Mladen Petric Superstar

Diskussionen rund um den FCB.
rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

John_Clark hat geschrieben:I ha mit dir jo glaub no nie richtig diskutiert über die ganz Petric-Affaire. Ha scho gwüsst worum :) Aber... schlussändlich.. stell dr mol d frog, wenn du als damolige GC-Spieler Mladen Rotoloso Petric es sehr lohnends Agebot vom FCB becho hättsch, hättsch denn wirklich abglähnt?

Wenn i mi vorhär eso verhalte hätt wie är, denn hätt i gnueg stolz und würd verzichte. Für e guete Fuessballer in sim alter isch dr FCB sicher nid die letschti chance.

I weiss nid, was du schaffsch, aber was wär jetzt, wenn d Konkurränzfirma vo diner Bude würd cho und dir e viel höchere Lohn abiete als de jetzt scho hättsch? Ebeso hättsch d Möglichkeit mehr an dr Öffentlichkeit zsi, sogar Europawit... s wär e witere Schritt ufwärts in dr Karriere - und das no nach ere längere Absänz (är isch jo glaub no verletzt gsi in dr Saison vorhär, oder?).

Wenn ich mi ständig über d'Konkurränz firma ussgloh hätt und öffentlich mini Abneigig zu dere Firma zeigt hätt, würd die Firma wohl nie uff d'Idee koh mi Aazstelle und wenn, denn muess i sage würdi doch vor allne wie Gloon do stoh, wenni plötzlich zu dene wäggsle woni ständig verfluech oder? Sovill stolz (ebbe) hani no...

Klar, e Spieler wie Huggel, wo ganz klar seit "Züri stinkt, zu dene gang i nie" isch ganz sicher absolut z Bewundere - das git em Symphatiepünkt total. Aber.. dr Petric het mines Erachtens e Entscheidig troffe, wo in dr Fuessballwält gang und gäbe isch. Die Ehrevolle Krieger, wo für die eigeni Stadt kämpft hän, s Läbe lang, das gits eifach nümm, und Fuessballerisch gseh scho gar nid. I gseh dr Mladen wäg däm jetzt glich nid als Untermensch oder so. :)

I wiederhol mi, dr FCB isch für e guete junge Fuessballer sicher nid die letschti chance vom Läbe zum vo Züri wägg z'koh, dass Spieler hütt kömme und gönn isch bedurlich aber e Tatsach, das isch au für Basel nid anderscht und devo bin i mi au bewusst. Aber wenn öbber dänkt dass irgendwenn emol d'Möglichkeit bestoh würd zum FCB z'wäggsle denn söllr doch eifach d'Frässi halte und fertig und wennr das nid ka, denn söllr au so konsequänt si und uff d'Aagebot vo dere Mannschaft verzichte. Ohni die Schaal story hätt niemerts öbbis gseit, ha mi jo au nie über e Lupo, Zubi, Boris, ecc. beklagt.

I hoff du verstohsch, was i dermit sage will.
SubComandante hat geschrieben:Usser das er im aatrunkene Zuestand en Anti-FCB-Schal verbrennt het, was scho übel gsi isch - het er sich irgendwenn verbal gege de FCB güsseret?

Aatrunke oder nid, wenn de uff d'Unzueränigsfähigkeit willsch aaspräche, denn hätti das akzeptiert, wennr nid erscht nochem Mio. Vertrag sich entschuldigt hät, är hett 1 Johr zytt ka, wennr sich vorhär nid entschuldigt denn stohtr zu das wonr gmacht het. Und hört eifch emol uff mit "Anti FCB Schaal"
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

glaub d frog isch nid so schlächt. Het är sich irgendwenn mol wirklich verbal gege e FCB güsseret?

i häts viel dr bigger skandal gfunde, wenn dr Bananas cho wär, wo sich do die derbschte fights mit em lupo glieferet het und wo au nid wirklich viel guets über dr fcb gseit het.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

John_Clark hat geschrieben:i häts viel dr bigger skandal gfunde, wenn dr Bananas cho wär, wo sich do die derbschte fights mit em lupo glieferet het und wo au nid wirklich viel guets über dr fcb gseit het.
Aber lueg jetzt emol, ihalten au für e A-loch aber dä stoht mindeschtens zu sine Üsserige und zu sini Meinig und wäge däm mueser nid sini Karriere abschriebe.
[/CENTER]

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

rotoloso hat geschrieben:Aatrunke oder nid, wenn de uff d'Unzueränigsfähigkeit willsch aaspräche, denn hätti das akzeptiert, wennr nid erscht nochem Mio. Vertrag sich entschuldigt hät, är hett 1 Johr zytt ka, wennr sich vorhär nid entschuldigt denn stohtr zu das wonr gmacht het. Und hört eifch emol uff mit "Anti FCB Schaal"
Unzurächnigsfähig oder nit. Es hätti ziemlich komisch ussgseh, wenn er sich eifach noch de Meischterfyr für sone Schalverbrennig entschuldigt het. Wenn er wirklich betrunke gsi isch, wird er sich viellicht nit emol erinnere, dass er en Anti-FCB-Schal verbrennt het. Die ganzi Meischterfyr isch Stunde gange, die pyromanischi Aktion es paar Sekunde. Die Relatione darf me au mol aaluege.

Er het sich entschuldigt. Punkt. Wenn me über öpper motze darf, denn über die, wo de Petric iigstellt händ - im genaue Wüsse über die Schalaktion.

Und jä, es isch en Anti-FCB-Schal gsi. Dass er damit nit "Anti-FCB" sondern "FCB" symbolisch verbrennt het isch scho klar.

Du stohsch zu dinere Meinig, das isch ok. Au wenn ichs es bitz fundamentalistisch find, aber akzeptiere kammers trotzdäm.

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

Wenn alli, wie dr Rotoloso würde argumentierä, chamä, wenn mä au mit de zogene Schlüss nid iverschdande isch, d`Argumänt doch nochvollzieh und reschbektierä.

faederli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von faederli »

teutone hat geschrieben:Nuetzt nicht viel wenn sich Deine Aussagen wiedersprechen.......

.......und zwar diametral
scho gmerkt, d Welt isch nit nur schwarz und wyss, es git no schattierige. und oft kunnts uf d Details a im Lebe

ansonste gilt: wer nit wott het ka

trotzdem e schöni Zit
ich will widder Fuessball gseh!!!

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

John_Clark hat geschrieben:glaub d frog isch nid so schlächt. Het är sich irgendwenn mol wirklich verbal gege e FCB güsseret?

i häts viel dr bigger skandal gfunde, wenn dr Bananas cho wär, wo sich do die derbschte fights mit em lupo glieferet het und wo au nid wirklich viel guets über dr fcb gseit het.
Ja. :o
Genau diesen "Bananas" fordern sie mittlerweile ja bereits im Forum... :confused: Und es sind nicht mal wenige.

Wenn zwei das gleiche tun...
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

PastaBasta!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PastaBasta! »

SubComandante hat geschrieben:In der Tat etwas wirr.
Na ja, weiter nicht erstaunlich, wenn man nur gelegentlich aus dem Loch kriecht! :)
Eine schöne Frau wäre dumm, wenn sie auch noch klug wäre.

Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!

Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!

PastaBasta!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PastaBasta! »

rotoloso hat geschrieben:Nomols betr. Ehr

Würdsch e Bild vo dine Eltere, Fründin, Frau, Kinder, usw. verbrenne? Falls es öbber vo dene mitemene Fötteli vo di macht, würdsch di nid verletzt fühle? Verletzt wo? Physisch hesch kei Verletzig aber di Stolz isch verletzt worde.

Wenn denn 1 Johr lang nütt hörsch vo dere Person und plötzlich wirdsch wieder heiss gliebt will de villicht im Lotto gwunne hesch, fändsches i.O.? Wenn jo denn muess i sage hesch für mi käi Ehr d.h. bisch nid Achtigswürdig (siehe Wikipedia http://de.wikipedia.org/wiki/Ehre).
Lägg losch Du mängisch scheiss uuse!
Eine schöne Frau wäre dumm, wenn sie auch noch klug wäre.

Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!

Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

SubComandante hat geschrieben: Wenn me über öpper motze darf, denn über die, wo de Petric iigstellt händ - im genaue Wüsse über die Schalaktion.
Genau do liggt dr Hund begrabe!

Anstatt syni Wuet nur am Petric usz'loh, sodd me die ignorante und arrogante Vrantwortlige aprangere! Irgendwie erinneret mich das an entnärvti Pappis, wo ihri Kinder vrhaue, obwool sie aigentlig am liebschte dr Mamme aini wurde donnere...

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Kwai Chang hat geschrieben:Genau do liggt dr Hund begrabe!

Anstatt syni Wuet nur am Petric usz'loh, sodd me die ignorante und arrogante Vrantwortlige aprangere! Irgendwie erinneret mich das an entnärvti Pappis, wo ihri Kinder vrhaue, obwool sie aigentlig am liebschte dr Mamme aini wurde donnere...
Jo guet, denn sött dr Rotoloso und dr LFC nie meh anne FCB Match go, denn wo isch denn ihre Stolz und Ehr?? :rolleyes: :rolleyes:
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

Sharky hat geschrieben:Jo guet, denn sött dr Rotoloso und dr LFC nie meh anne FCB Match go, denn wo isch denn ihre Stolz und Ehr?? :rolleyes: :rolleyes:
doppelmoral isch e wyytverbreiteti süüchi :p
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

Mladen Petric Superstar
und... dr roti isch au wieder sehr aktiv...

hmmm...
da war doch mal was...

ti saluto campione ;)

und ab uf dr bus... cya!
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
Bild

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

Sharky hat geschrieben:Jo guet, denn sött dr Rotoloso und dr LFC nie meh anne FCB Match go, denn wo isch denn ihre Stolz und Ehr?? :rolleyes: :rolleyes:
D'Frog isch, wie me sich und anderne ka bewiise, dass me dr FCB yber alles liebt. Isch das in däm me an jede Uswärtsmatsch goot, oder kauft me alli Fan-Artiggel, oder bsuecht me sogar jedes Träning, oder dauft me sogar sy ainzig Sohn "Basil"? Tja: in däm die zwei Mullah-Fans sich fyr die ehrehaftischte Fans halte, bruuche sie dr Mladen, um ihri FCB-Ehr z'unterschriiche.

LaFamigliaCrew
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LaFamigliaCrew »

Kaiser:
"für mi isch das kindergarte, va definier ich mi nid über e fcb oder d schtadt, ha für sone pupertäri miläufer aktion nur schpott übrig"
---------------------------------

Ueber was definiersch du di denne? Ueber di Arbetgaeber oder dinne Kinder und dinnere Frau? Oder was genau?

Ich mein indiräkt wirsch über e "Pass" oder e "ID" definiert... ..und doert isch d'Haerkunft e wichtige Punkt. Jetzt kasch entwaeder Stolz si wo du her kunsch oder ebbe nit.

Ich bi Stolz in Basel z'wohne und definier mi irgendwo duure au ueber mi Stadt. Und au ueber mi Club, wo mini Stadt repraesentiert.

Und wen ich z'viel Zuercher oder z'viel Petric's in mim Club ha, denn gang ich in's Stadion und zeig denne was ich drvo halt.

Faederli:
Uuuhh, du musst ja ein Riesentalent sein wen du technisch besser am Ball bist als Zanni. Das zeigt doch wieviel Muell du redest!! Ich glaub dir kein Wort, dass du auch nur ansatzweise auf diesem Niveau mitspielen kannst oder konntest! Aber ich kann's dir natuerlich nicht beweisen...
..du bist wahrscheinlich eher der Typ Fan, der aus Ahnungslosigkeit jeden Spieler mit Ronaldinho oder Rooney vergleicht und meint, dass muesse das Dargebotene Level sein. Ist es nicht so, wird der Spieler ausgepfiffen weil der den Erfolg gefaehrdet!

Du sagst, du waerst auch zu NLB Zeiten an die Spiele gegangen. Du warst einer der 1200 Zuschauer... Wie haette damals dein Avatar ausgesehen?

So:
Rahmen raus
Christian Marcoli raus
Vito Gottardi raus
Patrick Liniger raus
Thomas Rominger raus
Sascha Reich raus
Manfred Wagner raus
G. Fanciulli raus
Peter Bernauer raus
Frank Wittmann raus
Enrique Mata raus..

Wie hast du das bloss ausgehalten? War es die Ehre und der Stolz der dich ins Joggeli bewegte oder die supertollen Erfolge?
"Die Fans, vor allem die fanatischsten, sind keineswegs - man kann es nicht deutlich genug sagen - die Perversen, allenfalls die Sektierer des Fussballs: Sie sind seine Orthodoxen und Traditionalisten, seine Fundamentalisten."

Leseempfehlung: "Ein Tor, in Gottes Namen!"
Ueber Fussball, Politik und Religion

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

LaFamigliaCrew hat geschrieben:Kaiser:

Und wen ich z'viel Zuercher oder z'viel Petric's in mim Club ha, denn gang ich in's Stadion und zeig denne was ich drvo halt.
gilt das auch für fcb fans aus zürich?

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Ich definier mich über mini Persönlichkeit. Scheiss uff das "Stolz und Ehre" Definitionsgefasel.

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

SubComandante hat geschrieben:Ich definier mich über mini Persönlichkeit. Scheiss uff das "Stolz und Ehre" Definitionsgefasel.
dann hast du aber das falsche bild im avatar ;-)

SubComandante
Erfahrener Benutzer

[quote="alteschule"]dann hast du aber das falsche bild im avatar ]

:D :D :D

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

SubComandante hat geschrieben:Ich definier mich über mini Persönlichkeit. Scheiss uff das "Stolz und Ehre" Definitionsgefasel.
Also zu mynere Perseenligkait gheert unter anderem, dass y mich als FCB-Fan definier...

LaFamigliaCrew
Erfahrener Benutzer

alteschule:
Nein, gilt es nicht.

Ich persönlich kann es nicht nachvollziehen einen Verein zu supporten der nicht von der eigenen Stadt ist. Man moechte ja moeglichst oft dabei sein und bekommt News, Infos, Insider die den Verein betreffen ja so auch eher mit.

Trotzdem kann ich mir auf eine Art vorstellen (resp. ich kenne persoenich einige Hardcore-Fans von "fremden" Vereinen), dass man trotzdem einen Verein liebt und supportet der nicht aus der eigenen Stadt ist. Moeglich Gruende: Bei der "Entjungferung", also beim ersten Spiel in einem Stadion, verliebt man sich in den Verein resp. in dessen Anhang. Ein anderer Grund..
..ideologische Werte die ein Verein ausstrahlen kann. Ein Celtic Glasgow, der Liverpool FC aber auch der BVB, Schalke oder z.B. Marseille haben fuer mich irgend etwas ganz besonderes. Ich kann es nicht definieren, aber ich fuehl mich z.B. zu Celtic oder Liverpool oder Marseille hingezogen. Kann mir da gut vorstellen, dass die Liebe zu solch einem Verein vielleicht die Liebe zum "Stadtvereins" uebertrifft. Auch wenn man sich vielleicht nur 1,2 Live-Spiele im Jahr anschauen kann..
Und dann gibt es die "politischen" Vereinen wie St. Pauli oder der BFC.. ..da fuehlen sich vielleicht welche aufgrund der "politischen" Einstellung des Anhangs hingezogen.. ..kann ich ja auch nachvollziehen.
"Die Fans, vor allem die fanatischsten, sind keineswegs - man kann es nicht deutlich genug sagen - die Perversen, allenfalls die Sektierer des Fussballs: Sie sind seine Orthodoxen und Traditionalisten, seine Fundamentalisten."

LaFamigliaCrew
Erfahrener Benutzer

alteschule/subcommandante:
Ja, ja der Subcommandante und seine kommische Einstellung zur Ideologie, Ehre und Stolz... ;) Der Fidel Castro des FCB-Forum hat mir manchmal gar sehr kommische Ansichten! Was wuerde Herr Guevara dazu sagen.. ;)

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

LaFamigliaCrew hat geschrieben:alteschule:
Nein, gilt es nicht.

Ich persönlich kann es nicht nachvollziehen einen Verein zu supporten der nicht von der eigenen Stadt ist. Man moechte ja moeglichst oft dabei sein und bekommt News, Infos, Insider die den Verein betreffen ja so auch eher mit.

Trotzdem kann ich mir auf eine Art vorstellen (resp. ich kenne persoenich einige Hardcore-Fans von "fremden" Vereinen), dass man trotzdem einen Verein liebt und supportet der nicht aus der eigenen Stadt ist. Moeglich Gruende: Bei der "Entjungferung", also beim ersten Spiel in einem Stadion, verliebt man sich in den Verein resp. in dessen Anhang. Ein anderer Grund..
..ideologische Werte die ein Verein ausstrahlen kann. Ein Celtic Glasgow, der Liverpool FC aber auch der BVB, Schalke oder z.B. Marseille haben fuer mich irgend etwas ganz besonderes. Ich kann es nicht definieren, aber ich fuehl mich z.B. zu Celtic oder Liverpool oder Marseille hingezogen. Kann mir da gut vorstellen, dass die Liebe zu solch einem Verein vielleicht die Liebe zum "Stadtvereins" uebertrifft. Auch wenn man sich vielleicht nur 1,2 Live-Spiele im Jahr anschauen kann..
Und dann gibt es die "politischen" Vereinen wie St. Pauli oder der BFC.. ..da fuehlen sich vielleicht welche aufgrund der "politischen" Einstellung des Anhangs hingezogen.. ..kann ich ja auch nachvollziehen.
Seesch, das isch ebbs, won y nit ka nochvollzieh: wie ka me au nur e andere Verain supporte wie dr FCB?

SubComandante
Erfahrener Benutzer

[quote="LaFamigliaCrew"]alteschule/subcommandante:
Ja, ja der Subcommandante und seine kommische Einstellung zur Ideologie, Ehre und Stolz... ]

Ich weiss nicht. Die Leute, die ich kenne lachen auch über die ganzen "Ehre und Stolz Mann" Leute. Und mein Bekanntenkreis ist vielschichtig.

Und wenn ich Deine Ayatollah-Paranoia-Beiträge lese, dann fängt bei mir wirklich fast schon "Stolz und Ehre" an, wenn Du mir nachsagst, ich hätte komische Ansichten. :cool:

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

LaFamigliaCrew hat geschrieben:alteschule:
Nein, gilt es nicht.

eine andere möglich keit ist, dass dein vater ein "hardcore" fcb fan war, welcher wegen der grossen liebe (also der mutter) nach zürich zog und dort sein sohn auf die welt stellte.

dem hat er seit kleinster kindheit nur eingeredet, dass alles ausser basel scheisse ist und sobald der kleine junge laufen konnte wurde er an die spiele mitgenommen.

:cool:

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

SubComandante hat geschrieben:Ich weiss nicht. Die Leute, die ich kenne lachen auch über die ganzen "Ehre und Stolz Mann" Leute. Und mein Bekanntenkreis ist vielschichtig.

Und wenn ich Deine Ayatollah-Paranoia-Beiträge lese, dann fängt bei mir wirklich fast schon "Stolz und Ehre" an, wenn Du mir nachsagst, ich hätte komische Ansichten. :cool:
http://www.sauhuufe.ch/flash/osman.swf

ehre mann :cool:

Echo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Echo »

@ SubComandante, LFC, alteschule, Gwei Tschang:
Geili Sieche,
musste mal gesagt werden. :D

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Ihr verwäggslet do einiges, die Heinis vo wäge:

-Was luegsch wie schwul?
-Hesch vo mir Hueresohn dänkt?
-I weiss wo di Huus wohnt!
-Willsch mi produziere?
usw.

Isch nid wirklich das wo ich (und wohl au dr LFC) mein.

I frog mi langsam ächt:
- Fühleter euch eigentlich nid stolz wenn dr FCB wieder emol e glanztat vollbringt (au wenns lang här isch)?
- Goht's euch denn am Arsch verbie wenndr e Choreo gsehnd wie die vergangeni gegem FCZ oder die ville anderi grandiosi Choreos vo unsere Jungs vo dr MK?
- Fühleter euch nid au gehrt wenn die ganzi Schwizz nur uff Basel luegt?
- Händer nid Gänsehutt wenn d'CL Musig im Joggeli z'höre isch?
- Oder wenmer Teams wie Juve 2-1 wägputze oder mit Liverpool oder Celtic könne mithalte?
- Sindr wirklich käi bitzeli stolz uff so sache?
- Falls jo sötteder doch könne nochvollzieh wie sich s'Gegeteil aafühlt... Wennme beleidigt, ussglache und mit Füess trätte wird fühlt me sich doch anderscht oder?

Nennet das wiener wänd wenn euch Wörter wie Stolz oder Ehr angscht mache aber um das goht's.
[/CENTER]

faederli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von faederli »

LaFamigliaCrew hat geschrieben:Kaiser:
"für mi isch das kindergarte, va definier ich mi nid über e fcb oder d schtadt, ha für sone pupertäri miläufer aktion nur schpott übrig"
---------------------------------

Ueber was definiersch du di denne? Ueber di Arbetgaeber oder dinne Kinder und dinnere Frau? Oder was genau?

Ich mein indiräkt wirsch über e "Pass" oder e "ID" definiert... ..und doert isch d'Haerkunft e wichtige Punkt. Jetzt kasch entwaeder Stolz si wo du her kunsch oder ebbe nit.

Ich bi Stolz in Basel z'wohne und definier mi irgendwo duure au ueber mi Stadt. Und au ueber mi Club, wo mini Stadt repraesentiert.

Faederli:
Uuuhh, du musst ja ein Riesentalent sein wen du technisch besser am Ball bist als Zanni. Das zeigt doch wieviel Muell du redest!! Ich glaub dir kein Wort, dass du auch nur ansatzweise auf diesem Niveau mitspielen kannst oder konntest! Aber ich kann's dir natuerlich nicht beweisen...
..du bist wahrscheinlich eher der Typ Fan, der aus Ahnungslosigkeit jeden Spieler mit Ronaldinho oder Rooney vergleicht und meint, dass muesse das Dargebotene Level sein. Ist es nicht so, wird der Spieler ausgepfiffen weil der den Erfolg gefaehrdet!

Du sagst, du waerst auch zu NLB Zeiten an die Spiele gegangen. Du warst einer der 1200 Zuschauer... Wie haette damals dein Avatar ausgesehen?

So:
Rahmen raus
Christian Marcoli raus
Vito Gottardi raus
Patrick Liniger raus
Thomas Rominger raus
Sascha Reich raus
Manfred Wagner raus
G. Fanciulli raus
Peter Bernauer raus
Frank Wittmann raus
Enrique Mata raus..

Wie hast du das bloss ausgehalten? War es die Ehre und der Stolz der dich ins Joggeli bewegte oder die supertollen Erfolge?
coole post, gfallt mer guet, witzig und mit Stil, so machts Forum Freud
ich will widder Fuessball gseh!!!

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Sooooo geil, rotoloso is back in the house :)
Mannmannmann, wohär nimsch du dr power zem mit all dene Groupies z'diskutiere? :eek: *respect*
Copyrights @ el presidente!

Antworten