es git scho e umfroog, die zeigt aber, wie me mängisch ka drnäbehaue.
jetzt hämmer alli schtürmer scho mol gseh schpiile und könne uns dohär e besser urteil bilde.
e bewärtig ohni petric ka ruhig au bedüte, dass dr petric dr part im om ynimmt. sry, wieder öffentlig vrgässe azklicke.
d brasilianer wärde nur no mit ihrne zweitnäme agschproche, viellicht lege sie denn jo zue.
dr sterjovski hani völlig vrgässe, könnt en jo unter "en anders" akligge.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco
ob im 4-3-3 oder rhombus. wennd r carignano nid zruggfindet oder kei form erreicht, denn
petric-caicedo.
trotzdäm wird dr fcb und syni fans am duo petric/da silva nid vrby ko, dofür wird dr gross sorge.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
natürlich sin mir alles nur amateure, trotzdäm hän myni 3 favorite klar am meischte schtimme, während dr gross das völlig anderscht seht. ich glaub eifach nid, dass sich e mehrheit, wo klar gege e e duo petric mit stereo oder da silva isch, derart ka irre, va, will me jo d quote vor em eigne klick gar nid seh ka.
falco
the kaiser. hat geschrieben:natürlich sin mir alles nur amateure, trotzdäm hän myni 3 favorite klar am meischte schtimme, während dr gross das völlig anderscht seht. ich glaub eifach nid, dass sich e mehrheit, wo klar gege e e duo petric mit stereo oder da silva isch, derart ka irre, va, will me jo d quote vor em eigne klick gar nid seh ka.
Wobi natürlich alli 3 nid in frog chömme. die erschti (mit villne stimme) und di letschti sind scheisse und dr carignano nonig so wit.
The Dome hat geschrieben:Wobi natürlich alli 3 nid in frog chömme. die erschti (mit villne stimme) und di letschti sind scheisse und dr carignano nonig so wit.
- es kunnt nid in froog, e kroatiasche und ecuadorianische nationalschpieler zämme schpiile z loh ? vrfolgsch du ideologischi motiv ?
- über e 4-3-3 ka me schtryyte, das isch asichtssach.
- bim carignano isch natürlig d bedingig, dass är wider fit und einigermasse in form wär.
falco
Das hat nicht mit Nationalspieler usw. zu tun. Ich will einfach Petric nicht beim FCB sehen. Aber ich denke, dass das hier nicht diskutiert werden muss, das wurde schon zur genüge getan.
[quote="BadBlueBoy"]Heute hat die Kurve "Mladen Petric" gesungen. ]
Oder hesch du öppe dr gsang nochem 2:0 falsch verstande? dert isch ivan ergic gsunge worde.
The Dome hat geschrieben:Das hat nicht mit Nationalspieler usw. zu tun. Ich will einfach Petric nicht beim FCB sehen. Aber ich denke, dass das hier nicht diskutiert werden muss, das wurde schon zur genüge getan.
ok, alles klar. (hätts eifach us schportlige sicht nid vrschtande)
falco
BadBlueBoy hat geschrieben:nöö, D Parkett Reihe 14 wars laut und deutlich hörbar mein guter..
/** hab mich am an den Petic Gesängen beteiligt und nun lutscht meine Rose...
Ok wenn das die drei nasen um dich herum gesungen haben, mag es sein, dass du dachtest die ganze kurve würde mitsingen. aber dem war nicht so, es war nur eine kleine gruppe, die geschriehen hat.
Apropos Gesänge.. fands löblich, hat Tobi heute die Schalalallalala Gesänge in der ca. 75. gebremst. Das sollte man sich aufsparen, bis der Gegner geownt im Dreck liegt und nicht vorher. Das lähmt unsere Jungs auf dem Rasen.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.
also bis jetzt wünscht me sich folgendi schtürmer:
1. caicedo 82.44%
2. petric 63.53
3. carignano 45.95
4. da silva 12.27
5. dos santos 4.05
stereo/kawe höschschtens 4.05
falco
the kaiser. hat geschrieben:also bis jetzt wünscht me sich folgendi schtürmer:
1. caicedo 82.44%
2. petric 63.53
3. carignano 45.95 4. da silva 12.27
5. dos santos 4.05
stereo/kawe höschschtens 4.05
Nenne sie doch bitte wie 99% der Menschheit "Eduardo" und "Christiano", damit man weiss, wen du meinst !
Dass du bei keiner deiner Optionen Sterjovkski 00 erwähnt hast, unterschreiben zwar wiederum die gleichen 99%, der Trainer sieht das aber ganz anders.
. . [CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]