MIT FETT DICK FUER DI MOTHERFUCKIN MUUL
zeig dini titte bietch

ICH verreck...
ich bi burner also baby drei di umWinne hat geschrieben:Alles geil usert s Artwork und die missliche "zeig dini Titte und shake di Arsch Baby," Tracks...
Nei, raucht, sufft, kokst und kifft nit, isch sit 15 Joor arbetslos und het usser Hantlestämme und dumm ein uff Ghettokind mache halt nüt z'due. S'Album isch jo gar nit so extrem schlächt aber ich hör d Ironie hinter sim Gangstergetue eifach nit wirklig und das mit de Plattitaufi in Zyri... najaHet dä e Steroide-Kur hinter sich?
wo hörsch du uf dere CD s Wort "ghetto"?DerZensor hat geschrieben:In der Schweiz einen auf Ghetto zu machen, entspricht einfach nicht den hiesigen Tatsachen.
Pre Release isch in dr Kupple gsi - Plattetaufi vom Teschtamänt isch in Ziiri gsi - bi au nit gange und has gay gfunde . und denn?Tolkien hat geschrieben: PS: Y weiss, y by e Mongo, kumm nit druss und so, könnet euch die Kommentar spare.
sehs ähnlig. wenn dr bushido im heim gsi isch un dealt het kani 's jo no vrschtoh, aber byym mory dunggts mi eifadch nur e konzäpt vo dr platte firma, eine uff ghetto z mache, glaub nid, dass dä jede obe uff dr gosse umeschlyycht. gege dissräppe wie savas isch jo überhaupt nüt yzwände, aber das ghetto getue isch jo wohl masslos übertriebe und nur merchandising, will d berliner mit ihrne albe jewyyls uff eme eischtellige chartplatz ygschtiige sin.Tolkien hat geschrieben:Nei, raucht, sufft, kokst und kifft nit, isch sit 15 Joor arbetslos und het usser Hantlestämme und dumm ein uff Ghettokind mache halt nüt z'due. S'Album isch jo gar nit so extrem schlächt aber ich hör d Ironie hinter sim Gangstergetue eifach nit wirklig und das mit de Plattitaufi in Zyri... najaY ka dä eifach nit ärnscht neh und trotzdäm regt är my uff
PS: Y weiss, y by e Mongo, kumm nit druss und so, könnet euch die Kommentar spare.
Bushido isch vo sim Mami ufzoge worde und die macht ihm hüt no d'Wösch - nix Heim. Vo wäge deale glaubi nid, dass dr Bushido do wirklich ä grössers Palmares het als dr Griot!the kaiser. hat geschrieben:sehs ähnlig. wenn dr bushido im heim gsi isch un dealt het kani 's jo no vrschtoh, aber byym mory dunggts mi eifadch nur e konzäpt vo dr platte firma, eine uff ghetto z mache, glaub nid, dass dä jede obe uff dr gosse umeschlyycht. gege dissräppe wie savas isch jo überhaupt nüt yzwände, aber das ghetto getue isch jo wohl masslos übertriebe und nur merchandising, will d berliner mit ihrne albe jewyyls uff eme eischtellige chartplatz ygschtiige sin.
hehe - das sesch sogar mol in irgendeme Interview...Beizensportler hat geschrieben:Bushido isch vo sim Mami ufzoge worde und die macht ihm hüt no d'Wösch - nix Heim. Vo wäge deale glaubi nid, dass dr Bushido do wirklich ä grössers Palmares het als dr Griot!
Und genau solche Wege ging Bushido, nachdem er die 11. Klasse Gymnasium hingeschmissen hatte. Er mutierte zum Kriminellen, wurde zum Drogendealer und wurde prompt diverse Male von Fahndern erwischt. Dafür wurde Bushido vom Richter zu einem Ausbildungsheim verdonnert. Dort machte er eine Lehre zum Maler und Lackierer. In dieser Zeit entdeckte Bushido dann seine Liebe zum Rap und Hip HopBeizensportler hat geschrieben:Bushido isch vo sim Mami ufzoge worde und die macht ihm hüt no d'Wösch - nix Heim. Vo wäge deale glaubi nid, dass dr Bushido do wirklich ä grössers Palmares het als dr Griot!
Das macht en glaub nid zumne ober G!the kaiser. hat geschrieben:Und genau solche Wege ging Bushido, nachdem er die 11. Klasse Gymnasium hingeschmissen hatte. Er mutierte zum Kriminellen, wurde zum Drogendealer und wurde prompt diverse Male von Fahndern erwischt. Dafür wurde Bushido vom Richter zu einem Ausbildungsheim verdonnert. Dort machte er eine Lehre zum Maler und Lackierer. In dieser Zeit entdeckte Bushido dann seine Liebe zum Rap und Hip Hop
über e joor dört gsi mit em ex-aggrokollega zämme.
viellicht au länger.Beizensportler hat geschrieben:Das macht en glaub nid zumne ober G!
Dr Griot het au nid dr Aspruch ä Gettho-P.I.M.P z'si! Isch aifach Street-Rap wo verhebt! Aber wenn är au für das 1 Johr in sone Usbildigszentrum hät müese ischer halt lächerlich![]()
Was weisch denn du scho? dr Mory het z Binnige am Bahnheefli immer miesse mit Crack Deale und Lyt verschiesse, dass dr Oumar het chenne ins Training fahre nach Basel, wie meinsch hätt dä sunscht s Drämmlimynz zämmebecho? Und denn no Clubbydraag, Trainer, Schuttschueh, ev. no e Ball, y mein das läppered sich!the kaiser. hat geschrieben:aber als basler vom sorgevolle schtrosseläbe zverzelle halti schlicht nur für merchandising, will s bi paar orientierigslose und vrdorbene kids guet akunnt.
Grga Mali hat geschrieben:Was weisch denn du scho? dr Mory het z Binnige am Bahnheefli immer miesse mit Crack Deale und Lyt verschiesse, dass dr Oumar het chenne ins Training fahre nach Basel, wie meinsch hätt dä sunscht s Drämmlimynz zämmebecho? Und denn no Clubbydraag, Trainer, Schuttschueh, ev. no e Ball, y mein das läppered sich!
alles nur kommerz, um d vrkaufszahle zerhöe, wills bi sido, bushido & consorte aschtiig in d top ten vo de charts zur folg gha het. söll e bitz hsart und cool töne, dass tuets au, aber nid so , dass es me irgendöbbis drvo könnt uffnäh oder si horizont erwyytere.DerZensor hat geschrieben:Nein, von "My Basel" fühl' ich mich nicht angesprochen, nino brown. In "Mym Basel" hat's nicht an jeder Ecke Nutten und auch keine Drive-By's wie im "Heimkino".
seht so us wie wennde sälte uf basels strosse untrwägx wärsch....DerZensor hat geschrieben:Nein, von "My Basel" fühl' ich mich nicht angesprochen, nino brown. In "Mym Basel" hat's nicht an jeder Ecke Nutten und auch keine Drive-By's wie im "Heimkino".
ich dängg an hngernot und 2 millione totithe kaiser. hat geschrieben:( d zyyle mit em 2 mio toti im kongo),