MK-Wear ... neui Produkt, Verkauf, etc
01.11.2006: Update im Shop..*Tami* hat geschrieben:Weiss öppert, öbs no Jäggli git? Im Shop hani nur d Händsche, d Kappe und dr Schal xe....![]()
Ab sofort sind die neue Kleider im Shop erhältlich.
Einzig s Jäggli isch vorerscht nit Online. Um e riise hi und här mit de verschiidene Grössene z'vermiide, wärde d Jäggli an de näggschte Heimspiil in dr Kurve verkauft.
Söttisch kei Möglichkeit ha dir das Jäggli z'bsorge, denn kasch di an Shop wände.
Wer lesen kann hat vorteile.

S Edit meint no, dass d Quelle die Sitte isch, vo wo du dr Onlineshop bsuecht hesch...

-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
dr Fanträff findet wie immer ab de 7ni im Fanprojekt statt. Es bestoht au no d Möglichkeit diversi Fanartikel z kaufe, unter anderem au s Jäggli.
- seth
- Erfahrener Benutzer
bi mir ischs öppe 10 täg gange nach bezahligBierglas hat geschrieben:Würde mich auch interessieren![]()
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
isch doch logisch, dass de uff dini sache e paar däägli muesch warte. Isch jo au kei Sach. Wenns unbedingt friener hättisch welle, hesch jo mehrmols d'Möglichkeit gha das direkt vor Ort zkaufe.tobi hat geschrieben:... und mich erst!![]()
Die Lüt mache das alli ehreamtlich. Do isches doch klar, dass sie nit grad sofort uff dPoscht seggle, wenn du iizahlt hesch!
- tobi
- Erfahrener Benutzer
Bei 130km pro Weg...!bg_bs hat geschrieben:isch doch logisch, dass de uff dini sache e paar däägli muesch warte. Isch jo au kei Sach. Wenns unbedingt friener hättisch welle, hesch jo mehrmols d'Möglichkeit gha das direkt vor Ort zkaufe.
Die Lüt mache das alli ehreamtlich. Do isches doch klar, dass sie nit grad sofort uff dPoscht seggle, wenn du iizahlt hesch!

Vor etwa 12 Tagen habe ich den Betrag für Mütze und Schal auf das Konto überwiesen, bis jetzt ist leider die bestellte Ware noch nicht eingetroffen. Auch mein Mail an den MK-Shop wurde nicht beantwortet. Weiss jemand etwas, wie lange die Lieferfristen dauern, möchte nämlich nicht mehr allzulange warten.
- kurzpass.ch
- Benutzer
lueg e bar iträg obe dra...Maty hat geschrieben:Vor etwa 12 Tagen habe ich den Betrag für Mütze und Schal auf das Konto überwiesen, bis jetzt ist leider die bestellte Ware noch nicht eingetroffen. Auch mein Mail an den MK-Shop wurde nicht beantwortet. Weiss jemand etwas, wie lange die Lieferfristen dauern, möchte nämlich nicht mehr allzulange warten.
Athenry hat geschrieben:in der regel 17 tage nach bestellung, falls die bestellung nach 16.00 uhr erfolgte 18 tage. eingerechnet die durchschnittlichen 3,5 sonn- und feiertage in dieser periode. falls an einem montag oder dienstag bestellt wurde dauerts 16 tage, natürlich aber nur vor 16.00 uhr, sonst wieder 17.
- kurzpass.ch
- Benutzer
das war eine ironische anspielung auf die quengelei vieler user.kurzpass.ch hat geschrieben:lueg e bar iträg obe dra...

@maty, tobi etc
wenn ihr einbezahlt habt bekommt ihr das zeugs auch. wenns so wahnsinnig pressiert hättets ihr ja im stadion kaufen können (wer "mk-wear" trägt wird da wohl öfters anzutreffen sein oder?). denn eben:
also:bg_bs hat geschrieben:Die Lüt mache das alli ehreamtlich. Do isches doch klar, dass sie nit grad sofort uff dPoscht seggle, wenn du iizahlt hesch!
Winne hat geschrieben:Wer chillt ist im Vorteil...