Bahia hat geschrieben: Am besten benutzt Du "SHR" (Spesenteilung).
Jä was jezz?Mätzli hat geschrieben: Bi "SHA" (shared) zahlt dr Absänder d'Spese vo dr Schwizer Bangg und e Aadail vo 500 Baht fix.
...und trotzdäm wurdsch Dy Lääbe gääh, wenn de au e soone Konto mit "nom de guerre" hättisch.Saisonkarte hat geschrieben:schaffsch du bi dere Bank wo d Kunde alüte und sage "do isch dr schwarzi Raab" und du denn in dinere Codeliste muesch luege, wer dä Kund isch?? Das sig schins bi dr sarasin so... Himmeltrurig und lächerlich![]()
Wurde nicht abgeschafft. Die Bank muss per Gesetz den Namen und alle Daten des Kontoinhabers (beneficiaL owner) kennen, und wissen, woher die Knete stammt. Das ist das Essentielle.Magoo hat geschrieben:Wurde überall abgeschafft, weil dies nun verboten ist.. wird aber trotzdem weiter gemacht denke ich..
Und was seisch du amigs wenn du em Kund alyttisch? Seisch denn "Do isch Bangg XY, Herr Mäzzli am Apparat, mir hän ihres Gäld jetzt parat" oddr seisch "do isch Bienestogg, dr Honig isch parat"?Mätzli hat geschrieben: Wie der Kunde genannt zu werden wünscht, ist ihm überlassen. Vor allem im Zusammenhang mit Abhöraktionen durch ausländische Schnüffler ist ein "nom de guerre" für einen Kunden von grossem Vorteil, solange er aus einer Telefonzelle anruft.
Ych lytt eme Kund nid ins Usland aa, usser er wintscht das ussdrigglig.Grga Mali hat geschrieben:Und was seisch du amigs wenn du em Kund alyttisch? Seisch denn "Do isch Bangg XY, Herr Mäzzli am Apparat, mir hän ihres Gäld jetzt parat" oddr seisch "do isch Bienestogg, dr Honig isch parat"?
Und wohär weisch, dass är si Stuzz legal erworbe het?Mätzli hat geschrieben:Ych lytt eme Kund nid ins Usland aa, usser er wintscht das ussdrigglig.
Ych sag dr Namme vo dr Bangg scho. Mir isch jo wurscht, eb dä sy Glütter deheim verstyyrt oder nid. Isch sy Privatsach, solang är dä Stutz legal erworbe hett.
Muess är mir bewyyse. Huus, Schmuck, Bild verkauft? Kaufvertrag. Erbschaft gmacht (evt. ab anderem CH Kto.)? Bestätigung Erbschaftsamt oder CH Bangg. etcetc. Nadyrlig wärde die Aagoobe au yberprieft.Grga Mali hat geschrieben:Und wohär weisch, dass är si Stuzz legal erworbe het?
Und irgend e Usländer wo jezz das Gäld vo sim Konto z Kolumbie do in d Schwyzz transferiere mecht? Dä het jo das Gäld unter Umständ scho lang dert druff und nid e Bewyys fyr si Rychtum...Mätzli hat geschrieben:Muess är mir bewyyse. Huus, Schmuck, Bild verkauft? Kaufvertrag. Erbschaft gmacht (evt. ab anderem CH Kto.)? Bestätigung Erbschaftsamt oder CH Bangg. etcetc. Nadyrlig wärde die Aagoobe au yberprieft.
Die Zyte, wo eine mit em Gyygekaschte hett kenne in d'Bangg ko und unter "Kätchen von Heilbronn" e Konto uffmache sinn scho lang verbyy.
Abgseh drvo sinn hitte die maischte Kunde vollkomme offe binere Schwizer Bangg, au Pensionskasse, Fondsgsellschafte etc. Dr Ruef isch aber immer no sehr ghaimnisvoll.
Es isch nid ersträäbenswärt e Ami als Kund z'ha. z'vyyl Vorschrifte. Gwissi Finanzinstrumänt darfsch dääne gar nid aabiete.tommasino hat geschrieben:absolut mätzli... das problem sind heutzutage nicht mehr die "dubiosen" gelder, sondern vor allem die amis, die uns das leben schwer machen...
Darf y gar nid aanääh. Goht nur bi-n-ere Konzärnzentrale, wo's Spezialischte fir das beträffende Land hett.Grga Mali hat geschrieben:Und irgend e Usländer wo jezz das Gäld vo sim Konto z Kolumbie do in d Schwyzz transferiere mecht? Dä het jo das Gäld unter Umständ scho lang dert druff und nid e Bewyys fyr si Rychtum...
Scho z spoot! Ha gescht d Yberwyysig gmacht, nachdäm y gläse ha, dass dr Loucie au wett mitmache. Alles was dä alängt wird zu Gold, do cha nyt schiefgoh!Mätzli hat geschrieben:Bi däm ha-n-ych e Konto, nid umgekehrt.
Nai,nai. Loss d'Finger vo däm Pagg! Sinn sch gnueg uf so Mischt yynegheyt.
Dr geilschti Trigg isch momentan dä:Magoo hat geschrieben:und bald griegsch ä brief du hesch im lotto gwuune in spanie, isch momentan dr renner...
Und darauf fliegt wirklich jemand rein ???Mätzli hat geschrieben:Am andere Aendi heersch: "Hotline Bangg XY, guete Oobe. Stimmt das? Isch Ihri Karte au vo unserem Automat gschluggt worde?... Jo? Noh muess y si sperre! Zer Sicherheit, si versteehn. Wie isch Ihri Kontonummere? Ok, und 's Password, Also d'PIN Nummere?.. ok... Voilà, scho gsperrt. 's ka nyt me passiere. Si griege die Karte nadyrlig sofort am Mäntig zrugg mit ere Guetschrift vo dr Bangg fir Ihri Umdryyb. Es duet mer furchtbar laid. Uf wiiderheere."
Und wie. Das Volk wird immer dümmer. Das ganze ist natürlich auch psychologisch gut aufgebaut. Ich habe es etwas simplifiziert dargestellt.Kawa hat geschrieben:Und darauf fliegt wirklich jemand rein ???
E 95 jährigs Grossi (oder de Zemdil) villicht ...........