falls es öbber hätt... ]
http://www.nocode.ch/multimedia.php
aha, und das isch jo nid übertriebe!??Aidemo hat geschrieben:naja. s lied 'my basel' isch nit schlächt, aber meh könnt meine är reimt vo brooklyn. (m.)
biz übertriebe.
aber ändlig mol e kontrast zu dene scheiss Burerapper gimma, Sektion Kuchi, breitbild und wie die Mongis susch alli no heisse...die andere wärde vo de angscht zerfrässe
dass mini wort si wie guns zerfätze
und d`groupies hän freud am trauma
blose mi hart bis zum schleudertrauma
und denn fick` ne de verstand ins küssi
kollegin näbedra mit de hand am fützli
schiebt sich eine, zwei none dritte finger
ha jo gseit mi musik isch nix für kinder
was mann übertriibe????Aidemo hat geschrieben:naja. s lied 'my basel' isch nit schlächt, aber meh könnt meine är reimt vo brooklyn. (m.)
biz übertriebe.
ich loses jo nid...aber was für schwizzer rapper gits no? dr sulaya? und usserdäm goht mir schwizzerrap ehnder am arsch vrbi...do lueg ich lieber in unsers nördlichs oder westlichs Nochberland...dört goht wenigestens was!!!bombaclock hat geschrieben:muesch jo au nid so buuure-Viva sound lose!![]()
![]()
tsss, dütsche hip hop isch jo wohl ooooberpeinlich...Mec de Banlieu hat geschrieben:ich loses jo nid...aber was für schwizzer rapper gits no? dr sulaya? und usserdäm goht mir schwizzerrap ehnder am arsch vrbi...do lueg ich lieber in unsers nördlichs oder westlichs Nochberland...dört goht wenigestens was!!!
tss - ob dütschi franzake oder tschingge - die sin wiiter als mir...SPHINX hat geschrieben:tsss, dütsche hip hop isch jo wohl ooooberpeinlich...
dr einzig reale isch dr sammy (woner no kifft het...)
SCHEISS PéSCHTLER ISCH NONIG DO GSI...Winne hat geschrieben:Steetday Boooom!
Apokalypse Now!