Diggi_Eier hat geschrieben:Paläontholog

wollte ich auch mal werden, hehe
i bi nid grad dä hirsch i däm mist:Sad Mo S. hat geschrieben:beweis?
das ist ja genau der facktSad Mo S. hat geschrieben:ich kann pro effektiver wert (zB: 14) sagen, wie hoch die wahrscheinlichkeit ist, dass sich der spieler überkauft....
dies hat aber überhaupt keinen einfluss auf die karten, die liegen oder bereits gezogen sind (da im schnitt etwa 50-80 karten bereits weg sind).
i weiss jo vo mim studium momentan nurs grundwüsse, spezialisierig fangt erst ah und sälbst bi däre wird i wohl nie alles wüsse...du verherrlichst deine aussage dermassen, dass man meinen könnte, du bist der geborene alleswisser...
Es wird langsam Zeit für einen NC an schweizer Hochschulen...was studierst du?Mindl hat geschrieben: i weiss jo vo mim studium momentan nurs grundwüsse, spezialisierig fangt erst ah und sälbst bi däre wird i wohl nie alles wüsse...
Gäääääääääääähhhhhn...Mindl hat geschrieben: aber bi sache wo i chli ahnig ha, verzell i gärn was i weiss und diskutier au gärn drüber, aber in internetfore wirkt das irgendwie immer so besserwüsserisch...
dorum äbe fanprojekt am mäntig, den cha mr chli besser diskutiere unds goht nid so ine: ich weiss meh als du, richtig wies in so fore immer wieder vorchunt
selten soviel müll gelesen wie in diesen paar zeilen.Mindl hat geschrieben:i bi nid grad dä hirsch i däm mist:
in unserem fall sage mir mit 70% vorus was ihtrifft: umgschriebe git das 0.7...
jetzt muesch 0.7 quadriere und kriegsch 0.49... also het dä brueder mit dä 70% vorussag, e statistischi erwartig das är über 100000 (also über ganz vieli münzwürf) versuech richtig ligt vo 49%... isch also schlächter dra als wenn jedesmol eifach eppis seisch.
d edith meint no: wenn mrs sich chli gnauer ahluegt, machts sogar sinn...
du seisch eppis cha passiere zu 70%, das es aber passiert mues zerst eppis anders zu 50% passiere...
chasch also nur zu 70% richtig ha, wenns andere scho passiert isch...
Ist aber wie überall, ohne anständiges Startkapital kannst du es vergessen.Lou C. Fire hat geschrieben:Professioneller Pokerspieler scheint auch noch hoch im Kurs zu stehen...