Schweizercup 1/8-Finals Baumles - FCB
Schweizercup 1/8-Finals Baumles - FCB
Ich gang mol dr fu us dass Baumles gwünnt gege Romontois... =
FCB trifft im Cup auf Romontois oder BaulmesDer FC Basel trifft in den 1/8-Finals des Swisscom-Cups entweder auf CS Romontois aus der 2. Liga interregional oder den FC Baulmes aus der Challenge-League. Die Partie zwischen den beiden möglichen FCB-Gegnern musste vergangenes Wochenende verschoben werden und wird am Mittwoch, 11. Oktober um 19:00 Uhr nachgeholt.
Die Partie des 1/8-Finals findet am Wochenende des 11. und 12. Novembers statt. Sobald der definitive Spieltermin bekannt ist, werden wir es wie gewohnt hier mitteilen.
FCB trifft im Cup auf Romontois oder BaulmesDer FC Basel trifft in den 1/8-Finals des Swisscom-Cups entweder auf CS Romontois aus der 2. Liga interregional oder den FC Baulmes aus der Challenge-League. Die Partie zwischen den beiden möglichen FCB-Gegnern musste vergangenes Wochenende verschoben werden und wird am Mittwoch, 11. Oktober um 19:00 Uhr nachgeholt.
Die Partie des 1/8-Finals findet am Wochenende des 11. und 12. Novembers statt. Sobald der definitive Spieltermin bekannt ist, werden wir es wie gewohnt hier mitteilen.
im FCB FORUM Registriert seit 19.12.2001
- altjoggeli
- Erfahrener Benutzer
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
i will jo nid kliinlich si, aber i glaub es heisst FC Baulmes
wobi, bi google finsch beides
egal, bitte bitte, i will an das spiel go und das goht nur,
wenn mir gege baulmes spiele..
@altjoggeli: bisch dämfall neggscht rundi für dr wälschi club?

wobi, bi google finsch beides

egal, bitte bitte, i will an das spiel go und das goht nur,
wenn mir gege baulmes spiele..
@altjoggeli: bisch dämfall neggscht rundi für dr wälschi club?

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- andreas
- Erfahrener Benutzer
[quote="seth"]i will jo nid kliinlich si, aber i glaub es heisst FC Baulmes ]
Jo es isch Baulmes
@ BASEL:
FC Baulmes
http://www.fc-baulmes.ch/fcb/
Jo es isch Baulmes

@ BASEL:

FC Baulmes
http://www.fc-baulmes.ch/fcb/
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
klar, i ha uf däm acker e kue entfiertpenalty hat geschrieben:Wieso denn das? Isch jo nid so wit usenand. Oder hesch in Romont Stadionverbot?![]()

isch scho nid wit usenand, aber wenn das mit em baulmes-stadionumbau stimmt könnt me dr match evt uff dr pontaise luege(und hät platz..)
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
-
- Erfahrener Benutzer
redblueDevil hat geschrieben:Spielt bei Baulmes nicht unsere legendäre Nr. 12?????
panda hat geschrieben:nein, der spielt in Bulle ]
- Autistöppler
- Erfahrener Benutzer
baulmes isch ca. 15 km NW vo Yverdon richtig nowhere... dr rase isch ok, aber dr räscht kasch vergässe, kei tribüni, null infraschtruktur. dr barberis isch derte trainer syt einige joor. gmeind hett oeppe knapp 1500 iiwohner......
i würdi die sicher nit unterschätze. die kämpfe wie d'leue. aber in dere saison sind sie nit so schtark wie au scho.....
i würdi die sicher nit unterschätze. die kämpfe wie d'leue. aber in dere saison sind sie nit so schtark wie au scho.....
-
- Erfahrener Benutzer
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
Es wird eine Knacknuss, und die heisst Romontois. 

Hesch Depeche-Tix?
Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."

Smiljanic: "Ich kenne das Gefühl, vor leeren Rängen zu spielen, sehr gut, denn ich habe ja für GC gespielt."
César Andres Carignano: "Das, was hier in Basel passiert ist, passiert bei uns in Argentinien auch. Nur passiert es dort schon nach 5 Minuten."
was hab ich dir getan dass du mich auf der Ingore-Liste hast?redblueDevil hat geschrieben:ach so, wo spielt denn Sebastien jetzt?

Umbau, sowit i weiss ]werden wohl eher in Yverdon als in Lausanne spielen[/QUOTE]1majstorovic1 hat geschrieben:worum?
hän die e zu kleins stadion..odr??
die Heimspiele der NLB trägt Baulmes auf der Pontaise aus - deshalb dachte ich dass sei auch für den Cup so
-
- Erfahrener Benutzer
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Ah, ein Kenner der lokalen Szene.erha hat geschrieben:Lieber nicht .... 17 Wochen Romont sind genug!
Keinen Bock auf ein "Revival? ]Phebus[/I]:
Wäre es für "Bértine" nach so vielen Jahren Schattendasein nicht mal Zeit für höhere Aufgaben?! (If you know what I mean...)
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)