[quote="FCB Forever"]

]
Ich träum vo däm:
Ufstellig:
Costanzo
Baumann, Majstorovic, Nakata, Chipperfield
Ergic
Kuzmanovic, Buckley
Rakitic
Petric, Caicedo
Das wär mini momentani Ufstellig.
Bauma füre Zanni
Im mittelfeld, dr Ergic gsehni ganz klar im defensive mittelfeld. Er kämpft, er holt sich bäll, er verteilt se guet uf site, aber nit gross nach füre...
Dr rakitic hingege spielt nach füre, het idee, spielt emol en steilpass, schickt d mitspieler.... Er wäri dr neu spielmacher bim fcb, er wär dr delgado erstz (jä guet, ersatz,hhmm, dr delgado chame nit ersetze, also mit de mittel vom fcb nit, aber er wär doch miner meinig noch dr spieler wo ihn am eheste chönt ersetze)
und wenn sich de möösiö buckley sin arsch nit ufrisst, denn sofort use und burgmeier ine!!!!! nit lang mache....
vorne petric und caicedo, wobi mir hend mitem carignano und cristiano no zwei super stürmer (ebe, super ikaufspolitik, öpe 9 stürmer)
und denn s system (wo im moment nit vorhande isch) do mues me eifach dr gegner unter drucke setze und nit sis ganze spiel ufe petric usrichte. eifach drucke mache, chance erarbeite, gegner in sinere platzhälfti festnagle...
und nit 90 minute vo schaffhuse dominiere lo....
so, ich glaub eso hät me schaffhuse durchus gschlage, wenn ich trainer gsi wär :-D
nei, aber ich denke eso müestis funktioniere....