Neues FCB Logo
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
Also uf däm Bild us dr FCB-History (http://www.fcb.ch) unter grosser vergrösserig fählt dr Ball no ganz. Saison 1963/64:

No witter zrugg isch 1918/19 z erstmol mit einheitlichem Logo ufem Trickot gspielt worde:

Dodrbi het sichs no um e Baslerstab ghandlet, die sind au 1920/21 no treit worde:

Im Joor 1962/63 tauche Bilder uf, wo es Runds Logo uf dr Bruscht isch gsi, das het z erstmol ähnlichkeite mit em hüttige Logo:

Drzwüsche hets ettligi Joore gäh, wo wider keine Logos uf de Trickots gsi sind.
Wie im oberste Bild, isch denne 1963/64 z erste Bild uftaucht, wo s Logo die hüttig Forum het. Wie gseit, vermuetlich ohni Ball.
...

No witter zrugg isch 1918/19 z erstmol mit einheitlichem Logo ufem Trickot gspielt worde:

Dodrbi het sichs no um e Baslerstab ghandlet, die sind au 1920/21 no treit worde:

Im Joor 1962/63 tauche Bilder uf, wo es Runds Logo uf dr Bruscht isch gsi, das het z erstmol ähnlichkeite mit em hüttige Logo:

Drzwüsche hets ettligi Joore gäh, wo wider keine Logos uf de Trickots gsi sind.
Wie im oberste Bild, isch denne 1963/64 z erste Bild uftaucht, wo s Logo die hüttig Forum het. Wie gseit, vermuetlich ohni Ball.
...
@Delgado
Du settsch aber no erwähne, dass s Trikot mit em Baslerstab druff s Trikot gsi isch vo dr Stadtusswahl wos sälbetsmol gä hett (eins vo de Bilder isch doch gege ne Berliner Stadtusswahl gsi, nid?)
Du settsch aber no erwähne, dass s Trikot mit em Baslerstab druff s Trikot gsi isch vo dr Stadtusswahl wos sälbetsmol gä hett (eins vo de Bilder isch doch gege ne Berliner Stadtusswahl gsi, nid?)
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Keine Ahnung, so genau informiert die History auf fcb.ch auch wieder nicht. Ich bin einfach sämtliches Bildmaterial durchgegangen, in der hoffnung, ein Altes Logo zu finden. Auf der Suche bin ich dann auf diverse, unterschiedliche Logos gestossen und die habe ich mehr oder weniger chronologisch aufgelistet. Ich denke jedoch nicht, dass der Baslerstab dazumal als offizielles Logo verwendet wurde. Vieleicht gab es dies dazumal gar noch nicht.Goofy hat geschrieben:@Delgado
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Am Schild bin ich noch dran. Ab und zu packt es michM!VV! hat geschrieben:ja danke! das ist auch schon gut. Perfekt wäre es, wenn noch so ein Wappenschild rund um den Baslerstab wäre. Also nicht einfach eine dünne linie, sondern etwa so wie die Datei im Anhang von vorhin. Vermute aber, dass es sowas nicht in dieser grösse oder vektorisiert gibt.
gruss
und ich vektorisiere zeug. (Das und Das z.B)
Ich halt dich auf dem Laufenden, aber es könnte ein
paar Monate dauern, bis ich wieder motiviert bin. ]Bild[/URL]