MK-Wear ... neui Produkt, Verkauf, etc
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
danke, wonis hüt nomidaag glääse ha, hani de teil ändwääder voll überlääse, ODER er isch nid gsi. (was eher mini vermuetig ischunit_bs hat geschrieben:Mir verkaufe die Sache am BHF bis e halb Stund vor Zugabfahrtszyt (die kunnt au no). Am Mäntig ka mehs denn bim MK-Träff kaufe und ab nächster Wuche au im Onlineshop.
Stoht so uff muttenzerkurve.ch

- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
doch, doch war er, MonsieurBebbionist hat geschrieben:danke, wonis hüt nomidaag glääse ha, hani de teil ändwääder voll überlääse, ODER er isch nid gsi. (was eher mini vermuetig isch)

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
nachdäm s geschter zuegange isch wie amene bazar

und einigi z spoot zem büssli kho sin oder kai meegligkait kha hänn zem irgendwelchi MK-wear z kaufe ...
hytt zoobe ab de 19h im FP gits nonemole d chance eppis z ergattere ...

und einigi z spoot zem büssli kho sin oder kai meegligkait kha hänn zem irgendwelchi MK-wear z kaufe ...
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
-
- Erfahrener Benutzer
ab wenn kann man online kaufen?bulldog™ hat geschrieben:nachdäm s geschter zuegange isch wie amene bazar
und einigi z spoot zem MK-bazar kho sin oder kai meegligkait kha hänn zem irgendwelchi MK-wear z kaufe ...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
-
- Erfahrener Benutzer
- bombaclock
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Hmm da ich sunst wahrschindlich ned a die dinger ane chume (will ich nid a nimme, dass nach hüt obe na viel übrig hed..) start ich do inne en (verzwiflete) versuech..
cha mier hüt obe irgendöper die sache wo ich wünsch go hole? übergab wär den am donnstig..
cha mier hüt obe irgendöper die sache wo ich wünsch go hole? übergab wär den am donnstig..
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
verlohsch di au druff das am 18:25 no frischs brot bikunnsch im laade ?dasto hat geschrieben:tollund ich ha mich druf verloh, wills mer ned möglich gsi isch gester und hüt.. so en quatsch

d bläggbörnfahrer und no ca 5 meh hänn dä neui schal scho könne kaufe ... nimms logger ...die_Macht hat geschrieben:leider hets denn gheisse mir hän keini doaber wenn denn umegluegt hesch isch d hälfti mit däm neue schal umegloffe...

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
-
- Erfahrener Benutzer
Isch eigtli kei direkte agriff gsi.. so wie uf http://www.muttenzerkurve.ch kommuniziert worde isch (Am Mäntig ka mehs denn bim MK-Träff kaufe und ab nächster Wuche au im Onlineshop.) heds für mich so tönt, als würded die sache jedefal in onlineshop cho und drum ha mi druf verloh.. hätti gwüsst, das sie nur in shop chömed, falls na was hed nach gester und hüt, hätti gluegt, das mer gester öper die sache kauft hätt!bulldogu2122 hat geschrieben:verlohsch di au druff das am 18:25 no frischs brot bikunnsch im laade ?... uff wär hesch di verloh ... uff di sälber ?
dito...dasto hat geschrieben:Isch eigtli kei direkte agriff gsi.. so wie uf http://www.muttenzerkurve.ch kommuniziert worde isch (Am Mäntig ka mehs denn bim MK-Träff kaufe und ab nächster Wuche au im Onlineshop.) heds für mich so tönt, als würded die sache jedefal in onlineshop cho und drum ha mi druf verloh.. hätti gwüsst, das sie nur in shop chömed, falls na was hed nach gester und hüt, hätti gluegt, das mer gester öper die sache kauft hätt!

Basel ai Liebi!!!
ditodasto hat geschrieben:Isch eigtli kei direkte agriff gsi.. so wie uf http://www.muttenzerkurve.ch kommuniziert worde isch (Am Mäntig ka mehs denn bim MK-Träff kaufe und ab nächster Wuche au im Onlineshop.) heds für mich so tönt, als würded die sache jedefal in onlineshop cho und drum ha mi druf verloh.. hätti gwüsst, das sie nur in shop chömed, falls na was hed nach gester und hüt, hätti gluegt, das mer gester öper die sache kauft hätt!

[CENTER]OliK, (C) 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]FCB FOR EVER[/CENTER][CENTER]Oli Kreuzer - Fussballgott[/CENTER]
[CENTER]FCB FOR EVER[/CENTER][CENTER]Oli Kreuzer - Fussballgott[/CENTER]
- Admiral von Schneider
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
scho, nur chli "tight" für manche Kopf und d'Händsche sin au nid für mini Zubihänd geignet! abr dr MK-Syydeschaal ha mr au grad no zuetoh / s'Jäckli gseht geil us, abr mit mine lange Ärm wärs no verreckter als bim Dave dängg i mol!!!fcbxsempre hat geschrieben:s chäpli isch hammer gail!!!

abr dr Bazar im FP isch guet glofe!!! D****** im Verkaufsstress

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Und ych ka für de räscht vo de Wuche nüdd me ässe! Mi ganzes Wuchegäld isch druffgange...Domingo hat geschrieben:scho, nur chli "tight" für manche Kopf und d'Händsche sin au nid für mini Zubihänd geignet! abr dr MK-Syydeschaal ha mr au grad no zuetoh / s'Jäckli gseht geil us, abr mit mine lange Ärm wärs no verreckter als bim Dave dängg i mol!!!
abr dr Bazar im FP isch guet glofe!!! D****** im Verkaufsstress![]()

- Dirk Diggler
- Benutzer