huch...

AUF GEHTS!176-671 hat geschrieben:hehe, sg gägä basel![]()
easy 00, ych ha si nickname.ZeroZero hat geschrieben:AUF GEHTS!![]()
wie isch di Nick? 176-671?
also du muesch a adapter ha zum online game. in media markt git's so adapter für ps2. koschtet ca. 50.- 70.- sFr.Schluggspächt hat geschrieben:lüt... ich ha jo au e PS2 und Fifa (und sogar pes) aber wie kah me do online spiele?? Ich kumm eigentlig nid sooo schlächt drus was technik aagoht, ha au e Router grad näbem Färnseh... aber wo zum teufel kah me bi dr ps2 e ethernet kabel iistecke?? oder mues me übers USB???
Aha, merci. Lustig... ich ha im Mediamarkt (bhf.) gfrogt obs do öpis git und dä het behauptet das seig bi jedere PS2 scho ibaut.LeyMoBai hat geschrieben:also du muesch a adapter ha zum online game. in media markt git's so adapter für ps2. koschtet ca. 50.- 70.- sFr.
denn montiersch dr adapter hinter dr ps2 und denn hesch noh a kabel vo du mit di modem verbinde ka. isch ganz eifach.
weisch wieso? die alti ps2 isch nit online kombitable ohni dr adapter... bi dr neui ps2 isch sone adapter scho drin installiert.Schluggspächt hat geschrieben:Aha, merci. Lustig... ich ha im Mediamarkt (bhf.) gfrogt obs do öpis git und dä het behauptet das seig bi jedere PS2 scho ibaut.
Schluggspächt hat geschrieben:aha, okay merci. mues nochhär sowieso mol richtig innestadt... denn luegi mol dört vorby.
und jo, leider findet me nur no wenig kompetänti verkäufer. aber sie mien halt verkaufe und nid berote... das bringt jo kei gäld![]()
online träffpunkt: europa lobby.LeyMoBai hat geschrieben:![]()
info: morn zobe ab dr achti.... ps2 online forum - session. alli ps2 zocker willkommen!
easy...176-671 hat geschrieben:Bei mir wirds kritisch. Meine Mitbewohner wollen wohl TV schauen...
lit vermuetli dra, dass es äs paar abständ hät. han der jo letschtmol gseit, dass i nüm sicher bin, üb i abständ drin han oder nöd. ich han di aber shco mol gfunde gha, bisch aber nöd online gsi. i schick süs dir mol än afrog... mittlerweile stohn ich bi knapp 400 pünkt, also bald mol level 2LeyMoBai hat geschrieben:easy...
übrigens di nickname git's nit... ha a "freundanfrage" gmacht.. klappt nit.
176-671 hat geschrieben:lit vermuetli dra, dass es äs paar abständ hät. han der jo letschtmol gseit, dass i nüm sicher bin, üb i abständ drin han oder nöd. ich han di aber shco mol gfunde gha, bisch aber nöd online gsi. i schick süs dir mol än afrog... mittlerweile stohn ich bi knapp 400 pünkt, also bald mol level 2bi stuttgart öppe uf rang 6 (vu knapp 280). uffallend isch, dass sowohl ich, als au min mitbewohner eigentlich so ab em 10i immer guet spilet, vorher aber meischtens eher mies...
easy, verwütschisch denn vilich eventuell min mitbewohner, aber egal, würd sägä, mir sind öppe uf em gliche level, wenn au anderi spielwiisLeyMoBai hat geschrieben:![]()
okay, gib du mir a freundanfrage, also, es lauf mer au nit immer guet... abr bi mir isch das au aso. ab dr 22h schpill-ych auch um länge besser...
äh.......176-671 hat geschrieben:easy, verwütschisch denn vilich eventuell min mitbewohner, aber egal, würd sägä, mir sind öppe uf em gliche level, wenn au anderi spielwiis
kompakt & realistisch...176-671 hat geschrieben:ich han denk gmeint, dass min mitbewohner und ich öppe uf em gliche level sind ] wiä du spilsch, weiss i jo nonig[/B]
yep. anfrage angenommen.176-671 hat geschrieben:heute wieder die gleiche leier. bis 10 uhr eher schlecht, dann wieder auf gut 400 punkte raufgespielt und dann wieder leicht bergab. hab dir übrigens die anfrage geschickt
AUF GEHTS!LeyMoBai hat geschrieben:wiedermol a session.
22.11.06
tatort: online - lobby ( mein land )
treffunkt: nach den CL spiel. ca. 22:30.
@ zero zero: ych bi parat!![]()
okay.ZeroZero hat geschrieben:AUF GEHTS!![]()
Bi wohrschinlich scho vorhär online..
Erdbeerdördli (176-671) bisch au dabei?
tss, do bruchts kein trick, nöchi freistöss sind sowieso eifach... weiss nonig, üb is hüt obig schaff. han morn ä präsentation im ene kursLeyMoBai hat geschrieben:okay.
Btw: foul mine schpiller nid vor dr 16ner, ha ne 100% freistossträffequote.( ha a gemeine trick ussgfunde...pavel nedved rockt. )
scho klar, abr dr winkel muess trotzdem stimme!176-671 hat geschrieben:tss, do bruchts kein trick, nöchi freistöss sind sowieso eifach... weiss nonig, üb is hüt obig schaff. han morn ä präsentation im ene kurs![]()
auf geht's 176-671: hüt zobe isch di chance. zero zero chund zur mir go zocke. d.h. chasch gege 2 top schpiller zocke. online ab 20h until 23h.176-671 hat geschrieben:tss, do bruchts kein trick, nöchi freistöss sind sowieso eifach... weiss nonig, üb is hüt obig schaff. han morn ä präsentation im ene kurs![]()