentlich isch es nid grad dr erschti Match im neue Johr, wenn's no Schnee uf dr Strooss het...
So ändi April/Afang Mai wär voll gemütlich...
). D Ankunftszit am 15:40 (falls dr Match am 16:15 isch) find ich eh e bitz knapp, bis denn no alli ihri Velos parkiert hän und im Stadion sin...
Hoffentlich isch es nid grad dr erschti Match im neue Johr, wenn's no Schnee uf dr Strooss het...
So ändi April/Afang Mai wär voll gemütlich...
Denn miesst me villicht d Abfahrtszit no e bitz vorverlege (oder schnäller fahreSnowy hat geschrieben:Pro riise Party vorem Hardturm!
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
-
it's in the game
- Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- Entertainer
- Erfahrener Benutzer
- Entertainer
- Erfahrener Benutzer
- Entertainer
- Erfahrener Benutzer
- chef-teleboy
- Erfahrener Benutzer
auch immer mal wieder für ein klitzekleines scherzchen zu haben, was !!??!!Edberg hat geschrieben: Entweder stohsch hinter däre Sach (Protescht) und denn isch me drby, au bi Pisswätter, oder sunscht losch es grad lo sy.![]()
Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
bin nach wie vor für einen ultimativen Boykott! Pro Boykott-Volksfest, pro 500'000.- Schaden für Zürcher Clubs(je Match)!Bender hat geschrieben:Werde mir das Spiel von Basel aus anschauen. Boykott von Spielen in Zürich.
Für die gesparten CHF 60.- gibt's ein Barbecue mit Tofu-Burger und alkoholfreiem Bier.
naja, nicht wirklich ...
![]()
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
107 Amäldige!!!! Wow, das wärde jo immer mehr!!! S'Spiel isch jo im Mai und do chönnti jo s'Wätter no voll mitspiele.
Ich bi im Militär bi de Radfahrer gsi
und kenn e chli die Fährtli in grösserer Azahl. Scho bi 107 Nase wird sich das Fäld müesse extrem in d'Längi zieh und wenn das ganzi no uf Normalstroose stattfindet....denn gsehn ich gwüssi Problem uf das Vorhabe zuecho. (Auto, Lastwäge -> Sicherheit vo de Velofahrer)
Hoffentlich gitt's denn am Schluss nid no e Veto vo dr Polizei.
Bi schönem Wätter chönnt ich mir nämlich guet vorstelle, dass dä Tross no um einiges grösser als die 107 wird si... 
Ich bi im Militär bi de Radfahrer gsi
Hoffentlich gitt's denn am Schluss nid no e Veto vo dr Polizei.