Ich fühl mi ämmel immer wie's Michelin-Männli mit dere Jagge!Tüllhuffe hat geschrieben:S wird scho an däm glääge syy...![]()
Chasch gärn mol cho luege und denn grad es Bier bringe...

Also s Stadion war doch schon ein paar mal ausverkauft. Da wären einmal die Spiele gegen Moskau, Valencia, Liverpool, ManU, Juve und Inter. Dazu kann ich mich an zwei Cupfinals erinnern, wo halb Basel jammerte das Joggeli ist zu klein. Weiter gab es diverse Spiele in der NLA (GC, YB, Lugano, Lausanne etc.) welche ausverkauft waren.Nummer 34 hat geschrieben: Wann war den das Stadion bei einem Pflichtspiel des FCB "voll" (=alle Sitzplätze sind belegt)? - Beim CL-Spiel gegen Juve im März 2003, soweit ich mich erinnern kann.....
Das verstand i nit. Im C1 Parkett het's friener in dr Reihe 16 22 Sitz gha, jetzt hets 25 Sitz. Wenn nur um 2 cm verringeret worde wär, häts höchschtens eine meh gä, aber doch nit drei! Das bedütet, dass es dört ca 7 cm wenger het! i bi mir ämmel vorko wie e Cervelat.mordillo hat geschrieben:Betroffe sind alli Sektore. Dr Achsabstand fo Sitz zu Sitz isch fo 47 cm uff 45 cm reduziert worde.
Obwohl's uff dr erschti Bligg nid übermässig erschiint, wärde die zwei Zentimeter für gwüssi Lütt doch e rächte Yfluss uf dr Sitzkomfort ha.
Und das isch au guet so, wie dr Panda scho erwähnt freu ich mi uff dr allfällig erschti Cupfinal wo Basel z Bärn bestritte wird.DerZensor hat geschrieben:Nur behaupte ich, dass es sich der FCB in dieser Saison zum letzten Mal die Chance hatte, einen allfälligen Cupfinal im eigenen Stadion spielen zu können![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen