Was händ Ihr für Exklusivi Sache vom FCB?
-
- Erfahrener Benutzer
- e stigg goalnetz vom alte joggeli
- e ball, mit de spiilerunterschrifte
- und - naja, nit diräggt fcb - e modäll (massstab 1:160) vom neie joggeli, won i fir d maduuraarbet baut ha
- e ball, mit de spiilerunterschrifte
- und - naja, nit diräggt fcb - e modäll (massstab 1:160) vom neie joggeli, won i fir d maduuraarbet baut ha
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
- VorwärtsFCB
- Erfahrener Benutzer
Rot_Blau
habe noch toornetz und rasen vom thun match als wir meister wurden..
nicht allzu gross + speziell aber war ein riesen spiel..
mit bolonaise,platzstürmung und und und..
Do soll emol eine sage, dass e FCB-Fän nidd sentimental kha si.....Golpe
hehe, genau s'glich hani au mitgno...
Ich ha vo dämm Spiel au e bitz Gras mitgnoh, aber leider scho alles graucht

- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- Mutter Theresa
- Erfahrener Benutzer
Maskottli
Y ha ä Joggeli-Maskottli uss em 1999.
Y bi in dä Ferie gsi in Graubünde. Dr Zubi isch zuefelligerwyys im glyche Feriehuus gsi. In dr Tiefgarasch het er mi Auti mit em FCB-Wimpel gseh und an Silveschter ä signierts FCB-Maskottli druffglegt (Joggeli).
Zubi wie-n er leibt und lebt. Sehr fännooch halt.
Y bi in dä Ferie gsi in Graubünde. Dr Zubi isch zuefelligerwyys im glyche Feriehuus gsi. In dr Tiefgarasch het er mi Auti mit em FCB-Wimpel gseh und an Silveschter ä signierts FCB-Maskottli druffglegt (Joggeli).
Zubi wie-n er leibt und lebt. Sehr fännooch halt.
S Matchplakat vom 1. Spiel im neue Joggeli. FC Basel - Lausanne FC.
Das Plakat isch sehr schnell wäg gsi. Ha eins uf dr Gschäftsstell welle go hole, die händ mich dene a d Toyota-Garage verwisse, do sie keini meh gha händ. Also zur Rosental-Garage (dörte wo jetzt ä Tierhandlig drin isch) und dörte grad s letschte Plakat überko.
Ä alti sälbergmachti FCB-Fahne us de achtziger Johr. Han ich bim mim Arbeitsplatz gfunde. Isch sit Johre dörte umegläge, bis emol ä Arbeitskolleg gseit het, ich söll di Fahne hei nä, süsch wird sie entsorgt.
Äs Armband i de FCB Farbe und em FC Basel Schriftzug, exklusiv härgstellt in Thailand.
Ä Salontisch, wo ich selber zur Vitrine umbaut ha, um FCB-Pins und Joggeli-Blaggede dri z tue.
Das Plakat isch sehr schnell wäg gsi. Ha eins uf dr Gschäftsstell welle go hole, die händ mich dene a d Toyota-Garage verwisse, do sie keini meh gha händ. Also zur Rosental-Garage (dörte wo jetzt ä Tierhandlig drin isch) und dörte grad s letschte Plakat überko.
Ä alti sälbergmachti FCB-Fahne us de achtziger Johr. Han ich bim mim Arbeitsplatz gfunde. Isch sit Johre dörte umegläge, bis emol ä Arbeitskolleg gseit het, ich söll di Fahne hei nä, süsch wird sie entsorgt.
Äs Armband i de FCB Farbe und em FC Basel Schriftzug, exklusiv härgstellt in Thailand.
Ä Salontisch, wo ich selber zur Vitrine umbaut ha, um FCB-Pins und Joggeli-Blaggede dri z tue.
Matchplakat von wahrscheinlich Ende 80er (kann mich gar nicht mehr erinnern, wann ich das wo abgehängt habe - Motiv ist ein gemaltes FCB-Wappen, "entworfen" von "Rehorek '86". Steht zumindest so drauf). Hat noch heute einen Ehrenplatz im für den FCB gewidmeten Zimmer
Ausserdem: Porträt der 80-Meistermannschaft im Baslerstab. Wo mein Riesenposter von Harald Nickel von ca. '81 hingekommen ist, weiss ich leider nicht mehr

Ausserdem: Porträt der 80-Meistermannschaft im Baslerstab. Wo mein Riesenposter von Harald Nickel von ca. '81 hingekommen ist, weiss ich leider nicht mehr

Verkäuflich?2002 hat geschrieben:Jubiläumsbuch 50 Jahre Fc Basel au zimmlig sälte liggt bi mir im Kaschte.
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
Nicht exklusivtilly hat geschrieben:einen pfandbecher aus dem alten joggeli!![]()

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Die schon, da die ja von dir selbst geblasen wurdetilly hat geschrieben:und meine selbstgeblasene weihnachtskugel mit fcb-signet?
die ist wohl auch nicht exklusiv, oder was?
![]()

Genau so exklusiv wie mein TShirt.... (Das habe ich auch selber gemalt)
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Du hast doch vor allem ein grosses Archiv von alten BaZ-Artikeln, dass scheint mir etwas Exklusives zu sein...plutokennedy hat geschrieben:Ich habe eine Christian-Gross-Gnadenkapelle von der berühmten Basler Künstlerin Oeri anfertigen lassen. Meines Wissens exisiert dieses Teil nur als Unikat und wird mich in Ewigkeit selig machen.
-
- Erfahrener Benutzer
wenn mir scho bi de sälber gmachte sache sin:Goofy hat geschrieben:Die schon, da die ja von dir selbst geblasen wurde
Genau so exklusiv wie mein TShirt.... (Das habe ich auch selber gemalt)
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
Em Chippers sis Liibli, won är a kha het, won är nach em Titelgwünn 2002 im Joggeli gege St. Galle s'Gool gschosse het. Und Originaltrikots vo ainige Spiiler, u.a. au mit UEFA-Ufnaier, us jedere (vo de neuere
) Maischtersaison es Liibli mit allene Spiilerunterschrifte und vo 2002 - Summer 2006 praktisch alli FCB-Spiil uf Video/DVD (s'einzig zellendi wo mr fehlt isch s'verschobeni Xamax-Spiil vo däm Oschtersamschtig; do bin i in de Oschterferie gsi
, und es paar Teschtspiil us em färnere Usland)

* La Force Valaisanne - Totgesagte leben länger *