Das isch in jedem Land glich....CubaLibre hat geschrieben:ich has genau glich erläbt. aber achtung mit obiger ussag, die gilt fürs milieu (droge und rotliecht) nit wirklig.

Aber es git no e huffe anders als s'Milieu....

Das isch in jedem Land glich....CubaLibre hat geschrieben:ich has genau glich erläbt. aber achtung mit obiger ussag, die gilt fürs milieu (droge und rotliecht) nit wirklig.
Das isch mir scho klar, dört gälte denn wieder die gängige "globale Gsetz"CubaLibre hat geschrieben:ich has genau glich erläbt. aber achtung mit obiger ussag, die gilt fürs milieu (droge und rotliecht) nit wirklig.
Guenther Napster hat geschrieben:Das isch mir scho klar, dört gälte denn wieder die gängige "globale Gsetz"
Do ich aber nid gross mit dene Viertel in Kontakt cho bin, chani au nid drüber brichte.
Jo i gib jo zue dass i chli arg in Bann zoge worde bi vo däm Land aber s isch eifach so gwaltig gsi was mir alles erläbt hän.CubaLibre hat geschrieben:ha mich dört au nie in dene kreise ummetribe
. ich ha das als kontrascht gschribe zu dinere schwärmerei. du hesch völlig recht, ich ha au nur guets erläbt, sowohl im norde wie süde, stadt und land.
Also mein Eindruck war leicht ein anderer. Ich habe grosse Unterschiede zwischen Nord- und Zentral-/Südthailand ausgemacht. Die Einheimischen in Nordthailand habe ich als viel natürlicher, ehrlicher empfunden als im Rest des Landes. Die Insel Phuket habe ich speziell negativ in Erinnerung. Irgendwie hatte ich dort das Gefühl, dass (fast) jeder darauf aus war den Touris auf irgendeine Art und Weise Geld abzuknöpfen.Guenther Napster hat geschrieben:Bi während dem Putsch in Bangkok gsi und ha nur per Zuefall öppis mitbecho.
In dr Stadt sälber hesch nüt gmerkt und au d Bevölkerig het nid irgendwie verängstigt gwirkt.
E Grossteil vo de Lüt sin glaub hinter dere Aktion gstande,
vor allem au will sie vom König abgsägnet worde isch und was dr König guet findet isch in Thailand vo bsunderer Bedütig.
Si Stellewärt isch absolut unatastbar und d Verehrig für Ihn eifach riesig.
I glaub alli wo Thailand mol bereist hän sin begeisteret vo däm Land.
Bi 4 wuche dört gsi und ha nüt, würklich gar nüt negativs erläbt.
Die Lüt dört sin eifach so fründlich und sehn ebbe nid hinter jedem nume d Baht wo er mit sich umeschleppt.
Dört gits fründlichkeit eifach "gratis à discrétion"![]()
Das glaubi mit dim NicknameSuffbrueder hat geschrieben: 7.England (Lifestyle womer gfallt)
also, ich will dich ja nicht beleidigen. war auch schon in ungarn:Suffbrueder hat geschrieben: 2. Ungarn (Kultur in jeglicher Hinsicht, Natur, Gschicht (usser Kommunistischi zytte), Stolz, Patriotismus, Gaschtfründligkeit, Fanszene im Fuessball, Geili und schöni Stedt, geili Hauptstadt mit GEILEM Usgang, schönschte see vo europa, geili feriemöglichkeite, beschti und höggschti bildigsmöglichkeite vo oschteuropa, schöni fraue)(restriktivi Zi**ner Politik *duckundweg*)