Alli Uf ZÜri
- Master Chief
- Erfahrener Benutzer
Höret doch uf euch jetzt scho sorge z' mache vo wäge si würde uns nit in normale zug loh. letscht mol isches au gange und es wird au dissmol goh. De baslerbulle kasch doch scheiss egal si welle zug mir nämme und d' zh mien isch halt ahpasse, die wärde scho am hb uf uns warte. und falls es doch stress git am bh sbb sinn mir immernoh in rächter überzahl. Also gniessed eure samstig oobe, freuet euch uf morn und mir gsehn denn wies lauft.
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
das tönt doch guetMaster Chief hat geschrieben:Höret doch uf euch jetzt scho sorge z' mache vo wäge si würde uns nit in normale zug loh. letscht mol isches au gange und es wird au dissmol goh. De baslerbulle kasch doch scheiss egal si welle zug mir nämme und d' zh mien isch halt ahpasse, die wärde scho am hb uf uns warte. und falls es doch stress git am bh sbb sinn mir immernoh in rächter überzahl. Also gniessed eure samstig oobe, freuet euch uf morn und mir gsehn denn wies lauft.

ich und ä kolleg sind uf jede fall scho am halb zwölfi am bahnhof.
vilicht no churz, vo genau gits am bahnhof denn d tickets füre match ab de 12i???
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
- Master Chief
- Erfahrener Benutzer
- GRANDE BASILEA
- Erfahrener Benutzer
amstag, 25. November 2006 , pli
FCZ u2013 FCB: Estrade Ost und Tribüne Ost ausverkauft
Insgesamt schon 13.800 Tickets weg
Für das morgige Heimspiel gegen den FC Basel (16:00 Uhr) sind bis zum heutigen Tag 13'800 Tickets im Vorverkauf abgesetzt worden. Sowohl die Estrade Ost wie auch die Tribüne Ost sind ausverkauft. Tickets für die anderen Sektoren sind noch erhältlich.
Tickets im Vorverkauf sind noch an den Vorverkaufsstellen an den SBB-Bahnhöfen zu beziehen.
Die Stadiontore öffnen morgen um 14:30 Uhr.
Alle Matchbesucher werden gebeten, frühzeitig vor dem Stadion einzutreffen, um einen Massenandrang in den letzten Minuten vor Spielbeginn verhindern zu können.
Quelle: fcz.ch
es wird so richtig eng
FCZ u2013 FCB: Estrade Ost und Tribüne Ost ausverkauft
Insgesamt schon 13.800 Tickets weg
Für das morgige Heimspiel gegen den FC Basel (16:00 Uhr) sind bis zum heutigen Tag 13'800 Tickets im Vorverkauf abgesetzt worden. Sowohl die Estrade Ost wie auch die Tribüne Ost sind ausverkauft. Tickets für die anderen Sektoren sind noch erhältlich.
Tickets im Vorverkauf sind noch an den Vorverkaufsstellen an den SBB-Bahnhöfen zu beziehen.
Die Stadiontore öffnen morgen um 14:30 Uhr.
Alle Matchbesucher werden gebeten, frühzeitig vor dem Stadion einzutreffen, um einen Massenandrang in den letzten Minuten vor Spielbeginn verhindern zu können.
Quelle: fcz.ch
es wird so richtig eng

- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Warum sött dä dusse zue ha? I dänk es isch eher dä dusse gmeint!Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:wenn du jetzt no seisch wele coop, denn isch perfekt. aber ich nimm mol a dr pronto?! wil dr ander dusse vorem bahnhof het jo zue...
merci scho im vorus fürd info
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
- chesterfield
- Erfahrener Benutzer
Da isch die beschti Idee woni bis jetzt ghöört han ...FCB Fan hat geschrieben:Warum fahrt ihr eingentlich nicht mit dem Extrazug bis Altstetten und von dort mit der S-Bahn zum HB? Kommt eh billiger und wenn alle Fans die S-Bahn stürmen müsst ihr eh nichts bezahlen![]()
in deere Sach!!

© chesterfield 2006-2012. Alle Rechte vorbehalten.
████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████
████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
- chesterfield
- Erfahrener Benutzer
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
Es dörf keini Sachbeschädigunge geh, das isch wichtig!!!!Pippo Inzaghi hat geschrieben:Schade, dass man sich gegen den Extrazug entschieden hat.
Ich gehe schwer davon aus, dass man sich der Tatsache bewusst ist, dass man sich keine Krawalle oder sonstigen Sperenzchen leisten kann. Die von Heusler eingeleitete Kurven-Perestroika ist ein zartes Pflänzchen...
PETRIC RAUS
du meinst dann bin ich ganz alleine in diesem zugPippo Inzaghi hat geschrieben:Schade, dass man sich gegen den Extrazug entschieden hat.
Ich gehe schwer davon aus, dass man sich der Tatsache bewusst ist, dass man sich keine Krawalle oder sonstigen Sperenzchen leisten kann. Die von Heusler eingeleitete Kurven-Perestroika ist ein zartes Pflänzchen...

und der rest macht mir auch ziemlich bauchschmerzen
denn wenn's daneben geht, ist dann vertig lustig mit bernhard heusler

-
- Benutzer
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
We Love House hat geschrieben:Hie ä chline Gratistipp für alli Zugfahrer wo Angst hei si chöme nid in Zug fahret mitem Trämli uf Prattele vo dert geits witer mit dr S-Bahn und in Stein-Säckingen stieget ir in normale Interregio um denn in Baden wieder alli use und vo dert mit dr S12 in d'Hardbrücke. Bis spöter cu in Zirü

PETRIC RAUS
-
- Erfahrener Benutzer
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer