Gell. Isch halt e hammer Schuss. Wieso numme 'spanisch'. S volle Programm Private Style.

Tja, jetzt mues dr Schranz wohl oder übel nach Zirü zügle....
Irgendwie sin das au grad die erschte beide gedanke gsih wo mir koh sind...Mr. Blonde hat geschrieben:ähhhhhmm e wyteri Frog wo sich bi mir ufdrängt und wo no wichtig wär zum e biz d Hintergründ z kenne.....
sin dini Eltere au Gwüschterti???
![]()
]
ingrit hat geschrieben:ha au e froog.. nume so zum klar stelle:
bisch us züri oder st.galle ?
eher unwahrschinlig, umsomeh als dass sie schiinbar untedure au e gepfläggte Kahlschlag het...lägg isch das e seili Gau!Rinoceronte hat geschrieben:OK.
Aber uf e Räscht würdsch vrzichte?![]()
Nid im ärnscht, odr?
Ebbe gsesch!Lou C. Fire hat geschrieben:eher unwahrschinlig, umsomeh als dass sie schiinbar untedure au e gepfläggte Kahlschlag het...lägg isch das e seili Gau!
Anal! Anal! Analverkehr!Rinoceronte hat geschrieben:Ebbe gsesch!
Mi würds ebbe au no interessiere wie si vo hinde usgseht. Die Hose häng nämmlig vrdammt dief und s gseht nid so us als würd si Unterwösch trage
Wir wollen den...Lou C. Fire hat geschrieben:Anal! Anal! Analverkehr!
Du luegsch die Seifeopere aber nid im ärnscht oderSad Mo S. hat geschrieben:wer zuschauen will, wie (eventuell) Bruder und Schwester miteinander schlafen, soll heute abend
GZSZ schauen
allerdings wissen die Darsteller nicht, dass sie Halbgeschwister sind (erinnert mich an eine Geschichte von "Verbotene Liebe")
ich würde mich allerdings auch in dieses girl verlieben![]()