perfäggt!

wieso gosch de no is näschtBierglas hat geschrieben:Entlich wieder Supporten und DH's und Fahne und und und. Muss morgen mein Chef fragen ob ich mein Frei Tag von Dienstag auf Freitag verschieben kann ansonsten ist es Scheisse weil ich am Freitag wieder um 1 Uhr Aufstehen müsste es Grüesst der Bäcker
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
GENAU MEINE MEINUNG!!!! SUPER DAS IHR WIEDER DA SEITerha hat geschrieben:bin kein bokyott-geschädigter oder -aktiver... ( nur ideel)
aber ich freu mich auch, endlich wieder Fussball MIT Atmosphäre und Hühnerhautambiance zu erleben. Eine langweilige Kacke war's bisher, nämlich, eine Stimmung wie in der Sonntagsandacht.
WELCOME BACK, 12. MANN !
War das jetzt eine absichtliche Verballhornung, oder hast du vor lauter backen nur noch an Teig denken können, oder was etwa sogar ein Freudscher?Bierglas hat geschrieben:Frei Teig ab tauschen.!!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
antwort vomene freudige MKler mit starke entzugserschinige:Goofy hat geschrieben: PS. Freu mi au wie nid ganz bache, und ha an alli "Freudige MKler" e Bitt, singet wie nr no nie gsunge hän, alli sette im D noch däm Match eigentlich heiser sii....
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
JETZT gseet er no schaisse uss, abr warte mer doch ab, bis unseri Faane und Banner wiider draa hängge! ]I WILL GOPF****I JEDE SCHREYE HEERE AN DÄM MATSCH![/U]|stargate hat geschrieben:Ha gester Ticks gholt für Uefa Mätch. Ha den au rasch e blick ins Joggeli gworfe und siehe da....dr Zaun in dr Muttenzerkurve isch montiert worde.
Find, es seht voll scheisse us. Aber leider isch es jo nötig...
Ich ha jo nid gsait WENN dass die Haiserkait muess iiträtte, eifach noch em Match sette wenn möglich alli haiser sii, oder sunscht s Problem mit em Hals hän (bi mir passiert meischtens, dass ich nochhär eifach brutals Halsweh ha, bzw. e grässlichs kratze, aber nid immer haiser bii)Schooffseggel hat geschrieben:erscht noo nem match haiser? denn muess i mi aber umstelle!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Ich ha übrigens unseri Schpiiler scho lang nüm so glücklich gseh wie uf däm Bild...unit_bs hat geschrieben:uff däm bild seh ich genau zwei spiiler wo die saison schomol für uns uffem platz gstande sinn..........................
..................traurig aber wahr
Und ich ha scho dänggt s gäbt neume GratisweggliBierglas hat geschrieben:Frei Tag![]()
![]()
![]()
nach zwei tagen!BS-Supporter hat geschrieben:Rächt wenig findi....
Dein Wort in Gotts Ohr ;-)Falcão hat geschrieben:nach zwei tagen!
rechne hoch: am SA wären das ca. 8500 Packages.
Aber: an den zwei letzten Vorverkaufstagen (weekend) gehen wohl fast doppelt so viele weg.
Machrt ca. 11'000.
Dann kommt der Öff. Verkauf und der Matchtag.
Ich schätze mal, es werden gegen Feyenoord 24'000 im stadion sein.
Gegen Nancy je nach ausgangslage nach dem Blackburn spiel (und wenn die mannschaft in der Süper Liig konstanter aufspielt) um die 25'000.
das wären je 10'000 mehr als letztes jahr bei Strasbourg und Tromsö