Adsges "Gross(e) Schnitzelbangg" im Blick
- Agglomeritaner
- Erfahrener Benutzer
Adsges "Gross(e) Schnitzelbangg" im Blick
exakt s gliiche wie'dr asge im Thread "aadie", aifach im Bligg undrschriibe als Griess vom Zuggerbegg...
Wärte Chrigel, bisch nimm Gross,
s gheyt dr s Gligg nimm so in Schoss,
dini Zytt bi uns am Rhyy,
isch allem Aschyyn a verbyy.
Leer di Käschtli, syg e Maa,
ruum di Platz fyr ain wo's ka.
Noch däm Spyyl geg Niederhasli,
bisch enttarnt als Quote-Quassli.
Wo isch d' Mannschaft wo hesch gsait,
i gseh kaini wytt und brait,
wo lutt dir hett dye Subschtanz,
fyr dr kommend Maischtertanz.
Au dä Goolie fyr drey Kischte,
kennt me mit dr grad ussmischte.
No-dis-no hesch do vertryybe,
mängain wo no gärn wär blyybe,
hesch dr Drooht zem Team verloore,
und verzellsch uns unverfroore,
Sache wo nur du duesch gseh,
ka nimm Ärnscht di jetzte neh.
Hesch uns mänge Titel bschehrt,
trotzdäm isch es nidd verkehrt,
wenn de saisch uss freye Stigg,
i versuech jetzt mol mi Gligg,
neyme-n-anderscht, ha's do gseh,
will am Othmar ibergeh!
will am Othmar ibergeh!
-
- Erfahrener Benutzer
Agglomeritaner hat geschrieben:exakt s gliiche wie'dr asge im Thread "aadie", aifach im Bligg undrschriibe als Griess vom Zuggerbegg...
will am Othmar ibergeh!

- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
- LeyMoBai
- Erfahrener Benutzer
mann jetzt klaue blööd red. scho in fcb forum... genau wie heute.ch.....
ihr info schweine ihr.....
ihr info schweine ihr.....
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.
醜死鬼
醜死鬼
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
eeländi saubandi daas 

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
klar, dies war auch nicht in Ordnung. Aber es wurden dort "lediglich" Meinungen und Aussagen kopiert.Evil hat geschrieben:was heisst scho "jetzt"? Die mache das scho lang, hen scho ganzi Posts vom P.Inzaghi oder de Blächbüggse zu Biträg umfunktioniert
Verglichen mit dem Diebstal eines Schitzelbanggs des grossen Dichters waren das Peanuts!
Ach, wie gut, dass niemand weiss,
dass ich Rumpelstilzchen heiss!
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
hast du ein foto von dir mitgeschickt, dann kacken sich die jetzt in die hose....?adsge hat geschrieben:Soviel mir bekannt ist steht daneben "liebi Griess vom Zuggerbegg". Wurde telefonisch darüber informiert, hab's noch nicht selber gesehen. Habe mal ein nettes Mail an die Redaktion geschrieben,mal sehen ob man da reagiert.

Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
lhesch scho richtig mitbecho, allerdings ischs in dr print-usgab..kreuzritter hat geschrieben:irgendwie hanis jetzt nit so genau mibeko...
dr bligg het am adsge sini bängg gmuggt?
hanis richtig verstande? wen jo...bitte link
wen is falsch interprediert ha
Kläred mi uff ( nit sie Herr Dr.Sommer )![]()
cheers
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- kreuzritter
- Erfahrener Benutzer
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
Einen Forumsbeitrag klauen, naja.
Einen Vers klauen, Frechheit.
Einen Vers klauen, ohne den Urheber zu fragen, grosse Frechheit.
Einen Vers klauen, und ihn mit einem anderen Namen als Autor versehen, das ist definitiv unterste Schublade. Widerlich!
blick@ringier.ch
Mal sehen, wieviele Protestmails an den Chefred (Werner de Schepper) erstellt werden...
Einen Vers klauen, Frechheit.
Einen Vers klauen, ohne den Urheber zu fragen, grosse Frechheit.
Einen Vers klauen, und ihn mit einem anderen Namen als Autor versehen, das ist definitiv unterste Schublade. Widerlich!
blick@ringier.ch
Mal sehen, wieviele Protestmails an den Chefred (Werner de Schepper) erstellt werden...
gits eigentlig no kai blickblog.ch analog zu bildblog.de? wär sicher interessant dene mol uf d'finger z'klopfe....
dass blick s'hinterletschte isch, hän scho anderi fcb-fans dörfe erfahre: http://www.joggeli.ch/blick/
dass blick s'hinterletschte isch, hän scho anderi fcb-fans dörfe erfahre: http://www.joggeli.ch/blick/
- seth
- Erfahrener Benutzer
wo genau stoht das im blöd??
schrib aber au mol e mail an die dräggs redaktion..
sakrileeeeeg
schrib aber au mol e mail an die dräggs redaktion..
sakrileeeeeg

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Das ha ich au grad dänggt ka, bisch e weeneli schnäller gsi.... Und ich glaub nid, dass sie em adsge e Antwort schriibe, sowiit ich weiss hän sie bi dr vo dir agsprochene Szene au nie gantwortet.... Und dass die Person wo damals als Rächtsradikal abgstämplet worde isch, das nie und nimmer isch, wisse do inne glaub no rächt e Huffe.... Drum effektiv e deftige F* uff e Blickellesse hat geschrieben:gits eigentlig no kai blickblog.ch analog zu bildblog.de? wär sicher interessant dene mol uf d'finger z'klopfe....
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Dass da Adsge's Bangg im BLICK einfach abgedruckt wird, ohne dass man Adsge vorher fragt oder informiert, finde ich auch nicht in Ordnung.
Allerdings finde ich die Reaktion von einigen doch ziemlich krass. Gerade in diesem Forum wimmelt es doch von "geklauten" Fotos, Berichten, Zeitungsausschnitten, Zitaten usw. Da schert sich auch keiner um das Copyright. Übrigens auch ich nicht mit meinem Speedy Gonzalez als Avatar...
Allerdings finde ich die Reaktion von einigen doch ziemlich krass. Gerade in diesem Forum wimmelt es doch von "geklauten" Fotos, Berichten, Zeitungsausschnitten, Zitaten usw. Da schert sich auch keiner um das Copyright. Übrigens auch ich nicht mit meinem Speedy Gonzalez als Avatar...

México Campéon Mundial 2010
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
machen wir geld damit? suggerieren wir, dass die bilder, texte und berichte von uns selbst stammen. vergleich untauglich!Hervé hat geschrieben:Dass da Adsge's Bangg im BLICK einfach abgedruckt wird, ohne dass man Adsge vorher fragt oder informiert, finde ich auch nicht in Ordnung.
Allerdings finde ich die Reaktion von einigen doch ziemlich krass. Gerade in diesem Forum wimmelt es doch von "geklauten" Fotos, Berichten, Zeitungsausschnitten, Zitaten usw. Da schert sich auch keiner um das Copyright. Übrigens auch ich nicht mit meinem Speedy Gonzalez als Avatar...![]()
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel