GRIOT aka Brewz Bana rv

Der Rest...
Tolkien
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Tolkien »

seht so us wie wennde sälte uf basels strosse untrwägx wärsch....
Die ständigen Morde müssen mir im Ghetto Basel irgendwie auch entgangen sein :rolleyes:

Ich verstehe ja noch, wenn man meint, Griot spiele mit dem Gangster-Müll und nutze eben die Gunst des Ghetto-HipHop-Hypes. Aber du willst mir nicht erzählen, das sei Realität ... :o
wems nid gfallt sells nid lose, nid kaufe und ka sichs jo eigendli au spaare 20iträg in dem thread z mache, oder?
Oh Entschuldigung. Bitte keine Gegenstimmen mehr, dies hier ist ein (Griot-)Fanforum
[CENTER]Fortuna lächelt - doch sie mag
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.

- Wilhelm Busch

Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]

Aidemo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aidemo »

Du mußt Hip Hop lieben als wärst Du immer nur Fan geblieben
Der Fame und die ganze Scheiße ist geil und man soll's genießen,
doch ohne Basis Typen wäre keiner von uns gestiegen...

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Tolkien hat geschrieben:Die ständigen Morde müssen mir im Ghetto Basel irgendwie auch entgangen sein :rolleyes:

Ich verstehe ja noch, wenn man meint, Griot spiele mit dem Gangster-Müll und nutze eben die Gunst des Ghetto-HipHop-Hypes. Aber du willst mir nicht erzählen, das sei Realität ... :o

Oh Entschuldigung. Bitte keine Gegenstimmen mehr, dies hier ist ein (Griot-)Fanforum
e glaini gedangge stützi...
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=14282
Basel ai Liebi!!!

Cheerio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cheerio »

Tolkien hat geschrieben:Die ständigen Morde müssen mir im Ghetto Basel irgendwie auch entgangen sein :rolleyes:

doch ist so, ich wurde schon 3x umgebracht... dass in basel an jeder ecke eine nutte oder ein dealer steht, wäre ja nicht mal so übel... wenn es denn auch so wäre :D - in basel läuft nichts und abgesehen vom fcb und einigen wochenenden, ist es ein langweiliges kuhdorf, in welchem jeder jeden kennt ;)

LeyMoBai
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LeyMoBai »

ne ne.. ganschter räp gits jo scho a lang... remember n.w.a.?? ni**er with attitude.

KAUFE beidi album. support basel city artist!!! representing real streetshitstuff.
hip hop don't stop.
love, peace + unity!

one love; one (zulu)-nation.
Die Wissenschafter bestätigen also die Besänftigungsthese, weisen aber nach, dass die Zufriedenstellung der Anhänger kein blosses Ablenkungsmanöver darstellt, sondern reale Wirkungen hat. «Bessere» Fans sind der sprichwörtliche zwölfte Mann auf dem Platz. Durchschnittlich gewinnen Mannschaften durch diesen Heimeffekt in den sieben Spielen nach einem vorzeitigen Trainerwechsel 2,42 Punkte mehr, als sie ohne Trainerwechsel gewonnen hätten.

醜死鬼

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

Tolkien hat geschrieben: Oh Entschuldigung. Bitte keine Gegenstimmen mehr, dies hier ist ein (Griot-)Fanforum
kasch jo e anti-griot thread eröffne und dött di abneigig ablade, vo mir us mit 1000 iträg, auf auf!
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

DerZensor hat geschrieben:Nein, von "My Basel" fühl' ich mich nicht angesprochen, nino brown. In "Mym Basel" hat's nicht an jeder Ecke Nutten und auch keine Drive-By's wie im "Heimkino".
schrib mol mit däne wo die ganz ziit im "In basel wirds immer schlimmer" thread ineschriibe :)

oder lis mol die einti azeig hüt in dr baz:

so in dere Art: "Strassenstrich Güterbahnhof Wolf - emilie und Nathalie erwarten dich"

Drive By's sch hart übertriibe - aber schiessereie giz halt scho ab und an...

und es goht jo nit nur um das in däm lied...
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

the kaiser. hat geschrieben:alles nur kommerz, um d vrkaufszahle zerhöe, wills bi sido, bushido & consorte aschtiig in d top ten vo de charts zur folg gha het. söll e bitz hsart und cool töne, dass tuets au, aber nid so , dass es me irgendöbbis drvo könnt uffnäh oder si horizont erwyytere.
genau...

alte ich weiss zwar nit wenn genau mi basel entstande sich - aber ich ka dr sage das dr Griot an dene Teggscht sicher scho länger schafft als das er e Major Deal het...und zwar us SICHERER Quelle als das du dini Marketingstrategietheorie hesch...

also grad mol schnauze tief..

2. Findsch wirkligg "My basel" tönt wie am schwule Fler sis "Berlin,berlin" ?

glaubs weniger my man...

Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

[quote="Winne"]Oje...

1. Dr Griot rappt scho sit ahfang vo Stross, Geld und Bitches. Also saged nid er springt ufe Aggro Berlin Zug uf.

2. ich dängg an hungernot und 2 millione toti
du dänggsch an e 5 stärn hotel in nairobi...

Isch e gueti Zile. Nur stoht dr Black Tiger nid am morge uf und denkt an die 2 millione wo stärbe und isch denn dr ganz tag betrüebt sowie dr Griot au nid ufstoht und zerscht mol sini 3 bitches flachlegt und denn muess go hustle nur willers rappt...

3. Jede Künschtler/Musiker übertriebt! Dr einti seit in basel gits harti Strosse und s wird Tonnewis Koks usegloh und dr ander seit "ich kenne nichts, das so schön ist wie du"! Isch beides übertriebe...Nur hender anschinend problem mit em erschte.. Wieso au immer?

I find au nid alles geil woner macht oder seit aber was ihr do schriebed verhebt wirklich nid...Sorry!

Winne aka. Wyn Diesel ]

definitiv word!!

und zu "my basel" :eek: :eek: "chaltderuggeabelauf"

übrigens: support your local rappers :cool:
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

finde brewz_bana eigentlich ganz ok vom typ her (soweit ich das beurteilen kann), sein soundstyle ist nicht auf meiner frequenz, goenne ihm jedoch den momentanen erfolg.

mach was draus ! :)
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Tolkien
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Tolkien »

@ Winne: Universal suchte einen Kerl, der in der Schweiz exakt die Lücke Füllen, kann in die Aggro Berlin und Co in Deutschland gesprungen sind. Mory erfüllt diese Klischée eben gut und füllt es jetzt aus. Er wurde von Universal nicht ausgesucht, weil er so unendlich geil und einzigartig rappt, sondern weil sein Stil exakt den Zahn der Zeit trifft. Gangsterrap in der Schweiz ist und bleibt für mich lächerlich, gerade wenn man sich dabei noch halb-ernst nimmt. Es gibt in der Schweiz einfach kein Ghetto im grossen Stil. Das kann sie Griot noch so lange wünschen und es beschwören, genau wie sich Black Tiger noch weitere 20 Jahre lang wünschen wird schwarz zu sein. Und maradoo, sorry aber eine Schlägerei macht noch kein Ghetto...
3. Jede Künschtler/Musiker übertriebt! Dr einti seit in basel gits harti Strosse und s wird Tonnewis Koks usegloh und dr ander seit "ich kenne nichts, das so schön ist wie du"! Isch beides übertriebe...Nur hender anschinend problem mit em erschte.. Wieso au immer?
Zweiterer nimmt sich bei der Sache selber auch nicht ernst und verkauft sich noch als ultra-real.

@ HKV: Sorry, werde eure Beweihräucherung auch nicht weiter stören, wer an Diskussionen kein Interesse hat, scheint keine Argumente zu haben... Ihr könntet dafür aber auch in irgend ein Griot Forum gehen... By the way sehe ich die Markierung "Bitte nur PRO Griot Postings" im Threadtitel nicht. Aber als alter Depp lass' ich die Jungen, die Ghetto noch real erleben, gerne in Ruhe ihre Geschichten von Drive-by Shootings, Morden und Nutten erzählen...
[CENTER]Fortuna lächelt - doch sie mag
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.

- Wilhelm Busch

Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]

|{i||er
Erfahrener Benutzer
Beitrag von |{i||er »

Tolkien

Naja, wer sagt denn das sich Black Tiger nicht ernst nimmt und nicht auf Ultra-Real macht?
Für mich klingt sein neues Werk zimlich authentisch und somit Ernst, und wenn einer gross auf Moralapostel macht, aber selber wohl kaum auf etwelchen Lebensstandard verzichtet - naja
(Keine Angst, ich persönlich finde Tiger "tight"!)

Wie Winne sagt, der Rap wurde zum Entertainment,
und überall wo's den Gangstarap gibt, gibt es auch welche, die sich davon distanzieren, ob dies wohl nicht auch mit ein wenig Promo-Hintergedanke geschieht?
(Curse in Deutschland zB)

Griot ist seiner Linie treu geblieben - Die Frage wäre jezt,
seit WANN kennt ihr/du Griot überhaupt?

Hast du dich mit seinen Texten auseinandergesetzt?
Nicht jede Zeile auf die Goldwaage, sondern einfach durch's Band die Texte,
seit dem Erstling bis Heute... Für mich ziemlich ehrlicher Rap,
wenn's noch gut "flowt" - wieso nicht?
Love is like Graffiti on a train meaning love isn't easy to explain

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

Nino Brown hat geschrieben:genau...

alte ich weiss zwar nit wenn genau mi basel entstande sich - aber ich ka dr sage das dr Griot an dene Teggscht sicher scho länger schafft als das er e Major Deal het...und zwar us SICHERER Quelle als das du dini Marketingstrategietheorie hesch...

also grad mol schnauze tief..

2. Findsch wirkligg "My basel" tönt wie am schwule Fler sis "Berlin,berlin" ?

glaubs weniger my man...
do fühlt sich aber eine schnäll agriffe. ;)

poaaaah isch dä mory (und di kommentar) beidruggend, do dörf me jo gar nüt mehr entgegne :eek: :p . irgendwenn wirdsch mergge, dass es mehr git als e bitz provinzhiphop und eine uff cool mache. hiphop isch zum ynezieh, wär irgenwelchi rapper als plattform zur sälbschtidentifikation vrwändet, isch entweder no jung oder suecht noch vorbilder, was nie guet isch.

es goht nid drum was är gschriibe het, sondern wie mrs jetzt vrmarkte will, hesch dä gedanggegang nid vrschtande ? plattefirme sehn, dass 3 berliner diräggd in dr top 5 lande, also wird denn au dr mory plötzlig aktuell.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

de griot rappt jo nit erscht sit kurzem so, sondern scho immer syt mitti 90er joor...also cha keine sage är würdi jetzt uffe aggro-zug uffspringe etc.

ziend euch mol si ältere shit ine, z.b. "Mc vom future"

und de griot seit nit, dasses in basel e ghetto git, dass an jedere ecke e huere stoht...uff die meinig chunnt me nur wenn me si musik eifach hört ohni richig anezloose...

Griot rulez

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

unit_bs hat geschrieben:de griot rappt jo nit erscht sit kurzem so, sondern scho immer syt mitti 90er joor...also cha keine sage är würdi jetzt uffe aggro-zug uffspringe etc.

ziend euch mol si ältere shit ine, z.b. "Mc vom future"

und de griot seit nit, dasses in basel e ghetto git, dass an jedere ecke e huere stoht...uff die meinig chunnt me nur wenn me si musik eifach hört ohni richig anezloose...

Griot rulez

nei, du motherfucker :p dr mory het sy style nid gross adaptiert, aber dass jetzt sone tamtam gmacht wird isch für mi kei zuefall, siehe artikel oobe.

natürlig ka me ihn nid nur uff die prolete/poser-teggscht beschrängge, aber es isch teil vo syym image und är het au nüt drgege die attribut uszläbe. ;)
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

[quote="the kaiser."]nei, du motherfucker :p dr mory het sy style nid gross adaptiert, aber dass jetzt sone tamtam gmacht wird isch für mi kei zuefall, siehe artikel oobe.

natürlig ka me ihn nid nur uff die prolete/poser-teggscht beschrängge, aber es isch teil vo syym image und är het au nüt drgege die attribut uszläbe. ]

mit em tamtam hesch scho rächt und das findi au scheisse aber är isch jetzt halt bi universal :( ...aber irgendwenn in dim läbe muesch halt au mol bitzle gäld scheffle und genau uss däm grund und wäge keim andere ischer zu universal...är schisst uff de fame und uff all die kinder wo jetzt denn chömme und griot fan sin, das hani uss sichere quelle ;)

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

[quote="unit_bs"]är schisst uff de fame und uff all die kinder wo jetzt denn chömme und griot fan sin, das hani uss sichere quelle ]

das sage alli und trotzdäm hän sie drgege nüt yzwände. das sin so underground-ideal, aber es isch doch kei schand hüttzutags kommerzialisiert sy musig zvrkaufe und gege popularität isch doch au nüüt yzwände, jede hett doch gärn, wenn er anerkennig findet.

es miesst doch ni immer alles gedisse, battle, hart und melancholisch sy, dass wirfi myym lieblingsrapper bushido au vor, do findi dr savas e easy siech, do merggsch genau, dass är nid alles eso ärnscht meint und s ganze easy nimmt.

falco

NKBS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NKBS »

vermarktig/major label het au vorteil->besseri, professionelli produktion wie im fall vo strossegold. text ähnlich wie vorher.
alles in allem nur vorteil für de Käufer.
[CENTER]ITALIA CAMPIONE DEL MONDO 2006
[CENTER]GRAZIE RAGAZZI[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER]POOOOO PO PO PO PO POOOOOO POOOOOOOOOO[/CENTER]

My Music http://www.last.fm/user/NKBS/

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

ich ha mi hüt am Morge uf dr Fahrt ins Gschäft glaub verlost (bi erscht jetzt chli drzue cho ame uf dText zlose) :eek:

im "my Basel":

"mir sin Champions League obwohl dr Gross ä Wichser isch"

han i mi verhört? wenn nid: Bild

:D :p
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

[quote="the kaiser."]do fühlt sich aber eine schnäll agriffe. ]

ich schrib Fakte - du schribsch vermuetige...

ich muess niemertz verteidige und mi intressierts nit öb du ihn geil findsch oder uf sini brüscht luegsch...

aber wenn de vo Marketingstrategie redisch muesch differenziere zwüsche ihm und universal - klar will Universal dr Griot wil er dr einzigi Streetrapper in dr Schwiz isch...aber lis doch am Winne si birag no par mol denn schnallsches au du...

Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Nino Brown hat geschrieben:ich schrib Fakte - du schribsch vermuetige...

ich muess niemertz verteidige und mi intressierts nit öb du ihn geil findsch oder uf sini brüscht luegsch...

aber wenn de vo Marketingstrategie redisch muesch differenziere zwüsche ihm und universal - klar will Universal dr Griot wil er dr einzigi Streetrapper in dr Schwiz isch...aber lis doch am Winne si birag no par mol denn schnallsches au du...
mir rede anenander vrby. ich red vo universal, du vom mory. johrelang hett sich niemerts für ihn intressiert und plötzlig, noch dr berlin wälle, kunnt är mit eme neue album use. das isch kei vermuetig, sondern e eifachi logik. alte das liggt jetzt so uff dr hand, schtoot jo scho obe im artikel.

verglyyche mit dir han ich volls vrtraue in dyyni kognitive fähigkeite und trau dir scho im 2. vrsuech dä gedanggegang zue :p

falco

zitral
Neuer Benutzer
Beitrag von zitral »

naja...blukkablukka blukkablukka, bra bra bra, nutte kokz gängsta bitchiiiiis!!!! mory e bessere rapper giz nid!!!!!

aka, bis uff aine....abr pssssst...nid wittrverzelle...

ah jo...schtroosegold! Supper!!!!
sorry...do hani aifach problem drmit!!!

Rheinkultur
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rheinkultur »

the kaiser. hat geschrieben:mir rede anenander vrby. ich red vo universal, du vom mory. johrelang hett sich niemerts für ihn intressiert und plötzlig, noch dr berlin wälle, kunnt är mit eme neue album use. das isch kei vermuetig, sondern e eifachi logik. alte das liggt jetzt so uff dr hand, schtoot jo scho obe im artikel.

verglyyche mit dir han ich volls vrtraue in dyyni kognitive fähigkeite und trau dir scho im 2. vrsuech dä gedanggegang zue :p
Er isch jo nit erscht gescht vo universal gsignt worde. Und au stroosegold isch scho länger fertig gsi. Nur no paar beats hän si gwägslet. E paar text vom album sin au scho uf tapes vo ihm druf gse. Also vilicht isches scho dr gedanke vo universal uf die berlinwälle ufzspringe. Aber sicher nit vom mory. Wenns aber söt klappe wiso nit? Dr mory het sich null veränderet sit er bi universal isch. S ganze isch eifach profesioneller worde.

Und wenner friener no grappt het:"du wirdsch mi nie im tv und heftli gseh" goht das au ok. Wär hät nochem neue Testamänt scho an universal dänk? Und dasser die chance animmt isch wohl nur logisch.

S album isch mehr als fett. Aber noch dere wartezit hani nüt anders erwartet. S einzig wo mi chli ufregt dasser ab und zue dr dialäkt muess wägsle dasses sich reimt (fälge für felge und so späss).

Dass sich do lüt ufrege wäg sim gangsterstyle findi eifach zum lache. Wären kennt weiss wieners meint. Isch immer no besser als das ganzi bauern pack und anderi chöpf. Die schribe zwar disstracks und hänge dr grosse use aber wenns um d wursch goht (gimma) zien si dr schwanz ih und chöme drunter

@ Domingo

Hesch richtig ghört. Das isch für mi die line überhaupt uf däm album

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Rheinkultur hat geschrieben: Isch immer no besser als das ganzi bauern pack und anderi chöpf. Die schribe zwar disstracks und hänge dr grosse use aber wenns um d wursch goht (gimma) zien si dr schwanz ih und chöme drunter
also e diss contra baze und tinguely wär no luschtig, das wäre denn anderi kaliber ;)

falco

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Rheinkultur hat geschrieben: S einzig wo mi chli ufregt dasser ab und zue dr dialäkt muess wägsle dasses sich reimt (fälge für felge und so späss).
dasch aber e klars defizit. wenn er s baseldytsch will durezieh, und das muess er , do är dr basler usehänggt, muess är d teggscht dr schprooch apasse und nid umgekehrt. :cool:

falco

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

ha's album zwar nonig gloost aber ich ha au voll's vertraue in mory, är macht si ding scho aber ich froog mi, wiso denn das major label si album nit in'd charts lüpft..

Rheinkultur
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rheinkultur »

Rony hat geschrieben:ha's album zwar nonig gloost aber ich ha au voll's vertraue in mory, är macht si ding scho aber ich froog mi, wiso denn das major label si album nit in'd charts lüpft..
Wird fascht 100% in de charts lande. Het aber nonig für die wuche glänkt. Dänk nägscht wuche wird sowit si. S video vo movement lauft jo scho uf platz 1 in dr rotation uf viva und sogar im radio hörsch tracks vom album

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

Rony hat geschrieben:ha's album zwar nonig gloost aber ich ha au voll's vertraue in mory, är macht si ding scho aber ich froog mi, wiso denn das major label si album nit in'd charts lüpft..
Universal het definitiv z wenig gmacht - wenn is hätte welle hätte sis hart könne vermarkte...

aber charte wirds glaub scho - frogt sich nur ob top20 oder top 10

Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T

zitral
Neuer Benutzer
Beitrag von zitral »

Nino Brown hat geschrieben:Universal het definitiv z wenig gmacht - wenn is hätte welle hätte sis hart könne vermarkte...

aber charte wirds glaub scho - frogt sich nur ob top20 oder top 10
also, wennr in de erschte 2 wuche 3000 platte verkauft isch är guet in de top20 dinne...(erfahrigswärt) und meh wird schweer!!!!!

we'll see...
sorry...do hani aifach problem drmit!!!

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Dachte, wir reden hier von krassester Abkassiere, aber wenn ich die Schweizer Hitparade anschaue, und nach Gold suche, erscheinen nur die Kastelruther Spatzen mit ihrem Album "... und Singen ist Gold" :D

An letzter Stelle der Top 100 erscheint dann Peter Alexander mit "Herzlichen Glückwunsch!" :D :D
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Antworten