ja natürlich...das wallis darf sich auch mal über einen sieg freuenDark Coyote hat geschrieben:Stimmt die verliere au eifach so dr CUP will sie so liebi sind!![]()
![]()

schon sehr bald mein lieber freund, nähere angaben betreffend der flutung kann dir sicher "der alte sack" himself gebenChosenOne hat geschrieben:wenn wird jetz eigentlech ds wallis gfluetet?
Nächster Diebstahl. Ebenfalls meine Geschichte. Häuptling Old Shitbag ist höchstens ein wohlgesinnter Trittbrettfahrer...AVATAR hat geschrieben:schon sehr bald mein lieber freund, nähere angaben betreffend der flutung kann dir sicher "der alte sack" himself geben![]()
habe diesbezüglich von dir schon lange kein posting mehr gelesen oder überhaupt je gesehenGevatter Rhein hat geschrieben:Nächster Diebstahl. Ebenfalls meine Geschichte. Häuptling Old Shitbag ist höchstens ein wohlgesinnter Trittbrettfahrer...
Männer ab fünfzig wollen nur noch eins: Sex mit einer anderen Frau.f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:suech ä gueti gschänk idee für än herr wo 50ig wird...hät öper ä idee?
e gueti Fläsche Wii, E feini Zigarre, e Wellnesweekend, e Itritsticket für e Schlagerspiel vo sire Internationale Lieblingsmanschaft...f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:suech ä gueti gschänk idee für än herr wo 50ig wird...hät öper ä idee?
er isch singel,intresse weisi nit mues jo au nit umbedingt passe, smues chli orginell sie, isch dä vater vomne kolleg...und es derf nit ztüür si...Delgado hat geschrieben:e gueti Fläsche Wii, E feini Zigarre, e Wellnesweekend, e Itritsticket für e Schlagerspiel vo sire Internationale Lieblingsmanschaft...
Wie tür, was für interese, was für e beziehig (Verwante, Chef, Kolleg, exfründ...)
Könnte mir vorstellen, dass e gueti Fläsche Wii chönti passe.f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:er isch singel,intresse weisi nit mues jo au nit umbedingt passe, smues chli orginell sie, isch dä vater vomne kolleg...und es derf nit ztüür si...
Also wenns originell syy sött, denne kömme Kravatte, After Shave und Wyy grad emol gar nidd in Froog...Delgado hat geschrieben:Könnte mir vorstellen, dass e gueti Fläsche Wii chönti passe.
Aber frog doch mol dr Kolleg, er kennt si VAter hoffentlich gnueg guet.
Lou C. Fire hat geschrieben:nei das isch nid tyyr und die Maiteli dert tringge au maischt numme ganz klaine Gläsli Schämpis!
das längt!f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:äs sötti nit meh als 100.- si
fyyr a lappe chasch du ihn sicher a rhy - schifffahrt schänke.f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:äs sötti nit meh als 100.- si
Er möchte Geburtstag feiern, nicht seinen Abgang fördernLou C. Fire hat geschrieben:Männer ab fünfzig wollen nur noch eins: Sex mit einer anderen Frau.
Schenk ihm einen nymphomanisch veranlagte Brasilienerin für eine Nacht!
Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do