Zusätzliche Sitze im Joggeli
- delkrederes
- Erfahrener Benutzer
im C sin pro reihe eifach 4 sitz aghängt worde. jetz isches saumässig äng. 

lieber KANIBÂLE als ZÜRCHER
http://www.delkrederes.net.tc
[CENTER]Unwort des Jahres 2007: Disziplinarkommission der Swiss Football League[/CENTER]
[CENTER]Unwort des Jahres 2007: Disziplinarkommission der Swiss Football League[/CENTER]
- delkrederes
- Erfahrener Benutzer
dr bescht isch denn no, dases e so blibt. au noch dr EM08.
so en scheiss

so en scheiss

lieber KANIBÂLE als ZÜRCHER
Theoretisch wär das sogar richtig denn es isch e Vertragsänderig. Jede wo scho sytt min. letscht Johr e JK het, hett anderi Konditione akzeptiert ka als die wo me jetzt vorfindet... Ich könnt jo au sage "Wenn i gwüsst hätt dass i nümm sovill platz ha wie vorhär hätt i die JK nid glöst".Bender hat geschrieben:Ich fordere einen Preisnachlass.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Aber ufgrund desse, dass d Sitzplatzverängig bekannt gmacht worde sich BEVOR d JK erneueret het müesse wärde muess drvo usgange wärde, dass all die wo ebe ihi JK verlängeret händ d Sitzplatzverängig alls Vertragsbestandteil stillschwigend akzeptiert händ.rotoloso hat geschrieben:Theoretisch wär das sogar richtig denn es isch e Vertragsänderig. Jede wo scho sytt min. letscht Johr e JK het, hett anderi Konditione akzeptiert ka als die wo me jetzt vorfindet... Ich könnt jo au sage "Wenn i gwüsst hätt dass i nümm sovill platz ha wie vorhär hätt i die JK nid glöst".
Aber trotzdäm. I hoff si düend spötestens nach dr EM wider dr alti sitzabstand ihne.
Wobii si chöntes jo no enger mache, das förderet e Stehplatzkultur im ganze Stadion.

D'Sitzplatzverängig wird nid rückgängig gmacht, au nach dr EM nid.Delgado hat geschrieben: Aber trotzdäm. I hoff si düend spötestens nach dr EM wider dr alti sitzabstand ihne.
I bi halt immer no dr Überzügig, dass wenn dr FCB nach em Stadionusbau und nach dr EM nie regelmässig mehr Zueschauer het als jetzt. Und denne würdi scho allei ufgrund vom Gsamtbild e witteri Sitzplatzstuehlig mehr sinn mache.rotoloso hat geschrieben:D'Sitzplatzverängig wird nid rückgängig gmacht, au nach dr EM nid.
Jetzt hogge mer doch so schön noch zämme und könne kuschle......Delgado hat geschrieben:I bi halt immer no dr Überzügig, dass wenn dr FCB nach em Stadionusbau und nach dr EM nie regelmässig mehr Zueschauer het als jetzt. Und denne würdi scho allei ufgrund vom Gsamtbild e witteri Sitzplatzstuehlig mehr sinn mache.

Oder im S.Siro...Angelo hat geschrieben:Ihr seid doch alle viel zu verwöhnt...geht mal nach England, dort sind die Sitzplätze wirklich eng!
Wenn dr S.Siro eso bestuelt wär wie s'Joggeli jetzt also mit dr neui bestuelig, denn hättr höggschtens 60'000 kapazität statt 89'000.
-
- Erfahrener Benutzer
Super diese Stuhlverdichtung!!! - Dies nur wegen ca 500 Minuten(!) Euro 08.
Die Geschäftsstelle wird von meinem Schwager einen Brief erhalten: Wurde vom C5 ins C4 verschoben (=ergibt teurere internationale Tix) und von mir
gibt es ebenfalls einen Brief wegen Wertminderung des Platzes (=Sichtbe-
hinderung durch Geländer)
@ rotolso und bender: ja dies ist meiner Ansicht nach eine einseitige Ver-
tragsabänderung und kein stillschweigendes Akzeptieren durch Erhalt eines Infobriefes........!!!!!
Die Geschäftsstelle wird von meinem Schwager einen Brief erhalten: Wurde vom C5 ins C4 verschoben (=ergibt teurere internationale Tix) und von mir
gibt es ebenfalls einen Brief wegen Wertminderung des Platzes (=Sichtbe-
hinderung durch Geländer)
@ rotolso und bender: ja dies ist meiner Ansicht nach eine einseitige Ver-
tragsabänderung und kein stillschweigendes Akzeptieren durch Erhalt eines Infobriefes........!!!!!
was mi no vyyl meh stört als d'verengig sälber (e grund meh halt miesse z'stoh) isch d'tatsach, dass y mi platz immer diräkt am gang kaa haa und das jetzt nüm dr fall isch well sie eifach 2 neui plätz aaghängt hään...
die 2 neue plätz am gang sin jetzt sicher vo lüt bsetzt wo ganz neu e saisonabo beatreit hän. die behandlig vo langjährige, treue kunde isch eifach dr hammer

die 2 neue plätz am gang sin jetzt sicher vo lüt bsetzt wo ganz neu e saisonabo beatreit hän. die behandlig vo langjährige, treue kunde isch eifach dr hammer

F.R.B. - Freie Republik Basel
Es isch verdammt äng!!!! Und ich bi wirkli nit dr diggscht und behaupt jetzt das! I ha mi kei millimeter nach rächts no nach links könne läne sondern bimr vorko wiene Ölsardine! Dasch isch eifach e zuemuetig! No hätte sie halt lieber bis zur EM paar plätz weniger abotte und die wo alli e JK hän,hätti glich alli e platz biko!
- Rebi
- Erfahrener Benutzer
im c5 parkett eschs grad no knapp gange(han deför schön warm gha),han zom glöck 2 schlanki lüüt neb mer.
LIEBER ZWEI[color="Red"]T[color="Blue"]E[color="Red"]R [color="Blue"]A[color="Red"]L[color="Blue"]S [color="Black"]Zi!rücher!!![/color][/color][/color][/color][/color][/color][/color]
Boris Smiljanic in der AZ nach dem UEFA-Cup Geisterspiel im Belgrader Marakana-Stadion:
" Ich habe das Gefühl, vor leeren Rängen aufzutreten, schon gekannt. Ich habe ja früher für GC gespielt."
Boris Smiljanic in der AZ nach dem UEFA-Cup Geisterspiel im Belgrader Marakana-Stadion:
" Ich habe das Gefühl, vor leeren Rängen aufzutreten, schon gekannt. Ich habe ja früher für GC gespielt."
Fritz hat geschrieben:@ RED&BLUE
Auch bei mir das selbe Problem, nur haben sie mich sogar 5!! Plätze nach innen verschoben. Verdammte Sauerei![]()
![]()
Wenn jeder Zuschauer noch einen auf seine Knie nehmen würde könnte man das Stadion sogar mit 60'000 Zuschauern füllen![]()
![]()
Findi au voll d Sauerey!
Ha vorhär dr vierti Platz vo usse ka, jetzt isch es dr nünti.
Vom Platzverluscht will i gar nid erscht rede.
Die Aktion isch eifach verdammt unnötig gsi!
Dumm, dümmer, am dümmsten !!!!
Möchte meinen Senf dazu auch noch abgeben !!
Ich mit meinen 110kg auf 193cm Grösse finde es eine absolute Schweinerei was mit uns gemacht wird !!!
Dass es die schlanken ,ranken Leute tolerieren begreiff ich noch, aber solche die noch ne Mannsfigur besitzen ???
Am besten mann wechselt mit dem Nachbarn ab, einmal kanns du zurücklehnen und durchschnaufen, dann wieder ich
Es ist einfach zum Kotzen !!!!

Ich mit meinen 110kg auf 193cm Grösse finde es eine absolute Schweinerei was mit uns gemacht wird !!!

Dass es die schlanken ,ranken Leute tolerieren begreiff ich noch, aber solche die noch ne Mannsfigur besitzen ???
Am besten mann wechselt mit dem Nachbarn ab, einmal kanns du zurücklehnen und durchschnaufen, dann wieder ich

Es ist einfach zum Kotzen !!!!

-
- Erfahrener Benutzer
Ich chönnt jetzt nit emol säge, ob mi Platz witer links oder rächts isch. Mir stönde eh immer echli anderscht, wills bi uns immer so viel leeri Plätz het. Änger isch die ganzi Gschicht aber uf jede Fall! Bi afangs Match mol mit em Kolleg zämme aneghockt zum luege ob mer überhaupt Platz hätte. Do mir beidi e dicki Daunejagge ahgha händ, isch das nit dr Fall gsi...
Faltsch. Es können auch leute sein, die wegen der Umbauphase im C oder aber sonstigen Wünschen umplatziert wurden oder werden wollten.RED&BLUE hat geschrieben:was mi no vyyl meh stört als d'verengig sälber (e grund meh halt miesse z'stoh) isch d'tatsach, dass y mi platz immer diräkt am gang kaa haa und das jetzt nüm dr fall isch well sie eifach 2 neui plätz aaghängt hään...![]()
die 2 neue plätz am gang sin jetzt sicher vo lüt bsetzt wo ganz neu e saisonabo beatreit hän. die behandlig vo langjährige, treue kunde isch eifach dr hammer![]()