scho gseh???Russe hat geschrieben:verdammt - wo ist des postels frühmorgen spoiler??
anscheinend hat ihn die folge inkl. tröte anderst verstrichen.......
BrainFreeZZe!!
Lost
- chickens**t
- Benutzer
spoiler:Eckfahne hat geschrieben:Gopferdamminomol... jetzte lön sie die Hocke mit dr Istellig uf e Jack während ganze 4 Monet! Hän die e Knall? Ich will wüsse wie das usgoht, ich halt das doch nid us. AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
ebbe, find jetzt dr cliffhanger nit sooo toll...
1. isches mir eigentlig glich wen dr ben würd abkratze..
2. könne d kate und dr texas ranger gar nit abhaue will si uff dr zweite insle sin wie dr sawyer jo gsait het...
abr wenigstens isch dr sawyer nit druff gange wie überall gschriebe...
i hätt mer e andere cliffhanger gwünscht... z.b. im zämmehang mit däm wo dr locke uffem eko sim stock liest!!! är entdeckt öbbis sensationells und zack fertig... naja...
und wo isch dr momänt wo uns s hirn sött iifriere loh?
ok, viellicht bini nachem match eifach in dr falsche stimmig gsi...
Basel ai Liebi!!!
@Maradoo:
Spoiler:
Ich mein, e chli schwümme duet jo niemer weh, und theoretisch kasch dr jo s Boot vo the Others go sueche, ich mein, die schiffe jo au immer wieder in dr Gegend umme. By the way: wär seit dass sie WIRKLICH uf ere andere Insle sin? Bestätigt beko hämmr das jo au noni. Vo däm här.
Und ob dr Ben abkratzt oder nid findi nid so Unwichtig, wenn dr anderi Schoofseggel wo dr Sawyer immer wieder zu Sau macht an d Macht vo the Others kunnt goht einiges schief. Also, lieber dr Ben witerläbe lo. Meinsch nid?
Und nei, Prison Break gits nid uf dütsch
Spoiler:
Ich mein, e chli schwümme duet jo niemer weh, und theoretisch kasch dr jo s Boot vo the Others go sueche, ich mein, die schiffe jo au immer wieder in dr Gegend umme. By the way: wär seit dass sie WIRKLICH uf ere andere Insle sin? Bestätigt beko hämmr das jo au noni. Vo däm här.
Und ob dr Ben abkratzt oder nid findi nid so Unwichtig, wenn dr anderi Schoofseggel wo dr Sawyer immer wieder zu Sau macht an d Macht vo the Others kunnt goht einiges schief. Also, lieber dr Ben witerläbe lo. Meinsch nid?
Und nei, Prison Break gits nid uf dütsch
@eckfahne
jo öb si wirglig uff dr zweite insle sin froog mi au...
uffem plan uff dr düüre sin jo eigentlig alli hatch am gliche ort...
s dorf vom ben und kho isch jo au uff dr absturz insle...
und wäg dämm hüübi wo dr sawyer will kille, i glaub s goht höggstens no 2-3 folge und den machts mol zack zack und dr sawyer het dä penner killt!!!
jo öb si wirglig uff dr zweite insle sin froog mi au...
uffem plan uff dr düüre sin jo eigentlig alli hatch am gliche ort...
s dorf vom ben und kho isch jo au uff dr absturz insle...
und wäg dämm hüübi wo dr sawyer will kille, i glaub s goht höggstens no 2-3 folge und den machts mol zack zack und dr sawyer het dä penner killt!!!

Basel ai Liebi!!!
also ich find d folg rächt rächt geil...nüt gross los eigentlich, aber d ereignis spitze sich hart zue!!
....hmmm....s zeigt sich erscht jetzt, was für e grossi macht dä ben wirklich het....s schiine alli sehr loyal und besorgt z reagiere....inere normale gselschaft würd ein versueche die situation vo schwäch usznutze und sich in dr rangordnig uffe zschaffe...dunggt mi no e interssante punggt - die müen irgendwie abhängig vonem sii oder ihn wirklich als führer anerkenne.....ob die blond will hälfe oder ebbe die einzig isch wo d position vom ben will isch mer nid klar - aber si schiint zum allerängschte kreis z ghöre
edit: was seit er genau wo si vo dr op wäglaufe zum dr sawyer umloh?
...blablabla...ben is putting his life in the hands of one ot them.....shepard wasn't even on ????? irgend e name woni nid verstand????? 's list
....hmmm....s zeigt sich erscht jetzt, was für e grossi macht dä ben wirklich het....s schiine alli sehr loyal und besorgt z reagiere....inere normale gselschaft würd ein versueche die situation vo schwäch usznutze und sich in dr rangordnig uffe zschaffe...dunggt mi no e interssante punggt - die müen irgendwie abhängig vonem sii oder ihn wirklich als führer anerkenne.....ob die blond will hälfe oder ebbe die einzig isch wo d position vom ben will isch mer nid klar - aber si schiint zum allerängschte kreis z ghöre
edit: was seit er genau wo si vo dr op wäglaufe zum dr sawyer umloh?
...blablabla...ben is putting his life in the hands of one ot them.....shepard wasn't even on ????? irgend e name woni nid verstand????? 's list
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
-
- Erfahrener Benutzer
s03e06: kate, typisch frau chönne keini extremsituatione iordne und hänge sich an näggschtbschte typ a. (wobi de saywer scho e coole typ isch, aber nid de typ ma wo d'kate wohl suecht... ) het die tatsächlich uffere zeiche vo zueneigig vom jack gwartet ohni z'bedänke dass d'situation nid abroocht gsi isch. jack macht uusnahmwies e clevere stategische schachzug....
und jetzt warte uff s03e07...
und jetzt warte uff s03e07...
FOOTBALL'S LIFE!
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
wenn i mi richtig erinnere, het är ihre d gschicht vo sinere erschte op verzellt.
wo är irgend e saich gmacht het und d patientin fascht gstorbe wär, denn hetr sich gsait i gib mr jetzt 10sek ziit zum panik ha & denn konzentriersch di wieder & machsch di job...
oder so ähnlich
ha d folg au hammer gfunde: run kate, ruuuuuuuuuuuuuuuuunnnn
wo är irgend e saich gmacht het und d patientin fascht gstorbe wär, denn hetr sich gsait i gib mr jetzt 10sek ziit zum panik ha & denn konzentriersch di wieder & machsch di job...
oder so ähnlich

ha d folg au hammer gfunde: run kate, ruuuuuuuuuuuuuuuuunnnn

- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
goodwin aka good twin...Russe hat geschrieben:könnt au dr vorname vom goodwing / goodwin sii....![]()

also i glaubs jo nit das dr goodwin dr jacob isch, will den hätt dr ben sicher nit dr goodwin zem flugi gschiggt, sondern dr goodwin dr ben...

edit, i glaub d augeklappe isch ein vo dr lost-experience...
Basel ai Liebi!!!
[quote="maradoo"]goodwin aka good twin...
also i glaubs jo nit das dr goodwin dr jacob isch, will den hätt dr ben sicher nit dr goodwin zem flugi gschiggt, sondern dr goodwin dr ben... ]
wär seit, dass dä "jacob" e grossi nummere isch???
goodwin isch miner meinig noch e nochname.........usserdäm, wär hesch no gseh e lischte schriibe wo dr shepard nid druff isch - well uff dr zweite lischte wo dr michael bekunnt isch er druff......
d augeklappe seht schwer nach mister friendly uss....
I've seen the future. You know what it is? It's a 47-year-old virgin, sitting around in his beige pajamas, drinking a banana-broccoli shake, singing, "I'm an Oscar Meyer wiener."

also i glaubs jo nit das dr goodwin dr jacob isch, will den hätt dr ben sicher nit dr goodwin zem flugi gschiggt, sondern dr goodwin dr ben... ]
wär seit, dass dä "jacob" e grossi nummere isch???
goodwin isch miner meinig noch e nochname.........usserdäm, wär hesch no gseh e lischte schriibe wo dr shepard nid druff isch - well uff dr zweite lischte wo dr michael bekunnt isch er druff......
d augeklappe seht schwer nach mister friendly uss....
I've seen the future. You know what it is? It's a 47-year-old virgin, sitting around in his beige pajamas, drinking a banana-broccoli shake, singing, "I'm an Oscar Meyer wiener."
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
[quote="maradoo"]wenn bim fcb öbber e liste mit neue spieler macht, isches d gigi odr dr gross, nit dr zanni... also e hochs tier... ]
alte dr ruedi wird gschiggt und kunnt mit ere lischte heim.....wenn dört nid druff bisch nimmt dr gross und "the mummy 3" kein notiz vo dir!!
kennt öbber dr "edgar friendly" ??
vo ihm isch das quote woni aaghängt ha im post vorhär!??!
alte dr ruedi wird gschiggt und kunnt mit ere lischte heim.....wenn dört nid druff bisch nimmt dr gross und "the mummy 3" kein notiz vo dir!!
[quote="maradoo"]so, hüt zobe nachem match die letscht folg und den warte bis in februar...
hän dr euch scho alternative gsuecht für die zyt? ]
wie die letscht folg??

hän dr euch scho alternative gsuecht für die zyt? ]

So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying
Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying
Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
drumm schiggt dr ben jo dr scout goodwin!!!Russe hat geschrieben:alte dr ruedi wird gschiggt und kunnt mit ere lischte heim.....wenn dört nid druff bisch nimmt dr gross und "the mummy 3" kein notiz vo dir!!
gigi/gross = ben odr e unbekannte, caipi-ruedi = ethan, goodwin!!!!!!!!!
Basel ai Liebi!!!
alte würdsch lieber zum thema stellig bezieh, anstatt di vo dümmliche froge vo blonde hüehner abzlängge loh!maradoo hat geschrieben:nach 3x06 wo am donnstig gloofe isch mache si pause mit dr dritte staffle bis mitti februar...
edit: glück ka
maradoo teil 1:
wenn bim fcb öbber e liste mit neue spieler macht, isches d gigi odr dr gross, nit dr zanni... also e hochs tier...
maradoo teil 2:
drumm schiggt dr ben jo dr scout goodwin!!!
alte - bisch dämfall mit mer einig, dass dr goodwin zum vorname jacob heisst!
wenn bim fcb öbber e liste mit neue spieler macht, isches d gigi odr dr gross, nit dr zanni... also e hochs tier...
maradoo teil 2:
drumm schiggt dr ben jo dr scout goodwin!!!
alte - bisch dämfall mit mer einig, dass dr goodwin zum vorname jacob heisst!

jo goodwin isch glaub scho e vorname, aber dr goodi goodwin isch jo eh scho lang tot bzw. vo dr ana-lucia killt worde...Corpsegrinder hat geschrieben:goodwin isch doch e vorname?!
I glaub übrigens nid, dass d Augeklappe e Other isch. Eher eine wie dr Desmond, wo weder zu de einte no zu andere ghört.
nöö, glaubi nid. d het viel z grimmig dri gluegt & het d kamera abgschtellt & genau gwüsst, was lauft. ka mr nid vorschtelle, dass är kaine vo de others isch. i glaub eher, dass dr eyepatch typ dr jacob isch & me im tv im hatch s gheime headquarter vo de others gseh het. (wurum die allerdings so blöd sin & d kamera nid abgschtellt hän isch e anderi frog

dä hatch wo dr jack igsperrt isch, het jo ähnlichi usstattig (kameras, monitor zum überwache), i glaub scho,dass das verbunde isch.
mann ich ka eifach nid no so lang warte, bis es wiiter goht

edith: i ha glaub scho neume gläse, dass dr jacob e neue charakter isch, nix jacob goodwin oder so...