176-671 hat geschrieben:dachte ich auch zu beginn, aber wenn sich das ganze nur durch die statistik berechnen lässt, dann müssten ja spieler mit einer besseren statistik einen höheren fähigkeitslevel haben, was nicht immer der fall ist und spieler mit einer schlechteren statistik einen tieferen fähigkeitslevel, was auch nicht immer der fall ist. ausserdem ziehts bei mir mal punkte ab, mal gewinn ich welche dazu ohne dass sich die statistik grossartig verändert
es chund druf a ob du gege a besser platzierti schpiller zocksch oder nit, d.h. wenn du immer gege schpiller mit a fähigkeitslevel ab 10 uffwärts zocksch, kriegsch du bi jedi sieg massive mehr pünggt, es git so lüt wo nur gege level1 schpillt die gwünne zwar vil mehr abr sie kriege weniger pünggt für ne sieg gege a level1ner.
was au noh komisch isch bim fifa07; isch die abbruchserie, gescht hän ych gege zerozero gzockt ( er isch a fifa machine! level 15...

) es isch 1:1 gstande, plötzlich abbruch und in mine + sine statistik zählt das als niederlage und das resultat isch abr immernoh 1:1...
macht doch aso wie LMB; erscht a uffbaugegner ( tiefe level ) näh, denn besiege und spöter zocksch nur noh gege hohi level gegner mit a niedrigi abbr. in %. ( die breche nit grad ab wenn du nach ca.15min scho 2: 0 führt ).
will manchmol kriegsch a abbruch und es zählt bi dir als a 0:3 niederlage...