Felge!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Ranzehänger
- Erfahrener Benutzer
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Dasch e gueti Idee. Aber es gäbt nodierlig e sälbergmachte, wullige in Rotblau. Am liebschte anere Antenne. I gsee scho, das git ganz e gaile Hobel!Ranzehänger hat geschrieben:I find e Fuchsschwanz gheert zumene guete Tuning drzue.
Verrotsch mer no, wieme Bildli so schön aahänggt, wie du das gmacht hesch? Duesch für das aifach e alte Byytrag "vrhunze", s dört draahängge und denn verlingge?
@Lüssie: *Hihi*!
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
da ultimate Bike!
um die ultimative Krassheit zu erreichen habe ich noch ein paar kleine Änderungen vorgenommen: Lexani Skin mit Alligatorlederbezug, die abnehmbare Leopardenfelllenkertasche die so auch als Einkaufstasche genutzt werden kann. Darin integriert ein Angel Eyes-Schweinwerfer sowie die obligatorischen Würfe
Dazu gab's noch eine schöne Flammenlackierung sowie Sidepipes und eine 5345678 Watt Soundanlage 

Ohalätz! E neye Big Player uf em Tuning Märt... Tonton, du weisch nid zuefällig wo me Chromzierleischte kaufe cha?tonton hat geschrieben:um die ultimative Krassheit zu erreichen habe ich noch ein paar kleine Änderungen vorgenommen: Lexani Skin mit Alligatorlederbezug, die abnehmbare Leopardenfelllenkertasche die so auch als Einkaufstasche genutzt werden kann. Darin integriert ein Angel Eyes-Schweinwerfer sowie die obligatorischen WürfeDazu gab's noch eine schöne Flammenlackierung sowie Sidepipes und eine 5345678 Watt Soundanlage
![]()
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t ... ht=gsuecht
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
A.T.U?Grga Mali hat geschrieben:Ohalätz! E neye Big Player uf em Tuning Märt... Tonton, du weisch nid zuefällig wo me Chromzierleischte kaufe cha?
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t ... ht=gsuecht
sonst Jumbo, Hornbach oder OBI?
Im Haus & Hobby-Katalog gibt's die so glaube ich mich zu erinnern auch

Nid slächt nid slächt Tonton... ATU wär emol e Yberleegig wärt... OBi isch scho eine gsi go luege, dert hets nyt. Hornbi miesst me ev. au emol verbi, wär mäldet sich freiwillig?tonton hat geschrieben:A.T.U?
sonst Jumbo, Hornbach oder OBI?
Im Haus & Hobby-Katalog gibt's die so glaube ich mich zu erinnern auch![]()
![]()
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- Modern Times
- Benutzer
- Modern Times
- Benutzer
- Modern Times
- Benutzer
Ich gib Dir denn aber dr'Chlini ab, är isch sehr pflägeliicht! Sunscht ka ich mi nämlig nid richtig konzentriere bim luege!Grga Mali hat geschrieben:Richtig! Wär nyyni am Morge z frieh? Denn chenntsch bis am achti pfuse und di denn uff e Wäg mache, denn hets nonig so viel Lyt.
Weisch wi me Windle wächslet?
Quidquid agis, prudenter agas et respice finem!
Jo jo, kei Problem, mir sin e Grossfamilie, do muesch kei Angscht ha, dä wird verweehnt. Solang y nid d Grosseltere muess umefahre isch alles rächt.Modern Times hat geschrieben:Ich gib Dir denn aber dr'Chlini ab, är isch sehr pflägeliicht! Sunscht ka ich mi nämlig nid richtig konzentriere bim luege!
Weisch wi me Windle wächslet?
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- Modern Times
- Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Weisch was stell y mir no krass vor? Wenn du mit däm Teil fahrsch, gits denn bi de Felge nid so e Hypnose-Effäkt? Do kippe si jo reihewyys um wenn du mit däm vorfahrsch oddr nid?pernod hat geschrieben:und hier noch ne Variante.
Vorteil: Lässt sich komplett mit Chromzierleisten realisieren - sofern man weiss woher man sie bekommt.
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Y frog mi eifach, wieso die eso yberrascht duet, wenn si doch amigs dini Gspielin syy derf, denn sett si sich doch mit so Kaliber usskenne eigentligg.. ?Lou C. Fire hat geschrieben:
Isch none nätts, gäll?
Oddr isch das vor eyrer Zyt gsi?
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
Hesch das denn gfettelet wo ihre 'd Kue ins Gsicht gschisse het?Lou C. Fire hat geschrieben:
Isch none nätts, gäll?
[CENTER]Innteligentister User 2006[/CENTER]
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Du Schwein hattest mir doch versprochen, nicht auszuplaudern, dass ich Diggi_Eier bin. Unsere Beziehung ist beendet!Lou C. Fire hat geschrieben:Isch none nätts, gäll?
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer