so viel gedanke macht sich e richtige maa nid..the kaiser. hat geschrieben:saged emol, wo mir männer fähler mache, viellicht könne mer jo öbbis ins bewusstsy riefe oder wyyteri faux-pas vrhindere.
-weles isch zb e satz, wo me als maa nie dörf sage ?
-wie ka me euch e wirkligi freud mache ?
-weles isch dr gsundi mix us gnueg ufmerksamkeit und nid z fescht klammere ?
-wiewyyt närve bricht über ex-e, wieviel söll me vrzelle und wenn ufhöre, allg über fraue ?
-wieviel komplimänt sin guet, wenn foots afo närve ?
-was beleidigt und verletzt euch ?, denn meischtens passierts ohni bösi motiv, trotzdäm isch dr schade oft gross und viel gschirr zerschlage.
An alli Fraue: Wie sött eure Fründ si?
ja klar muss man zusammenpassen, aber es gibt immer kleine reibungspunktethe kaiser. hat geschrieben:es goot um mentalität, identität, grundwärt und ideal. wenn my fründin nid die glyyche oder zumindescht ähnligi het, isch sie nid die richtigi, denn passts eifach nid. ich möcht e fründin, wo mir ähnlig isch, anderi suech viellicht dr gegesatz, was bi mir aber nid dr fall isch.
me muess reschpäkt, taktgfühl, aschtand, positivismus, vrschtändnis und yfühligsvrmöge zeige und va diräkt gravierendi problem aschpräche, das isch s allerwichtigschte, denn tauche nämlig mind. 80% vo de problem gar nid uff. wenn mes nid aschpricht, entschtöhn missvrschtändnis, vrletzige, irreparabli schäde und küeli, wo nümm z korriigerre sin.
und das habe ich damit gemeint, wegen probleme lösen und so...
Beim Fussball verkompliziert sich alles durch die Anwesenheit des Gegners.
Jean-Paul Sartre
Jean-Paul Sartre
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
widerschpruch, ha nur die gröschte nörgelargumänt ufzellt, wo fraue über ihri ex-fründe ablöön.cinyna hat geschrieben:so viel gedanke macht sich e richtige maa nid..![]()
![]()
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
[quote="prattela"]ja klar muss man zusammenpassen, aber es gibt immer kleine reibungspunkte
und das habe ich damit gemeint, wegen probleme lösen und so... ]
natürlig, und denn muess me sich halt arangiere, was kei problem sött si, wenn me sich e bitz mieh git.
es git aber au partner, wo meine, dr andere vrbiege z könne, was imo von eme intolerante wäse züügt und nurbemitleidenswärt isch .
und das habe ich damit gemeint, wegen probleme lösen und so... ]
natürlig, und denn muess me sich halt arangiere, was kei problem sött si, wenn me sich e bitz mieh git.
es git aber au partner, wo meine, dr andere vrbiege z könne, was imo von eme intolerante wäse züügt und nurbemitleidenswärt isch .
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
falco
falco
-
Allez Basel!
- Erfahrener Benutzer
kaiser isch äu kei richtige maa ...cinyna hat geschrieben:so viel gedanke macht sich e richtige maa nid..![]()
![]()
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
tschösssss, ryyt mit em john wayne und dyym gwehr in sunneuntergang du maskulini idealoffebarignogomet hat geschrieben:kaiser isch äu kei richtige maa ...
das sin nid richtige männer, sondern entweder sozial inkompetänti oder dümmling, bi nur uff das ygange, wo die meischte fraue beklage.
falco
falco
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- 33*Maischterovic*33
- Neuer Benutzer
-
Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer
Jo e Spränzeli suecht sich jo au nid die fettischt Frau, das isch jo normal, dass es keini z grosse Differänze derf geh.Dark Coyote hat geschrieben:jetzt han ich doch gmeint nid zu nüchtern!![]()
wieso nid z intelligänt? hesch angst![]()
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- 33*Maischterovic*33
- Neuer Benutzer
-
Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer
Stimmt!Grga Mali hat geschrieben:Jo e Spränzeli suecht sich jo au nid die fettischt Frau, das isch jo normal, dass es keini z grosse Differänze derf geh.
hey mali bisch gester de bulle abghaue? Chum verzell emol wie isch das so abgloffe und wie händ dich d bulle so behandlet?
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
Wo denn das?Dark Coyote hat geschrieben:Stimmt!![]()
hey mali bisch gester de bulle abghaue? Chum verzell emol wie isch das so abgloffe und wie händ dich d bulle so behandlet?![]()
Dä uff em Dach bi denn nid ych gsi, bi jo kei Schwob.
Erster, Einziger und Bester!
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
-
John_Clark
- Erfahrener Benutzer
-
Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer
-
Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
[quote="John_Clark"]ehm Herr Kaiser, du luegsch das falsch a. S goht nid drum, öb DU ihre Asprüch gnüegsch - sondern öb sie DINE Asprüch gniegt. Sunscht cha si grad goh.
]
sowohl als auch
wenn ich de aschprüch nid gnieg, beruets meischtens uf gegesitigkeit. und vo wäge nid gniege: denn sött me erscht gar nid mit ihre go, aka für mi entscheide halt immer die erschte 15 sekunde, dh usseh und dr erscht satz wo sie seit, am beschte no wenn sie grad no lächlet. denn hesch e gsamtydrugg, wo sich meischtens bewohrheitet, ich halt nüt vo monate- oder gar johrelanger kollegschaft, das muess grad yfahre.
sowohl als auch
wenn ich de aschprüch nid gnieg, beruets meischtens uf gegesitigkeit. und vo wäge nid gniege: denn sött me erscht gar nid mit ihre go, aka für mi entscheide halt immer die erschte 15 sekunde, dh usseh und dr erscht satz wo sie seit, am beschte no wenn sie grad no lächlet. denn hesch e gsamtydrugg, wo sich meischtens bewohrheitet, ich halt nüt vo monate- oder gar johrelanger kollegschaft, das muess grad yfahre.
falco
falco
-
Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer
-
Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer