Familienkutschen ist topic.The Dome hat geschrieben:Hättest hinten mit suchen beginnen sollen....
Das Vehikel da erfüllt einen anderen Zweck...

Denn lueg doch mol d'Priise vo de andere a. Es goht v.a. um dr Platz, um Klimaalag, Lädersitz (eifacher zum putze), Winterräder, Sunnedach etc.Grga Mali hat geschrieben:Umklappbari Mittelsizz zum e Salattäller drufstelle oddr was? Y mein soo gynschtig isch jo dä au nid...
Opel Zafira, VW Touran etc. sin jo in dr gliiche Priisklass...Modern Times hat geschrieben:Denn lueg doch mol d'Priise vo de andere a. Es goht v.a. um dr Platz, um Klimaalag, Lädersitz (eifacher zum putze), Winterräder, Sunnedach etc.
Isch dr Krüzritter hüt nid umme?
Weisch liebe Grga, Du muesch s'Gsamtpaket aluege, do kunnt dr Hyundai denn doch einigis ginschtiger drhär. Nei, nadirlig sinn d'Lädersitz und d'Winterschläppe nid bi jedem Modäll dbri, Grga, aber kasch sie ginschtig ha, wobi villicht kenntisch Du sie mir no es bitzeli ginschtiger bsorge?Grga Mali hat geschrieben:Opel Zafira, VW Touran etc. sin jo in dr gliiche Priisklass...
Usserdäm het glaub au nid jede Hyundai Lädersizz und Winterräder scho drbi oddr?
drfür isch dr widerverchaufswärt beschisse .....Modern Times hat geschrieben:Weisch liebe Grga, Du muesch s'Gsamtpaket aluege, do kunnt dr Hyundai denn doch einigis ginschtiger drhär. Nei, nadirlig sinn d'Lädersitz und d'Winterschläppe nid bi jedem Modäll dbri, Grga, aber kasch sie ginschtig ha, wobi villicht kenntisch Du sie mir no es bitzeli ginschtiger bsorge?
Y bi kei Erschtklässler impfall!Modern Times hat geschrieben:Weisch liebe Grga, Du muesch s'Gsamtpaket aluege, do kunnt dr Hyundai denn doch einigis ginschtiger drhär. Nei, nadirlig sinn d'Lädersitz und d'Winterschläppe nid bi jedem Modäll dbri, Grga, aber kasch sie ginschtig ha, wobi villicht kenntisch Du sie mir no es bitzeli ginschtiger bsorge?
Tschuldigung Grga, ich ha Di nid welle verruggt mache!Grga Mali hat geschrieben:Y bi kei Erschtklässler impfall!
Was denn fyr e Gsamtpaket? Mach doch emol e Konkrets Bispil vomene ach-so-tolle-Hyundai-Koreaner-Riisschyssle wo du gseh hesch und denn zeig ych dir e glichwärtigs Auto zum gliche Priis...
Kei Problem, y wird nid so gschnäll verrugt.Modern Times hat geschrieben:Tschuldigung Grga, ich ha Di nid welle verruggt mache!Wie sell ich wisse, dass Du wirklig wotsch hälfe?
Ich nimm Dis Agebot natirlig no so gärn in Aspruch. Wenn's e Europäer isch um so besser! Also ich hätti gärn e
- Van
- Lädersitz
- Klimaalag
- Tönti Schiibe hinte
- Sunnedach
- Mettalic-Lackierig
- Diesel lieber als Benzin (muess aber nid unbedingt si)
- Sunnschtige Schnickschnack nid allzue tüür (Winterpaket mit Pneus, DVD fir d'Kinderli, Navigation, Sitzheizig, Färnbedienig etc.)
Bis jetzt sinn die beschte Agebot wo ich gseh ha ebbe dä Hyundai Trajet und dr Toyota Previa
Grga Mali hat geschrieben:Kei Problem, y wird nid so gschnäll verrugt.
Y ha abbr gseit konkret, also weisch liebe Modern Times, so mit Bildli und Priis und allem vomene Hyundai Trajet. Sunscht weiss y jo nid mit was fyr eme Priis y muess verglyche...
Ich denke auch, dass es auf dies hinausläuft...BadBlueBoy hat geschrieben:@Modern Times
Das läuft so. Du gehst ein wenig spazieren und suchst Dir das gewünschte Auto aus (Tiefgaragen, Parkplätze etc). Dann meldest Du via vertraulichem Kanal die Autonummer der Wunschkarre an Grga und am anderen Morgen kannst Du Dein Gefährt abholen (Winterräder werden ggf später nachgeliefert). Hat bei mir wunderbar geklappt, Grga hat mir sogar ohne zu murren schönere Felgen besorgt. Du must nicht mal was zahlen, weil Grga sofort Panik kriegt, wenn Du ihm etwas androhst. Ein lieber Kerl der alles für Dich machen wird.![]()