Soso...und wenn de jezz das Bild mit em obige vrgliichsch? Kaimt e bissle Rassismus in dir, oder nit?borat hat geschrieben:quatsch...
egal welli nationalität, so kinder channi nümm gseh...die meischte vo dene sinn halt usländer

Okey, y will dich nit länger des Rassismus vrdächtige.borat hat geschrieben:die stresse wenigstens nit so dum umme....
es sinn jo nid nur d bilder ellei, sondern das gfanze au no in verbindig mit mine alltägliche erfahrige und erläbniss (jo ich bi in de wbs gseh...)
einverstanden.Kwai Chang hat geschrieben:Okey, y will dich nit länger des Rasissmus vrdächtige.
Die Bilder vo dene Usländer leese in aim sälber Aggressione us, will sie anstatt aim fryndlig entgegez'lächle oder als Zaiche vo Fryndligkait irgend e Grimasse z'schniide wie die nätte Schwiizerkinder unde dra, aifach boshaft d'Pfuscht entgegestregge.
Me kennt jezz nadyyrlig sage, es isch nit anderes z'erwarte gsy vo dene. Oder aber: es isch kai Zuefall, dass grad die Usländerkinder ihri Aggressione gege usse trage. Wie wurd me sich ächtsch sälber vrhalte, wenn me in dr Schuel e Niete isch und kai Ussicht uf e Lehrstell und speeter brueflige Erfolg hätt?
Du bisch aigentlig s'beschte Bispiil drfyyr. Chapeau, Digge!borat hat geschrieben:einverstanden.
aber ich bi au de meinig, dass es bi däm schuelsyschtem jede schaffe cha...
Ahhh! Auch ein RGler!!!Pippo Inzaghi hat geschrieben:Au nüt me wärt, sit die untermenschlige MNG-Mongos em göttliche RG aghängt worde sind...
Ganz sicher nicht. Der Prophet hat zum Berg zu kommen.Stanislaw hat geschrieben:denn mäld di doch ah du halbschueh und hüül nid umme!
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!
wenn dä köter nit wär, würd y glaub bereits noch vier bier unuffgforderet dryyseggle.........Bier hat geschrieben:![]()
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen