Pneumotorax Opfer unter euch??

Der Rest...
maradoo
Erfahrener Benutzer

Pneumotorax Opfer unter euch??

Beitrag von maradoo »

au schomol öbber vo euch e pneumotorax kha??

wie gross isch d wohrschinligkeit das mes e zweitsmol het, abr uff dr andere site?
Basel ai Liebi!!!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

...spielt kei rolle, isch unabhängig.....isch e verletzig vo dr lunge / respektive em bruschtkorb....egal uff welere site und ob scho ka!

ka durch plötzlichi massivi aasträngig hervorgruefe wärde.......sött unbedingt stationär behandlet wärde
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Jamiroquai
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Jamiroquai »

maradoo hat geschrieben:au schomol öbber vo euch e pneumotorax kha??

wie gross isch d wohrschinligkeit das mes e zweitsmol het, abr uff dr andere site?
was ist eine Pneumotorax ?

sorry mein unwissen
Auf gehts Espen, kämpfen und siegen !!!!!

R.I.P. ESPENMOOS

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Russe hat geschrieben:...spielt kei rolle, isch unabhängig.....isch e verletzig vo dr lunge / respektive em bruschtkorb....egal uff welere site und ob scho ka!

ka durch plötzlichi massivi aasträngig hervorgruefe wärde.......sött unbedingt stationär behandlet wärde
jo abr wenn is s erstmol uff dr linke site kha ha sötts s zweit mol wen den jo widr dört passiere... odr nit?
Basel ai Liebi!!!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Jamiroquai hat geschrieben:was ist eine Pneumotorax ?

sorry mein unwissen
Zusammengefallene Lunge (Pneumotorax): Wenn Luft in den Spalt zwischen Rippenfell und Lungenfell eindringt, (sei es von außen durch Verletzung oder durch Platzen von Lungenbläschen), fällt die Lunge durch ihre Elastizität in sich zusammen. Die Atembewegung der Brustwand wird nicht mehr auf die Lunge übertragen, die betroffene Lungenseite funktioniert nicht mehr.
Basel ai Liebi!!!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

d lunge - resp. ei lungeflügel kollabiert, well luft zwüsche s rippefäll und s lungefäll ka glange.....entweder durch üsseri iiwirkig und e verletzig, oder durch platze vo einzelne lungeblösli.

das widerum het zur folg, dass dr lungeflügel bi dr atembewegig vom bruschtkaschte nid automatisch "mitzoge" wird und darum nüm die gfordereti mängi luft / suurstoff ka uffnäh
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Jamiroquai
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Jamiroquai »

maradoo hat geschrieben:Zusammengefallene Lunge (Pneumotorax): Wenn Luft in den Spalt zwischen Rippenfell und Lungenfell eindringt, (sei es von außen durch Verletzung oder durch Platzen von Lungenbläschen), fällt die Lunge durch ihre Elastizität in sich zusammen. Die Atembewegung der Brustwand wird nicht mehr auf die Lunge übertragen, die betroffene Lungenseite funktioniert nicht mehr.
was ist der grund dafür und ist das gefährlich ?
Auf gehts Espen, kämpfen und siegen !!!!!

R.I.P. ESPENMOOS

Magoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Magoo »

Jamiroquai hat geschrieben:was ist der grund dafür und ist das gefährlich ?

Der Pneumothorax (v. griech. &#960]so dass akute Lebensgefahr besteht.[/size]

Der Pneumothorax wird im Medizinerjargon oft kurz Pneu genannt.

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

maradoo hat geschrieben:jo abr wenn is s erstmol uff dr linke site kha ha sötts s zweit mol wen den jo widr dört passiere... odr nit?
1.) i bi kei arzt

schint aber jo kei infäkt oder so zsii - usser s ganze würd us ere lungeentzündig resultiere, was aber vorgängig sicher scho gmerkt hätttsch!

so wie ich das interpretier isch das veraalagig - ebbe, dass durch kurzi harti aasträngig (i würd mol niesse au drzuezelle) d möglichkeit in afällige lunge bestoht, dass es wider e paar blösli jagt und d lunge wider undicht wird.....egal ob links oder rächts!

aber maradoo.....unter uns....das tönt nid wirklich super.....dim post z entnäh hesch es schomol ka......arzt nüt gseit, dass es wider könnt passiere??

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Russe hat geschrieben:1.) i bi kei arzt

schint aber jo kei infäkt oder so zsii - usser s ganze würd us ere lungeentzündig resultiere, was aber vorgängig sicher scho gmerkt hätttsch!

so wie ich das interpretier isch das veraalagig - ebbe, dass durch kurzi harti aasträngig (i würd mol niesse au drzuezelle) d möglichkeit in afällige lunge bestoht, dass es wider e paar blösli jagt und d lunge wider undicht wird.....egal ob links oder rächts!

aber maradoo.....unter uns....das tönt nid wirklich super.....dim post z entnäh hesch es schomol ka......arzt nüt gseit, dass es wider könnt passiere??
jo has vor 8 johr mol kha... doch, het scho gsait das d chance do isch das es nomol passiert...
und hüt morge miteme beschissene stäche bim lufthole uff dr andere site uffgwache... naja, viellicht bini au aifach im durchzug gläge odr ha innere krüppel position pennt...

abr wen is wirglig zem zweite mol ha heissts ändgültig tschau ganja... :(
Basel ai Liebi!!!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

http://www.tietze-syndrom.de/

als anderi möglichkeit

wobii i ha au schomol sone psychoscheiss ka.......ha mer glaub e rippe broche oder aabroche.....i weiss aber hüt nonig vo was......bi bim arzt gsi und dä het mer nid 100% könne bestätige, dass si kaputt isch - het nur e ultraschall gmacht zum die innere organ in dere region usschecke.....

uff all fäll het mi das e guete monet bös zruggbunde.....ha nid richtig könne schnufe (ähnlichi symptom) und es het sich immer wie meh "verkrampft" bim sitze.....ha in dr beiz müesse e spedinerts bier stoh loh ( :eek: ) welli nüm ha könne grad hogge und stoh......wenni so überleg könnt das au no zu mim postete link passe....

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Russe hat geschrieben:http://www.tietze-syndrom.de/

als anderi möglichkeit

wobii i ha au schomol sone psychoscheiss ka.......ha mer glaub e rippe broche oder aabroche.....i weiss aber hüt nonig vo was......bi bim arzt gsi und dä het mer nid 100% könne bestätige, dass si kaputt isch - het nur e ultraschall gmacht zum die innere organ in dere region usschecke.....

uff all fäll het mi das e guete monet bös zruggbunde.....ha nid richtig könne schnufe (ähnlichi symptom) und es het sich immer wie meh "verkrampft" bim sitze.....ha in dr beiz müesse e spedinerts bier stoh loh ( :eek: ) welli nüm ha könne grad hogge und stoh......wenni so überleg könnt das au no zu mim postete link passe....
hmm...

normalerwies gang i jo erst zem arzt wen i e offene bruch ha... abr bi dr lunge bini vorsichtig... abr vrdammi ha kei zyt zem doc z goh...
zack, näggsti schmärztablette iiwärfe... :rolleyes:
Basel ai Liebi!!!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

maradoo hat geschrieben:... abr bi dr lunge bini vorsichtig... abr vrdammi ha kei zyt zem doc z goh...
HONK - du nimmsch dr kei zyt.....was in mine auge e böse fähler isch

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Russe hat geschrieben:HONK - du nimmsch dr kei zyt.....was in mine auge e böse fähler isch
i lueg jetzt mol wies sich hüt so entwicklet und sunst gang i morn mol zem jack...
Basel ai Liebi!!!

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

maradoo hat geschrieben:jo has vor 8 johr mol kha... doch, het scho gsait das d chance do isch das es nomol passiert...
und hüt morge miteme beschissene stäche bim lufthole uff dr andere site uffgwache... naja, viellicht bini au aifach im durchzug gläge odr ha innere krüppel position pennt...

abr wen is wirglig zem zweite mol ha heissts ändgültig tschau ganja... :(
Also ich hatte auch schon einen Pneumotorax, meiner entstand aber sicher nicht einfach vom Im-Bett-Liegen, da brauchte es mehr. Scheinbar habe ich eine gewisse Veranlagung (gross, schlank) und darum ist die Wahrscheinlichkeit auf einen zweiten Pneumotorax grösser.
Schmerzen im Brustbereich können wohl viele Ursachen haben, aber ich kann mit dir mitfühlen, ich mache mir auch gleich mehr Sorgen, wenn ich in diesem nur die kleinsten Schmerzen habe. Ich spührte beim Atmen bei meinem Pneumotorax, dass der Lungenflügel kleiner wird (da er ja von der Luft zwischen Lunge und Brustkorb zusammen gedrückt wird), ich konnte also weniger Luft einatmen. Wenn ich jeweils Schmerzen haben habe versuche ich darauf zu achten und hole zbs jeweils tief Luft. Vielleicht hilft dir das ja.
Im Zweifelsfall würde ich lieber zum Arzt.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Captain Sky hat geschrieben:Also ich hatte auch schon einen Pneumotorax, meiner entstand aber sicher nicht einfach vom Im-Bett-Liegen, da brauchte es mehr. Scheinbar habe ich eine gewisse Veranlagung (gross, schlank) und darum ist die Wahrscheinlichkeit auf einen zweiten Pneumotorax grösser.
Schmerzen im Brustbereich können wohl viele Ursachen haben, aber ich kann mit dir mitfühlen, ich mache mir auch gleich mehr Sorgen, wenn ich in diesem nur die kleinsten Schmerzen habe. Ich spührte beim Atmen bei meinem Pneumotorax, dass der Lungenflügel kleiner wird (da er ja von der Luft zwischen Lunge und Brustkorb zusammen gedrückt wird), ich konnte also weniger Luft einatmen. Wenn ich jeweils Schmerzen haben habe versuche ich darauf zu achten und hole zbs jeweils tief Luft. Vielleicht hilft dir das ja.
Im Zweifelsfall würde ich lieber zum Arzt.
scheisse, gross und schlank trifft au uff mi zue... :D
dä mitem sorge mache bi bruscht schmärze kenn i zue guet... ;)
d schmärze woni jetzt ha sin au nix drgege zue dämm woni letschmol kha ha...
vo dämm här, könnt i glügg ha...
Basel ai Liebi!!!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

maradoo hat geschrieben:scheisse, gross und schlank trifft au uff mi zue... :D
und das seit kleines dickes Maradoo...
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Grga Mali hat geschrieben:und das seit kleines dickes Maradoo...
jede het sini dräum... :p
Basel ai Liebi!!!

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

[quote="maradoo"]dä mitem sorge mache bi bruscht schmärze kenn i zue guet... ]
Zum Teil denkt man da wohl nicht mehr ganz rational und hat bei den kleinsten Schmerzen grosse Angst (wobei das auch verständlich ist, Pneumotorax ist ein riesen Scheiss).
Wieso hattest du den deinen ersten Pneumotorax? Der wird ja kaum über Nacht gekommen sein...
Ich hatte mich damals derb verschluckt, bin fast erstickt, da muss wohl die Lunge gerissen sein...

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Captain Sky hat geschrieben:Zum Teil denkt man da wohl nicht mehr ganz rational und hat bei den kleinsten Schmerzen grosse Angst (wobei das auch verständlich ist, Pneumotorax ist ein riesen Scheiss).
Wieso hattest du den deinen ersten Pneumotorax? Der wird ja kaum über Nacht gekommen sein...
Ich hatte mich damals derb verschluckt, bin fast erstickt, da muss wohl die Lunge gerissen sein...
wenn i das wüsst, isch mer dört scho e rätsel gsi... ha nachem nothälfer welle ins hazyland öbbis go ässe und den hets vo dr einte uff die ander sekunde agfange... abr ebe, dr schmärz isch dört 100x grösser gsi...

abr wie du gschriebe hesch isch das jetzt wohrschinlig d paranoia das ganze nomol z ha...
Basel ai Liebi!!!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

maradoo hat geschrieben:welle ins hazyland öbbis go ässe
Y gläb y ha d Ursach fyr dini Problem gfunde...

aber nid dr Josef

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

maradoo hat geschrieben:wenn i das wüsst, isch mer dört scho e rätsel gsi... ha nachem nothälfer welle ins hazyland öbbis go ässe und den hets vo dr einte uff die ander sekunde agfange... abr ebe, dr schmärz isch dört 100x grösser gsi...
Die Schmerzen kamen bei mir nicht gerade nach dem Vorfall, sondern erst deutlich später...

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Grga Mali hat geschrieben:Y gläb y ha d Ursach fyr dini Problem gfunde...
dasch vor acht johr gsi und dört hets s beschte schnitzelbrot gäh!!!!!

@captain sky, i kha mi ebbe bim beschte wille nit dra erinnere irgendöbbis "asträngends" odr so gmacht z ha...
Basel ai Liebi!!!

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

maradoo hat geschrieben:dasch vor acht johr gsi und dört hets s beschte schnitzelbrot gäh!!!!!

@captain sky, i kha mi ebbe bim beschte wille nit dra erinnere irgendöbbis "asträngends" odr so gmacht z ha...
bongsession mit pot-pete??

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Russe hat geschrieben:bongsession mit pot-pete??
james vanille blunt lässt grüssen...
Basel ai Liebi!!!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

jaaaaaaaaa er lebt noch, er lebt noch...
Basel ai Liebi!!!

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

maradoo hat geschrieben:jaaaaaaaaa er lebt noch, er lebt noch...
Schaffsch das, maradoo?
Bild

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

maradoo hat geschrieben:jaaaaaaaaa er lebt noch, er lebt noch...
Gits e Diagnose?

Oddr hesch widdr Panadol gnoh gege dini Lungeerkrankig?

aber nid dr Josef

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Grga Mali hat geschrieben:Gits e Diagnose?

drumm gang i nit gärn zem arzt... useme 5min arzt termin wird e einehalb stunde reis inkl. trip in e röntgeinstitut... :rolleyes:
Basel ai Liebi!!!

Kwai Chang
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kwai Chang »

Grga Mali hat geschrieben:Gits e Diagnose?

Woorschiinz het er ains dampft - dorum isch er so gliichgyltig im Momänt...

Antworten