si frässe isch glich zum driwatsche!könig hat geschrieben:me kha gopferglemmi scho wäge-n-allem e dummi schnuure ha. i finds geil, dass är kunnt!

das tönt denn aber eher eso:Bender hat geschrieben:Gibt aber geile Sprechchöre. Stellt euch vor, der schiesst mal ein entscheidendes Tor ...
Gebt mir ein K!
Gebt mir ein U!
Gebt mir ein L!
Gebt mir ein A!
Gebt mir ein K!
Gebt mir ein S!
Gebt mir ein I!
Gebt mir ein Z!
Gebt mir ein O!
Gebt mir ein G!
Gebt mir ein L!
Gebt mir ein U!
"Wie heisst der Spieler!??"
"Kulaksizoglu!"
Und das mit 5'000 Leuts![]()
alles klar, herr experte.Scönling hat geschrieben: er isch miner meinig noch e bessere spiiler als dä balkan baykal.
otze???rotoloso hat geschrieben: "Wie heisst der Spieler!??"
Er ist leihweise in Thun, von GC. Jedoch läuft sein Vertrag mit GC im Sommer aus und er wechselt ablösefrei. So han ich das emel mol verstande!snake hat geschrieben:otze???
was mi aber no mehr würd interessiere isch d froog, wäm dä ghört, könnt's sii, dass dä no gc ghört und nur leihwiis in thun gspielt hed? in däm fall würd gc scho wieder an uns verdiene!
so kann's tatsächlich weitergehen, soll es in der ch-liga zur absoluten einseitigkeit verkommen...könig hat geschrieben:ausgezeichnet!!
der fcb ist in einem richtigen transferhoch!!!! die letzten drei transfer waren allesamt einwandfrei...
so kanns weiter gehen
Danke für die Infos! Baykal ist sicherlich ein, für sein Alter, herausragender Spieler und ein Versprechen für die Zukunft. Dennoch denke ich, dass dieser Wechsel für ihn zu früh kommt. Benni Huggel (auch wenn dieser im Moment grottenschlecht spielt) und wohl auch Delgado werden ihm noch im Weg stehen. Naja, immerhin hat er mit Mesbah einen ähnlich prominenten Bankhüter an seiner Seite.Starmaster hat geschrieben:Er ist leihweise in Thun, von GC. Jedoch läuft sein Vertrag mit GC im Sommer aus und er wechselt ablösefrei. So han ich das emel mol verstande!
Hehe, bi dä Fraue chunter glich guet a, isch au nid grad es vorteilhafts Bild vo ihm.sergipe hat geschrieben:Dä het jo ä Frässi zum drischloh.
Am engste uf dere Liste wirds wohl füre Mille!Sektion Wartenberg hat geschrieben:Das heisst mir hen im Mittelfeld unter anderem
- Chippy
- Delgado
- Barberis
- Huggel
- D. Degen
- Mille Sterjovski
- Ergic
Ich dänk mr es wird eher eng für e Delgado als für e Huggel:
- dr Gross het gern grossi Männer (siehe auch ZUBI )![]()
Sektion Wartenberg hat geschrieben:Das heisst mir hen im Mittelfeld unter anderem
- Chippy
- Delgado
- Barberis
- Huggel
- D. Degen
- Mille Sterjovski
- Ergic
dr vogel het dr yao damals au als investition ind zuekunft gholt. wo er denn abr langsam in fahrt cho isch, isch dr fcb maischtr worde und het neui players (zB. esposito) gholt und henen zur witerentwicklig an servette odr so witr ghä. sit denn tourt dur die ganzi schwiiz.könig hat geschrieben:dasch dängg e investition in d zuekunft...
verstandi jetzt öcht nit, wieme do kha schwierig tue. i mein e ablöserfreie spieler vo däm format, wenn kamme dä nit bruche??
usserdäm wüsse mer jo au nit, wär im summer abwanderet...